لفاظی‌های «بن غفیر» در گسترش شهرک‌سازی‌های اشغالی در نوار غزه!

لفاظی‌های «بن غفیر» در گسترش شهرک‌سازی‌های اشغالی در نوار غزه!

وزیر تندرو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در دهن کجی آشکار به انتقادات گسترده از توسعه شهرک‌سازی‌ها در اراضی اشغالی مدعی گسترش شهرک‌سازی‌ها در نوار غزه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در دهن کجی آشکار به انتقادات گسترده به نشست توسعه شهرک‌سازی‌ها که روز گذشته (یکشنبه) در قدس اشغالی برگزار شد، مدعی شد که شهرک سازی‌ها را باید در غزه نیز گسترش دهیم.

وزیر تندرو کابینه جنگ و از متحدان نزدیک بنیامین نتانیاهو در سخنانی امروز در واکنش به انتقادات بار دیگر گفت: «راه حل درست صرفاً توسعه شهرک‌سازی‌ها در منطقه غوش قطیف نیست، بلکه مهم‌تر از این مساله، تمرکز بر سر توسعه کامل شهرک سازی در نوار غزه است.»

در خبری مرتبط، ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) بار دیگر بر مواضع پیشین خود تاکید کرده و خواستار مهاجرت داوطلبانه فلسطینیان از نوار غزه شد.

وی در این باره گفت: ما اقدام به ایجاد پایگاه‌های ارتش در غزه می‌کنیم و در مرحله اول مهاجرت فلسطینیان به خارج از کشور را تشویق می‌کنیم. صدها هزار نفر می‌توانند به طور هوایی به کشورهای امن منتقل شوند.

این وزیر تندروی صهیونیست در ادامه اعلام کرد: من به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل تاکید کرده‌ام که سربازان اسراییلی باید اجازه داشته باشند به فلسطینیانی که به مرز غزه نزدیک می‌شوند شلیک کنند.

گفتنی است در نشست توسعه شهرک سازی در روز گذشته (یکشنبه) که با مشارکت اعضای کابینه ائتلاف نتانیاهو و حامیان آن در کنست در قدس اشغالی برگزار شد، شرکت کنندگان خواستار توسعه شهرک‌های اشغالی در نوار غزه شدند.

کد خبر 6008580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha