۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۳۱

فرمانده یگان حفاظت شیلات خوزستان خبر داد؛

توقیف ۲۲۳ شناور صیادی متخلف در صیدگاه‌های خوزستان

توقیف ۲۲۳ شناور صیادی متخلف در صیدگاه‌های خوزستان

اهواز- فرمانده یگان حفاظت شیلات خوزستان گفت: در جریان بازرسی‌های انجام شده تعداد ۲۲۳ فروند شناور متخلف در صیدگاه‌های استان توقیف شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران شریفی بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، با گشت‌های ساحلی و دریایی به مدت بیش از ۶۲ هزار نفر ساعت توسط نیروهای یگان ۲۹ هزار و ۴۹۴ فروند شناور صیادی (قایق و لنج) در ساحل و دریا خوزستان مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی افزود: در جریان بازرسی‌های به عمل آمده تعداد ۲۲۳ فروند شناور (قایق و لنج) متخلف در صیدگاه‌های خوزستان توقیف شدند و از این شناورها علاوه بر حدود ۱۰۳ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم محصولات آبزی (ماهی و میگو)، ۴۶۳ طاقه تور گوشگیر، ۳۳۰ عدد لنگر، ۱۳۷ دستگاه ترال کشف و ضبط شد.

شریفی با اشاره به دستگیری یک هزار و۲۹۳ نفر در این مدت ادامه داد: پرونده تخلفات صیادی به کمیسیون تخلفات صید و صیادی و بخشی نیز به مراجع ذی‌صلاح معرفی شده‌اند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات خوزستان تصریح کرد: در راستای حراست از ثروت ملی کشور و انفال عمومی (منابع آبزی) مأموران یگان حفاظت شیلات استان به عنوان ضابط خاص قضائی و با مجوز استفاده از سلاح در پنج پایگاه بندر امام، هندیجان، والفجر اروندکنار، چوئبده آبادان و ماهشهر مشغول خدمت هستند.

کد خبر 6022379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha