۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۴

فرماندار بیجار:

انقلاب اسلامی ایران مرهون از خودگذشتگی و ایثار خانواده شهدا است

انقلاب اسلامی ایران مرهون از خودگذشتگی و ایثار خانواده شهدا است

بیجار- فرماندار بیجار گفت: انقلاب اسلامی ایران مرهون از خودگذشتگی و ایثار خانواده شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان بعداز ظهر جمعه در جریان دیدار با خانواده شهدا که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار کرد: شهدای ایران اسلامی در راستای پیروزی این انقلاب با مجاهدت و تقدیم خون خود توانستند این انقلاب را به پیروزی برسانند.

وی افزود: خانواده شهدا از جایگاه بالایی برخوردار هستند و در واقع سرمایه‌گذاران اصلی این انقلاب هستند.

فرماندار بیجار اضافه کرد: خانواده شهدا با تقدیم بزرگترین سرمایه خود یعنی فرزندانشان باعث شدند ایران اسلامی قوی‌تر و پویا تر شود و نهال انقلاب تبدیل به درختی شود که امروزه همه ما به آن افتخار می‌کنیم.

وی اعلام کرد: جایگاه شهید یک جایگاه بسیار ارزشمندی است که هم در قرآن کریم و روایات از آن یاد شده و هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است.

محبیان خاطر نشان کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و پرفضیلت است.

فرمانده سپاه شهرستان بیجار نیز در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان معجزه قرن شناخته می‌شود که براساس تفکر ناب اسلامی و همچنین با مبانی فکری امام خمینی (ره) و پشتیبانی مردم شکل گرفته و در ایران و حتی در سطح جهان اسلام تحولات عظیمی را ایجاد کرده است.

گفتنی است؛ در این دیدارها با خانواده معظم شهیدان یدالله نوری، شهید علیرضا مرادی و جانباز اوسط سردارزاده دیدار و گفت‌وگو شد.

کد خبر 6012264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha