۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱

تجلیل از مدال آوران «سده المپیک»؛

کفاشیان: تیم ملی فوتبال بازی به بازی بهتر می شود

کفاشیان: تیم ملی فوتبال بازی به بازی بهتر می شود

رییس اسبق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ بازی به بازی بهتر می شود، گفت: امیدوارم در بازی با امارات بتوانیم پیروز از زمین خارج شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در حاشیه جشن سده المپیک اظهار داشت: مراسم خیلی خوبی برای قدردانی از مدال آوران کشورمان برگزار شده و امیدوارم هر چند وقت یکبار شاهد برگزاری چنین رویدادی باشیم. رییس جمهور هم روز گذشته در وزارت ورزش و جوانان حضور یافت و ستاد عالی جوانان را تشکیل داد که می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

او در ارتباط با عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ گفت: خدا را شکر شروع خوبی در این مسابقات داشتیم و فکر می کنم هرچه رو به جلو می رویم شرایط و عملکرد بهتری را خواهیم داشت. از دیدار با هنگ کنگ زیاد رضایت نداشتم و امیدوارم در دیدار با امارات هم پیروز از زمین خارج شویم و در مرحله های حذفی هم شرایط بهتری را تجربه کنیم و در جمع ۴ تیم برتر قرار بگیریم.

کافاشیان در خصوص رویارویی ملی پوشان ایران با تیم های ژاپن و کره جنوبی در مرحله های حذفی تصریح کرد: هر تیمی که می خواهد به مقامی دست یابد باید در مقابل هر تیمی که قرار می گیرد بهترین عملکرد را داشته باشد و ما هم نباید از تیم هایی مانند کره جنوبی و ژاپن ترسی داشته باشیم. هیچ چیز غیرممکن نیست و کسی انتظار پیروزی عراق مقابل ژاپن را نداشت اما این اتفاق رخ داد.

کد خبر 6002529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha