۱ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۱۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

آغاز سیر صعودی برنامه های فرهنگی در خراسان جنوبی

آغاز سیر صعودی برنامه های فرهنگی در خراسان جنوبی

بیرجند_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در حوزه برنامه های فرهنگی هنری به همت انجمن ها و هنرمندان استان در یک برنامه تحولی، سیر صعودی را آغاز کرده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرخنده شنبه شب در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر خراسان جنوبی اظهارکرد: در سیاست های تحولی دولت سیزدهم و دوران وزرات اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد توجه به پیشکسوتان و بزرگان عرصه فرهنگ، هنر و رسانه یک اصل در حوزه تحولی است.

وی با بیان اینکه استاندار خراسان جنوبی در تصویرسازی درست از استان خراسان جنوبی همیشه یار و یاور فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوده اند، گفت: با حمایت استانداری توانستیم امروز همایش گرامیداشت نامداران استان خراسان جنوبی را برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حوزه برنامه های فرهنگی هنری به همت انجمن ها و هنرمندان استان در یک برنامه تحولی، سیر صعودی را آغاز کرده ایم، افزود: امسال بعد از دهه هشتاد چها اثر هنرمندان عرصه نمایش استان برای اولین بار چهار به جشنواره منطقه ای کشور راه یافت و یک اثر به جشنواره فجر در سطح ایران و بین الملل راه پیدا کرد.

فرخنده ادامه داد: اثر فخرالزمان بیرجند وتله فیلم و تله تئاتر بی قرار و یک رادیو تئاتر امسال سه پرچم بر افراخته و برافراشته خراسان جنوبی در جشنواره فجر است.

وی از رشد حدود ۳۰۰ درصدی در حوزه هنرهای تجسمی استان خبر داد و یادآور شد: امسال ۴۵۰ اثر از هنرمندان استان در این حوزه دریافت و آثار برگزیده ای را در سطح جشنواره تجسم هنر در سطح ملی داشته ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: سایر رشته های نیز در استان به همت هنرمندان در حال رشد، تکاپو و پویایی است.

فرخنده تصریح کرد: هنوز روزهای روشن تر و پررونق تری با همکاری استاندار استان پیش روی عرصه هنر فرهنگ و رسانه استان خراسان جنوبی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان همه دلشان برای برافراشته ماندن پرچم سه رنگ ایران اسلامی می تپد.

کد خبر 5999982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha