۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷

مدیرعامل شرکت گاز کردستان:

جشن پایان توسعه گازرسانی در کردستان برگزار می‌شود

جشن پایان توسعه گازرسانی در کردستان برگزار می‌شود

سنندج_مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: جشن پایان توسعه گازرسانی در استان کردستان به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.

احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران جشن پایان توسعه گازرسانی در استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گازطبیعی در جمعیت شهری و در جمعیت روستایی به ۱۰۰ درصد ارتقا یافته است، افزود: ۱۱۹ پروژه گازرسانی به روستاها و گازرسانی به واحدهایی صنعتی و پروژه‌های مقاوم‌سازی با اعتباری بالغ بر ۱۴۴ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال اهالی ۲۹ روستای استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار می‌گیرند که با گازرسانی به این تعداد روستا تعداد روستاهای گازدار استان به یک‌هزار و ۶۵۹ مورد افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان یادآور شد: تعداد ۱۱۹ پروژه در دست افتتاح ایام دهه فجر شامل گازرسانی به ۲۹ روستای ۹ کوخ، ۶۴ واحد صنعتی، ۱۰ پروژه مقاوم‌سازی، سه شهرک مسکونی، یک واحد بیمارستانی و سه پایگاه نظامی است.

فعله‌گری به گازرسانی به مناطق کوخ نشین در شهرستان مرزی بانه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۹۸ کوخ در مناطق مرزی شهرستان بانه از نعمت گاز طبیعی برخوردار است و به مناسبت گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر تعداد ۹ کوخ دیگر به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می‌گردد و تعداد کوخ‌های گازدار به ۱۰۸ مورد می‌رسد.

وی اضافه کرد: جمع کل شبکه گذاری برای ۱۱۹ طرح گازرسانی ۱۷۲ هزار و ۱۱۸ متر است.

کد خبر 6011201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha