۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۳۹

رییس هیات هندبال قم در گفت‌وگو با مهر:

هندبالیست های دختر قمی مقام سوم مسابقات دانش آموزی را کسب کردند

هندبالیست های دختر قمی مقام سوم مسابقات دانش آموزی را کسب کردند

قم- رییس هیات هندبال استان قم گفت: تیم دختران دانش آموز قم موفق به کسب مقام سوم مسابقات هندبال دانش آموزان کشور شدند.

علی ساده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات هندبال قهرمانی دانش آموزان دختر کشور در حالی شامگاه شنبه خاتمه یافت که تیم قم در این مسابقات به مقام سومی دست یافت.

رئیس هیأت هندبال استان قم افزود: سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دختران دانش‌آموز کشور با حضور یک هزار و ۲۵ دانش‌آموز دختر از ۲۰ تا ۲۸ بهمن در سه رشته ورزشی هندبال، تنیس روی میز و بدمینتون در اردوگاه شهید بهشتی شهر اصفهان برگزار شد.

وی بیان کرد: تیم هندبال قم در این مسابقات هشت دیدار را برگزار کرد و صاحب هفت پیروزی و یک شکست شد.

ساده ادامه داد: تیم هندبال دختران قم که تا پیش از دیدار نیمه نهایی مقابل اصفهان میزبان تمامی دیدارهای خودر ا با برد پشت سر گذاشته بود در دیدار نیمه نهایی با نتیجه نزدیک ۲۷ بر ۲۶ باخت و نتوانست راهی فینال مسابقات شود.

رئیس هیأت هندبال استان قم گفت: تیم دانش آموزان دختر قم در دیدار رده بندی مسابقات به مصاف خراسان رضوی رفت و موفق شد ضمن کسب پیروزی ۲۰ بر ۹ مقابل حریف، به عنوان سومی مسابقات دست یابد.

وی با اشاره به اینکه سرمربی گری این تیم را زهرا احمدی نیا از مربیان قمی بر عهده داشت بیان کرد: فاطمه کریمی، مریم عتبی، ثنا باقری، زهرا افشاری، مهتاب علیمردانیریال، تینا خوش نژاد، یاسمین جمالی، مائده آقاجانی، فاطمه زهرا امیدی، نرگس متولیان، پرنیا ساجدی و سارا رامندی در ترکیب تیم قم در این مسابقات حضور داشتند.

کد خبر 6030948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha