۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۰۹

فرماندار تنگستان:

مخاطب اصلی امروز دشمن بسیجیان هستند

مخاطب اصلی امروز دشمن بسیجیان هستند

فرماندار تنگستان گفت: مخاطب اصلی امروز دشمن بسیجیان هستید و هر روز به هر طریق ممکن دسیسه و توطئه می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر جمعه در آئین تجلیل از مسؤول و بسیجیان پایگاه مقاومت شهید محلاتی روستای چاه پیر در بخش مرکزی تنگستان که رتبه اول جشنواره مالک اشتر پایگاه سراسر کشور را به دست آورده است ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: با تلاش، همت و برنامه ریزی و ارائه برنامه‌های بسیار خوبی که توسط مسؤول و شما بسیجیان پایگاه مقاومت شهید محلاتی روستای چاه پیر صورت گرفته است در میان ۶۰ هزار پایگاه مقاومت در سراسر کشور حائز رتبه عالی این جشنواره شدید که صمیمانه تشکر می‌کنم.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: شما بسیجیان هر لحظه‌ای که در بسیج حضور دارید هم برای خود معنویت و هم کمک به پیشبرد برنامه‌های نظام اسلامی، دنیای اسلام و همه کسانی که اطراف شما هستند، خواهد بود.

وی گفت: مخاطب اصلی امروز دشمن شما بسیجیان هستید زیرا هر روز به هر طریق ممکن دسیسه و توطئه می‌کند و می‌خواهد حرکت چرخ رو به جلو انقلاب اسلامی را کند، کند.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: امروز دشمن در پی آن است برای پایه اصلی توسعه، پیشرفت و حرکت کاروان انقلاب که شما بسیجیان هستید را به هر دلیلی و هر فرصتی که دشمن پیدا نماید مشکل ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: روستای چاپیر با دارا بودن تعداد زیادی روحانی به عنوان دارالعلم یا دارالعلما تنگستان محسوب می‌شود که شاهد توفیقات روزافزون در این روستا هستیم.

لطفی افزود: روستای چاه پیری در زمینه پایش تصویری یکی از روستاهای اول در تنگستان است که در نصب دوربین‌های مدار بست در روستا اقدام کرده است.

فرماندار تنگستان از تکمیل مسیر راه شهر آباد به چاه پیر و تعریض مسیر راه ورودی روستای چاه پیر از اشکالی در آینده نزدیک خبر داد.

وی یاد آور شد: برای تجهیزات پایگاه مقاومت شهید محلاتی روستای چاه پیر نیز پشتیبانی لازم انجام داده خواهد شد.

کد خبر 6026006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha