۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۰۶

رونالدو: عمیقا ناراحتم و امیدوارم شرایط من را درک کنید

رونالدو: عمیقا ناراحتم و امیدوارم شرایط من را درک کنید

رونالدو در خصوص مصدومیتش و لغو دیدار تدارکاتی النصر در اردوی چین توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال النصر عربستان برای برگزاری ۲ بازی تدارکاتی به چین سفر کرده است و طبق قرارداد قرار بود فردا چهارشنبه به مصاف «شانگهای شنهوآ» برود که این دیدار به دلیل مصدومیت کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر به تعویق افتاد.

یکی از بندهای قرارداد برای این مسابقه حضور کریستیانو رونالدو در بازی بود اما به دلیل اینکه این بازیکن همچنان مصدوم است و نمی‌تواند در بازی حاضر شود این دیدار به تعویق افتاد.

کریستیانو رونالدو در یک کنفرانس خبری حاضر شد و در خصوص شرایط مصدمیتش گفت: همانطور که می‌دانید در فوتبال بعضی چیزها قابل کنترل نیستند. من ۲۳ سال در فوتبال حاضرم و در این مدت بارها دچار مصدومیت شده ام. از این مصدومیت ناراحتم چون با تیم النصر به اینجا آمدیم تا یک تور خوب را برگزار کنیم. در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ هم به چین آمده ام اینجا را خانه دوم خودم می‌دانم. این احساس نه فقط به خاطر پذیرایی و خوش آمدگویی چینی هاست بلکه فرهنگ شما باعث شده است به یک کشور بزرگ تبدیل شوید.

او ادامه داد: همانطور که می‌بینید من هم مانند همه هواداران «کریستیانو» غمگین هستم. ما قرار نیست این بازی را کنسل کنیم و فقط آن را به تعویق انداختیم. ما به این کشور برمی‌گردیم. من با شما و مردم چین هستم اما این بخشی از فوتبال و بخشی از زندگی من است.

ما همچنان به این تور ادامه می‌دهیم اما دوباره به چین برمی‌گردیم تا مردم چین را خوشحال کنیم. من عاشق این کشور هستم و می‌خواهم برای شما بازی کنم. ناراحت نباشید و امیدوارم این شرایط من را که برای هر بازیکنی ممکن است اتفاق بیفتد درک کنید.

کد خبر 6002924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha