۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴

یک مسوول در اداره کل راه و شهرسازی زنجان:

بیش از ۶ هزار زنجانی ودیعه مسکن دریافت کردند

بیش از ۶ هزار زنجانی ودیعه مسکن دریافت کردند

زنجان- رییس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی زنجان گفت: از سال گذشته تاکنون ۶ هزار و ۳۲۳ زنجانی تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد کردلو گفت: از سال ۹۹ روند ثبت نام در تسهیلات ودیعه مسکن آغاز شده است و در این بازه زمانی ۱۳ هزار و ۹۱۶ نفر ثبت نام و چهار هزار و ۸۸ نفر وام ودیعه مسکن را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ هم ۲۲ هزار و ۷۰۹ نفر ثبت نام کرده بودند، اظهار داشت: از این تعداد سه هزار و ۴۱۷ نفر موفق به دریافت وام ودیعه مسکن شدند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: از سال گذشته تاکنون ۲۰ هزار و ۷۷۷ نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند و میزان وام پرداختی به این تعداد بیش از ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال بوده است.

کردلو با بیان اینکه پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به داشتن سه شرط است، افزود: متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده و در حال حاضر فاقد مالکیت باشند.

وی یادآور شد: همچنین واجدین شرایط دریافت این ودیعه باید دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و اسکان و کد رهگیری بوده و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی بعد از مورخ ۱۴۰۱.۱۰.۱ باشد.

کردلو به تداوم ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن در استان اشاره کرد و گفت: مردم استان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان به حداکثر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت پنج ساله افزایش یافت و مستاجرانی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکرده اند در اولویت برای دریافت تسهیلات بانکی مذکور هستند.

کد خبر 6007799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha