۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷

مجری محبوب ترامپ با پوتین مصاحبه می‌کند؟/ کرملین تکذیب نکرد

مجری محبوب ترامپ با پوتین مصاحبه می‌کند؟/ کرملین تکذیب نکرد

کاخ کرملین به گزارش‎‌ها درباره مصاحبه احتمالی مجری مطرح و محبوب رییس جمهور سابق آمریکا با رییس جمهور روسیه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، کرملین گزارش‌ها درباره مصاحبه احتمالی تاکر کارلسون، مجری مطرح آمریکایی با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه را نه رد و نه تایید کرد.

خبر مصاحبه احتمالی کارلسون با پوتین پس از آن منتشر شد که یک رسانه روس تصاویری از حضور این مجری آمریکایی در مسکو را منتشر کرد. مجری ۵۴ سال سابق شبکه فاکس‌نیوز اول فوریه وارد روسیه شد. دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا که روابط صمیمانه‌ای با کارلسون دارد، به‌تازگی از او به عنوان گزینه‌ای مناسب برای معاونت ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نام برده بود.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در واکنش به پرسش خبرنگاران درباره این موضوع گفت: بسیاری از خبرنگاران خارجی به روسیه می‌آیند. درباره مصاحبه‌ رییس جمهور با رسانه‌های خارجی اطلاعیه‌ و بیانیه‌ای نداریم.

این نخستین بار نیست که نام کارلسون با این مضمون در رسانه‌های روسیه مطرح می‌شود. در آوریل ۲۰۲۳ درست چند ساعت پس از جدایی «توافقی» کارلسون از فاکس‌نیوز، رسانه‌های دولتی و چهره‌های مطرح روسیه درها را به روی او گشودند.

ولادیمیر سولوویوف، حامی دولت روسیه که کانال‌های او در یوتیوب پارسال به دلیل نقض سیاست‌های این پلتفرم بسته شد، گفت که در ایمیلی به کارلسون او را «آخرین صدای منطق» نامیده است.

کد خبر 6015295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha