۲۹ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳

امام جمعه اراک:

حضور مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران یک اصل اساسی است

حضور مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران یک اصل اساسی است

اراک- امام جمعه اراک گفت: حضور مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران یک اصل اساسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک اظهار کرد: اسفندماه سال جاری انتظار است مردم با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی، افراد شایسته و اصلح را راهی خانه ملت کنند.

وی حضور آگاهانه آحاد مردم در انتخابات را یک تکلیف شرعی عنوان کرد و افزود: بنا بر منویات مقام معظم رهبری، حضور مردم در نظام جمهوری اسلامی یک اصل اساسی است که باید قدردان بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انتظار است نامزدهای انتخابات از جوسازی همچنین وعده‌های دروغ به مردم پرهیز کنند و تأمین رفاه مردم را مد نظر ویژه قرار دهند.

آیت الله دری نجف‌آبادی با اشاره به ایام البیض و روزهای اعتکاف از ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب گفت: حضور گسترده و چشمگیر معتکفان در مساجد، یک اقدام فرهنگی اثرگذار در راستای ارتقای فرهنگ دینی و نهادینه کردن روحیه معنوی در جامعه است.

وی افزود: اعتکاف حرکت به سوی خدا و اعلام دوستی با معبود یکتا همچنین ورود به ماه مبارک رمضان و درک بیشتر شبهای قدر است.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: انتظار است مسؤولان استان تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر (عج) و طرح ۸۱۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن را دستور کار ویژه قرار دهند و تدابیر ویژه ای در راستای کاهش آلودگی هوا ناشی از مازوت سوزی نیروگاه بیندیشند.

کد خبر 5998805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha