۲ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۴۹

رییس پلیس امنیت اقتصادی مرکزی خبر داد؛

کشف انبارهای احتکار لوازم خانگی قاچاق در اراک

کشف انبارهای احتکار لوازم خانگی قاچاق در اراک

اراک- رییس پلیس امنیت اقتصادی مرکزی از کشف ۲ انبار لوازم خانگی احتکار شده در اراک خبر داد و گفت: ۳ میلیارد ریال انواع لوازم خانگی و یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق کشف شد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد عقیل سلگی اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی و در تداوم طرح تشدید مبارزه با احتکارکنندگان اقلام مورد نیاز عمومی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان از احتکار تعدادی لوازم برقی و بلورجات قاچاق در ۲ انباری در شهرستان اراک، مطلع و تحقیقات در این راستا آغاز شد.

وی گفت: با بررسی‌های میدانی و تحقیقات پلیسی و پس از تأیید صحت تحقیقات، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی مقام قضائی از این ۲ انبار بازرسی کردند.

سرهنگ سلگی با اشاره به کشف ۲ هزار و ۴۳۲ بلورجات و لوازم برقی و یک دستگاه موتور سیکلت سنگین احتکار شده در این عملیات بیان کرد: در بررسی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی، ارزش تقریبی کالاهای احتکار شده، ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم افزود: ۲ فرد محتکر پس از تشکیل پرونده، به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6002039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      2 0
      ۳۰۰ میلیون هم میشه قاچاق ؟؟؟
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      1 0
      الان دوتا یخچال و یه گاز میشه ۳۰۰ میلیون