۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات اردبیل:

پویش «کاشی حرم» چهارم شعبان در اردبیل برگزار می‌شود

 پویش «کاشی حرم» چهارم شعبان در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: پویش «کاشی حرم» با حضور مقامات کشوری، هنرمندان کشوری و مسئولین استان و خیرین، چهار شعبان در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار هوشیار پیش از ظهر سه‌شنبه در اولین جلسه هیأت مؤسس مجمع خیرین حرم ساز اردبیل اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری همایش مجمع خیرین حرم ساز انجام شده و این همایش به عنوان پویش «کاشی حرم» با حضور مقامات کشوری، هنرمندان کشوری و مسئولین استان و خیرین چهار شعبان برگزار می‌شود.

وی به آغاز پویش کاشی حرم در سطح استان اشاره کرد و گفت: در این پویش کاشی حرم به ازای هر کاشی ۲۰۰ هزار تومان است که اقشار مختلف مردم با ثبت نام در این پویش می‌توانند در این امر معنوی مشارکت کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل با بیان اینکه ثبت نام از طریق لینک https://atabat.org/fa/forms/۸۰ انجام می‌شود، گفت: مردم می‌توانند بعد از واریزی نام واریز کننده وجه را جهت درج در پشت کاشی اعلام و تصویر فیش واریزی را به شماره مجازی ۰۹۱۴۹۶۶۶۶۱۳ ارسال کنند.

هوشیار از تحقق تعهدات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در کمک به بازسازی و توسعه حرم ائمه اطهار (ع) خبر داد و افزود: امسال هم حدود ۱۶ میلیارد تومان سهم استان اردبیل بود که انتظار می‌رود با مشارکت خیرین و مردم و مسمولان این امر تحقق یابد.

وی خاطرنشان کرد: همکاری خوبی بین مسؤولان استان و نهادها و دستگاه‌های اجرایی با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان وجود دارد و حمایت‌های مردم امام جمعه اردبیل و ائمه جمعه و استاندار و فرمانداران و فرماندهان سپاه و مُسوولان قابل قدردانی است.

کد خبر 6016302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha