۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵

امام‌جمعه قوچان:

ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیدای مجلس شورای اسلامی

ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیدای مجلس شورای اسلامی

قوچان- امام‌جمعه قوچان گفت: داوطلبان و طرفداران آن‌ها یکدیگر را تخریب نکرده و به‌گونه‌ای وارد میدان شوند که در چهارچوب شرع مقدس باشد و ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی از تهمت و دروغ پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق صبح یکشنبه در سخنرانی راهپیمایی ٢٢ بهمن قوچان اظهار کرد: امروز پس از گذشت ۴۵ سال پیروزی انقلاب اسلامی این نظام در زمینه علمی جز رتبه‌های برتر دنیا و در حوزه پزشکی در رتبه ۵ قرار دارد.

وی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را بر اساس آمار اعلام‌شده از سوی مجامع بین‌المللی قرار گرفتن نام ایران در رتبه ۷ دنیا ازنظر قدرت دفاعی و نظامی دانست و خاطرنشان کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی جوانان میهن نگذاشتند ذره‌ای از خاک ایران به تصرف دشمن درآید اما در دوران محمدرضا پهلوی خبیث بحرین به‌عنوان تکه‌ای از خاک ایران از آن جدا شد.

امام‌جمعه قوچان تأکید کرد: برای انتخابات مجلس شورای ملی افراد را گزینش می‌کردند و هرکس دربار می‌گفت از صندوق رأی بیرون می‌آمد اما امروز قریب به ۳۰ چهره و قومیت در این شهر کاندید شده‌اند و این‌یکی از دستاوردهای نظام اسلامی است.

هراتی مطلق یادآور شد: زمانی در این شهر از پزشکان هندی و پاکستانی استفاده می‌کردند اما امروز از همین خاک پزشکانی تربیت و تعلیم شده و جز افتخارات بزرگ ایران شده‌اند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: امروز رسانه‌های بیگانه تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا مردم از حضور پای صندوق‌های روی ناامید شوند اما ملت با حضور خود مشت محکمی بر دهان آنان وارد می‌کنند.

امام‌جمعه قوچان تأکید کرد: داوطلبان و طرفداران آن‌ها یکدیگر را تخریب نکرده و به‌گونه‌ای وارد میدان شوند که در چهارچوب شرع مقدس باشد و ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی از تهمت و دروغ پرهیز کنند.

هراتی مطلق اضافه کرد: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی وعده‌هایی که نمی‌توانند انجام دهند را به مردم نداده و کاری که نکرده‌اند را نیز رزومه خود قلمداد نکنند.

وی تأکید کرد: مردم ساده و کم‌توقع قوچان به هرکسی روی‌داده و خروجی صندوق‌های اخذ روی باشد من به‌عنوان خادم مردم از او حمایت کرده و اولین مطالبه را از نماینده منتخب انجام می‌دهم که باید به قول و وعده‌های خود عمل کند.

کد خبر 6021280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha