۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۵۹

عضو هیات مدیره باشگاه شمس آذر:

جانشین دقیقی تهرانی نیست/ تعیین سرمربی شمس آذر در چند روز آینده

جانشین دقیقی تهرانی نیست/ تعیین سرمربی شمس آذر در چند روز آینده

قزوین- عضو هیات مدیره باشگاه شمس آذر با بیان اینکه سرمربی شمس آذر در چند روز آینده مشخص خواهد شد، گفت: جانشین دقیقی از تهران نخواهد بود.

مهدی عبدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به خداحافظی سعید دقیقی از شمس آذر اظهار کرد: بدون شک دقیقی زحمات زیادی برای شمس آذر کشیده و قدردان زحمات او هستیم.

وی با بیان اینکه با این تغییر بودجه خوبی نصیب شمس آذر شد، افزود: با توجه به شرایط مالی باشگاه شمس آذر این تغییر به نفع باشگاه و حتی استان قزوین بود و شاهد درخشش یک جوان قزوینی در عرصه بالاتری نیز خواهیم بود.

عضو هیات مدیره باشگاه شمس آذر تاکید کرد: با توجه به جایگاه فعلی باشگاه شمس آذر این تیم در ادامه با کسب ۹ تا ۱۰ امتیاز به طور قطع در لیگ خواهد ماند و اتفاق بدی برای شمس آذر در این فصل نخواهد افتاد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه از لحاظ درآمدی و قراردادی جزو تیم‌های پایین جدول هستیم و شرایط متفاوتی داریم باید از ادامه فصل برای مدیریت هزینه‌ها استفاده کنیم.

عبدیان تصریح کرد: باید از مدیریت باشگاه برای استفاده از این بازیکنان جوان تشکر کنیم و بدون شک در فصل آینده نام جوان‌های این تیم را در تیم‌های بزرگ خواهیم شنید.

وی با بیان اینکه چند گزینه غیرتهرانی مد نظر باشگاه است، تاکید کرد: ظرف چند روز آینده تکلیف سرمربی تیم مشخص خواهد شد و بدون شک مربی خوبی را انتخاب خواهیم کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه شمس آذر در پایان یادآور شد: قطعاً مربی جوانی که راه دقیقی را ادامه دهد جذب خواهیم کرد تا این فوتبال زیبا را با جوانگرایی که داشتیم ادامه دهد

کد خبر 6002999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha