۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۵۸

جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا - قطر

برتری استرالیا مقابل ازبکستان در نیمه اول

برتری استرالیا مقابل ازبکستان در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم‌های ملی استرالیا و ازبکستان در سومین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با برتری استرالیا به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای همزمان دور سوم مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه B، تیم‌های استرالیا و ازبکستان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه «الجنوب» به قضاوت «یوسوکه آراکی» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود استرالیا به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی فوتبال استرالیا: متئو رایان، ناتانیل آتکینسون، هری سوتار، کای روولز، عزیز بهیچ، رایلی مک گری، کینائو باکوس، جکسون ایروین، مارتین بویل، ینگی و جردن باس

ترکیب تیم ملی فوتبال ازبکستان: اواتکر یوسوپوف، عبدالرحمتوف، رستمنجون آشورماتوف، آشمورادوف، صایفیف، اوستون اورونوف، اتابک شوکوروف، اودیلون خامروبکوف، خوژیمات ارکینوف، عبدالایف و فیض‌الایف

بازی محتاطانه دو تیم در نیمه اول

دو تیم استرالیا و ازبکستان در حالی به مصاف هم رفتند که برای صدرنشینی و صعود با یکدیگر رقابت نزدیکی را داشتند و بازی محتاطانه در دستور کار دو تیم بود. نوع بازی استرالیا و ازبکستان نشان می‌داد که دو تیم میلی به حمله و ایجاد موقعیت به روی دروازه یکدیگر را ندارند. بازی بین دو تیم بیشتر در میانه‌های میدان جریان داشت و شاهد موقعیت جدی در نیمه این دیدار نبودیم.

گل استرالیا که آفساید اعلام شد

بازیکنان استرالیا در دقیقه ۱۱ توپ را از سمت چپ به روی دروازه‌ازبکستان ارسال کردند که مهاجم استرالیا توپ را با ضربه سر به تور دروازه ازبکستان چسباند اما این بازیکن در شرایط آفساید به توپ ضربه زد و گل استرالیا مردود اعلام شد.

پنالتی VAR استرالیا را به گل رساند

تیم فوتبال استرالیا در دقیقه ۴۱ یک بار دیگر از سمت چپ حمله‌ای را به روی دروازه استرالیا تدارک دید که توپ در محوطه جریمه به دست مدافع ازبکستانی برخورد کرد و با دخالت کمک داور ویدئویی به سود استرالیا پنالتی اعلام شد که مارتین بویل آن را به گل تبدیل کرد تا استرالیا یک بر صفر از حریف خود پیش بیافتد.

تلاش کانگورها برای گل دوم بی نتیجه ماند

بازیکنان استرالیا پس از به ثمر رساندن گل اول بازی تهاجمی‌تری را ارائه دادند و حملات زیادی را روی دروازه ازبکستان داشتند اما موفق به باز کردن دوباره دروزاه آنها نشدند تا استرالیایی‌ها با برتری یک بر صفر به رختکن بروند.

کد خبر 6002718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha