۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲

رییس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

۵۰۰ تن میوه شب عید خریداری شده به تدریج وارد استان می‌شود

۵۰۰ تن میوه شب عید خریداری شده به تدریج وارد استان می‌شود

شهرکرد -رییس جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از خرید کافی میوه شب عید مردم به مقدار ۵۰۰ تن و ذخیره آن در انبارها خبر داد.

حسین برزگر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال هم در انبارهای استان چهارمحال و بختیاری ذخیره شده است و از نیمه دوم اسفند امسال توضیح خواهد شد.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: قیمت میوه شب عید امسال ۱۵ درصد کمتر از نرخ بازار به مردم عرضه خواهد شد.

برزگر با بیان اینکه اقلام پر تقاضای مردم تا پایان سال و نوروز ۱۴۰۳ در استان تأمین و ذخیره شده است، گفت: بیش از ۲۰۰۰ تن برنج در انبارهای استان چهارمحال و بختیاری ذخیره شده و به هر مقداری که نیاز باشد در بازار تأمین خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه تغییر محسوسی در قیمت این قلم کالا از یک ماه گذشته رخ نداده است و تمهیدات لازم برای تأمین کافی سایر کالاهای پر تقاضای مردم تا پایان سال اندیشیده شده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تولید کارخانه قند استان چهارمحال و بختیاری هم امسال ۵۰ درصد افزایش یافته است گفت: بیش از ۲۰۰۰ تن شکر هم در انبارها ذخیره شده تا در تأمین این قلم کالا برای مردم مشکلی پیش نیاید.

وی با اشاره به اینکه روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان مصادف خواهد بود بیان داشت: ۵ تن خرمای ویژه ماه مبارک از هم اکنون خریداری شده و به تدریج وارد استان خواهد شد

کد خبر 6011190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha