۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷

اولتیماتوم مسوولان فولاد به «مارتینز» پس از ناکامی در جام حذفی

اولتیماتوم مسوولان فولاد به «مارتینز» پس از ناکامی در جام حذفی

مسوولان باشگاه فولاد خوزستان به سرمربی اسپانیایی خود اولتیماتوم دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، خوان ایگناسیو مارتینز از هفته پنجم لیگ بیست و سوم هدایت فولادی‌ها را برعهده گرفت تا ناکامی‌های ۴ هفته ابتدایی را جبران کند. با توجه به بازیکنانی که در این تیم حضور داشتند او توانست فولاد را از قعر جدول جدا کند و نیم فصل اول را با ۱۵ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه یازدهم به پایان برساند.

اما پس از حدود ۴۰ روز تعطیلی مسابقات لیگ تیم فوتبال فولاد خوزستان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی مقابل تیم دسته یکی چادملو یک بر صفر شکست خورد تا صدای هواداران این تیم بلند شود و از مسؤولان بخواهند تا به فکر تیم فولاد باشند.

پس از شکست این تیم مقابل چادرملو مسؤولان باشگاه فولاد خوزستان جلسه فوری را با حضور مارتینز تشکیل و به او اولتیماتوم دادند که اگر در ۲ بازی پیش رو نتواند امتیازات لازم را به دست آورد از هدایت این تیم کنار گذاشته خواهد شد.

در شرایطی که مسوولان باشگاه دو بازی به مارتینز فرصت داده اند اما در محافل فوتبلی از ساکت الهامی به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی مربی اسپانیایی فولاد یاد می‌شود. ساکت الهامی در ۵ دیدار پایانی نیم فصل اول که هدایت مس رفسنجان را بر عهده داشت که صاحب ۴ شکست و یک تساوی با این تیم شد.

کد خبر 6019695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha