انتقاد «آویگدور لیبرمن» از عملکرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی

انتقاد «آویگدور لیبرمن» از عملکرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی

با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از آغاز جنگ علیه نوار غزه و شکست‌های پی در پی صهیونیست‌ها در این باریکه انتقادات داخلی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، به نظر می‌رسد تنش‌ها و اختلافات میان مقامات و سیاسیون رژیم صهیونیستی در خصوص شکست تل آویو در قبال غزه شدت گرفته است.

در همین راستا «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرده است که به نظر می‌رسد کابینه جنگ این رژیم سردرگم بوده و در نگرانی به سر می‌برد.

وی در ادامه افزود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد مسوولیت این اوضاع را تقبل کند.

همچنین پس از برگزاری چندین شب متوالی از تحصن اعتراضی در سرزمین‌های اشغالی صدای معترضین و خانواده‌های اسرای صهیونیست به پشت درهای خانه بنیامین نتانیاهو رسیده است. بنا بر گزارش‌ها هزاران صهیونیست به همراه خانواده اسرا در غزه با برپا کردن چادر مقابل اقامتگاه وی در شهر بندری قیصریه در اعتراض به بی‌توجهی نتانیاهو به سرنوشت اسرا نزد حماس خواستار محاکمه وی و توافق فوری برای آزادی اسرای خود در غزه شدند.

به گزارش کانال ۱۲ عبری معترضان در پیامی به کابینه جنگ اسراییل تاکید کردند که علی رغم دستور «بن گویر» وزیر امنیت به پلیس در بدرفتاری و شلیک گلوله به سمت معترضان به تحصن خود ادامه خواهیم داد و خواستار محاکمه نتانیاهو هستیم، زیرا وی دارای اختلال عقلی بوده و بدترین جنایتکار است و باید محاکمه و روانه زندان شود.

برخی منابع عبری به نقل از معترضان اسراییلی گزارش دادند که آن‌ها مصمم بر ادامه محاصره خانه نتانیاهو در قیصریه تا بازگشت اسرای خود از غزه هستند.

کد خبر 6000057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha