۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۴۴

با اشاره به سفر پیش روی استاندار آخال ترکمنستان؛

توسعه مراودات با کشور ترکمنستان پیگیری خواهد شد

توسعه مراودات با کشور ترکمنستان پیگیری خواهد شد

بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: توسعه مراودات با کشور ترکمنستان در سفر استاندار آخال پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر دوشنبه در شورای اداری خراسان شمالی که در سالن جلسات شهدای دولت برگزار شد، گفت: بر اساس گزارش وزارت نیرو طرح انتقال آبرسانی به استان مجوز ماده ۲۳ را اخذ که در ردیف بودجه ۱۴۰۳ قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: اجرای این طرح در توسعه و آبادانی خراسان شمالی تأثیر قابل توجهی خواهد داشت.

استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب مدیران در راستای جهاد تبیین، اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم برسانند.

حسین‌نژاد با بیان اینکه در ایام دهه فجر ۱۷ هزار میلیارد تومان طرح شامل ۹۰۰ پروژه افتتاح و ۱۰۰ پروژه کلنگ‌زنی در راستای توسعه زیرساخت‌های خراسان شمالی انجام شد، یادآور شد: علاج‌بخشی سد بیدواز در دولت سیزدهم با اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار انجام شد و سد گلمندره با ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان آماده آب‌گیری شد.

وی تحقق صد درصدی برخورداری از گاز، بهره‌مندی تمامی نقاط استان از اینترنت پرسرعت و بستر فیبر نوری تا چند ماه آینده، افزایش ساخت فضاهای آموزشی، راه‌اندازی واحدهای تولیدی و شهرک صنعتی، توفیق در ارتقای شاخص‌های آسفالت راه روستایی و… را از دیگر اقدامات مؤثر در خراسان شمالی برشمرد.

استاندار خراسان شمالی گفت: ۲۴ هزار واحد مسکن در استان در حال ساخت است که به زودی ۲ هزار واحد افتتاح خواهد شد.

حسین‌نژاد با اشاره به دو شهرستان تازه تأسیس که باعث پیشرفت خراسان شمالی و این شهرستان‌ها خواهد شد، تاکید کرد: ادارات در این شهرستان‌ها به سرعت مستقر شود.

حسین‌نژاد با اشاره به سفر پیش روی استاندار آخال ترکمنستان، گفت: توسعه مراودات، با کشور ترکمنستان در این سفر پیگیری خواهد شد.

وی همچنین پیش رو بودن ۱۵ اسفند و نهضت ملی درختکاری که سهم خراسان شمالی کاشت یک میلیون درخت است را مورد توجه قرار داد.

استاندار خراسان شمالی در پایان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، ایجاد سه شبکه برای حوزه انتخابیه استان را در راستای عدالت انتخاباتی عنوان کرد که فرصت خوبی برای نامزدها ایجاد کرد تا ضمن بیان دستاوردهای نظام و انقلاب، برنامه‌های خود را برای مردم ارائه دهند.

کد خبر 6032126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha