۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۸

مدیر کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود :

شهید «آیت الله رئیسی» خادم شایسته و واقعی ملت ایران بود

شهید «آیت الله رئیسی» خادم شایسته و واقعی ملت ایران بود

لاهرود - مدیر کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود گفت : آیت الله رئیسی مردی الهی ، خادم شایسته و واقعی ملت ایران بود که عمر پربرکت خویش را در راه خدمت به مردم وقف کرد.

اسماعیل دستگزار در گفت و گو با خبرنگار مهر با تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی و همراهان ایشان اظهار کرد: شهدای بزرگوار این حادثه تلخ و ناگوار، عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام و ایران عزیز، در طبق اخلاص نهادند و در مسیر خدمت صادقانه و خالصانه به ملت شریف ایران، به فیض عظمای شهادت نائل آمده‌اند.

وی افزود: بی تردید ملت بزرگ ایران، قدردان خدمات خالصانه و صادقانه خدمتگزاران خویش است و نام این شهدای گرانقدر و والامقام، در صحیفه تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی و ایران عزیز با افتخار ثبت خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود خاطر نشان کرد: همه شهدای عزیز در چند سال اخیر در کسوت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، امامت جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی نقشی تاریخی، اثرگذار و ماندگار در کشورمان داشته‌اند.

دستگزار ادامه داد: اعتلای بیش از پیش جایگاه ایران در نظام داخلی و بین‌الملل، تقویت همگرایی و تحکیم پیوندهای دوستی و مودت میان کشورها و ملت‌های منطقه و نیز شکل گیری مناسباتی سازنده در نظام بین‌المللی و حمایت از استقرار عدالت در سطح منطقه و جهان، بخشی از تلاش‌های خستگی ناپذیر این شهیدان گرانقدر است.

وی گفت: گرچه جهاد و شهادت آرمان مردان بزرگ است و همزمان با سالروز میلاد مقدس حضرت ابوالحسن علی ابن موسی الرضا (ع) جای هرگونه تبریک بر این ارتقاء و وصل و لقاء دارد اما قطع آن همه خدمات خالصانه رئیس جمهور فقید حضرت آیت الله رئیسی (ره) از مردم وفادار ایران اسلامی جای عزای عمومی دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود بیان کرد: اما همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای یاد آور شدند مسئولین با جدیت چند برابری مشغول کارهای خود هستند و هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.

دستگزار تصریح کرد: بی شک شهادت این خدمتگزاران برجسته کشور، خللی در عزم دستگاه دیپلماسی و خدمت رسان در تامین منافع ملی و نقش آفرینی مؤثر و سازنده جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد نخواهد کرد.

وی با اشاره به آخرین فراز از وصیت‌نامه الهی و سیاسی حضرت امام خمینی (ره) گفت: با رفتن یک خدمتگزار در سدّ آهنین ملت خللی حاصل نخواهد شد چرا که طبق فرموده امام راحل (ره)، خدمتگزاران بالا و والاتر در خدمت هستند و خداوند نگهدار این ملت و مظلومان جهان است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) مبنی بر اینکه شهادت هنر مردان خدا و فخر اولیای الهی و پاداشی شایسته از سوی خداوند به بندگان برگزیده خویش است، افزود: آیت الله رئیسی آن مرد الهی و خادم شایسته و واقعی ملت ایران، همه عمر پربرکت خویش را در راه خدمتگزاری به نظام مقدس اسلامی و اعتلای دین و انقلاب سپری کرد و بدون شک شهادت، والاترین اجر و پاداش برای سال‌ها مجاهدت خالصانه و تلاش خستگی ناپذیر و جهادی این شهید عالیقدر عرصه مقدس خدمت بود و به یقین نام و یاد نیک این خدمتگزار صدیق و دلسوز نظام اسلامی برای همیشه در خاطر شریف مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

وی در خاتمه سخنان خود برای روح بلند خادم رئوف القلب امام رضا (ع)، سید الشهدای سرافراز عرصه خدمت، فدایی ملت و ولایت، رئیس جمهور جهادی و مردمی و همراهان شهید ایشان علو درجات نزد خدای سبحان و برای خانواده‌های محترم آنان صبر و شکیبایی مسئلت کرد.

کد خبر 6113669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha