۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۱۱

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد اردبیل خبر داد؛

راه‌یابی ۹ نفر از برگزیدگان مسابقه« مدهامتان» به مرحله کشوری

راه‌یابی ۹ نفر از برگزیدگان مسابقه« مدهامتان» به مرحله کشوری

اردبیل - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۹ نفر از برگزیدگان مرحله استانی شانزدهمین مسابقه «مدهامتان» اردبیل برای حضور در مرحله کشوری به کردستان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۹ نفر از برگزیدگان مرحله استانی شانزدهمین مسابقات قرآن «مدهامتان» استان اردبیل برای حضور در مرحله کشوری به استان کردستان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه مسابقه قرآنی «مدهامتان» یکی از رویدادهای بزرگ قرآنی هست که در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود، افزود: اعزام شده‌ها منتخب رشته‌های حفظ کل، قرائت تحقیق، ترتیل و اذان در گروه سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال بوده‌اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ۱۳ و ۱۴ اسفندماه در شهر سنندج با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از حفاظ، قاریان و موذن‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

آمون ادامه داد: بیش از ۳۵۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان اردبیل در این دوره از مرحله استانی شرکت کرده اند که همزمان با نمایشگاه قرآن و عترت در مصلای اردبیل برگزیدگان آن تجلیل شدند.

وی خاطرنشان کرد: ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی در محلات و مساجد از اهداف اصلی برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان است.

کد خبر 6034038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha