۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳

سرپرست ارشاد مرکزی عنوان کرد؛

اکران فیلم‌های فجر در استان ها با رویکرد برقراری عدالت فرهنگی

اکران فیلم‌های فجر در استان ها با رویکرد برقراری عدالت فرهنگی

اراک- سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: اکران فیلم‌های جشنواره فجر در استان ها با رویکرد برقراری عدالت فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محمودی‌فر، ظهر دوشنبه در آئین افتتاح جشنواره فیلم فجر در استان مرکزی اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت ولایت فقیه، شهدا و ملت غیور ایران اسلامی تأثیر گذار در همه امور بین المللی و الگویی برای آزادیخواهان جهان است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: باید مناسبت‌ها از جمله دهه مبارک فجر را فرصتی برای بازنگری در عملکرد خود قرار دهیم که به طور حتم با توسل به شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌توان مشکلات را رفع کرد.

محمودی فر با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم در راستای تمرکززدایی از پایتخت و توجه بیشتر به استان‌ها، گفت: مقرر شد اکران فیلم‌های چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در تمام استان‌ها انجام شود.

وی افزود: اکران فیلم‌های جشنواره در استان‌ها با هدف برقراری عدالت فرهنگی در کشور و ایجاد شادی و نشاط اجرا می‌شود، همچنین تلاش بر این است برنامه‌های جانبی به منظور نقد و بررسی فیلم‌ها در طول مدت برگزاری جشنواره با هدف رشد و تعالی فرهنگ و هنر اراک برگزار شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: ۱۸ فیلم جشنواره فجر برای شهر اراک پیش بینی شده که روزانه ۶ سانس در ۲ سالن پردیس سینمایی پروین اعتصامی مجموعه امیرکبیر شهر اراک اکران شود.

کد خبر 6015429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha