یک مقام مصری مطرح کرد؛

خطر بمباران محموله‌های کمکی به غزه بدون هماهنگی با تل آویو

 خطر بمباران محموله‌های کمکی به غزه بدون هماهنگی با تل آویو

یک مقام مصری در گفت‌وگو با شبکه خبری الجزیره اعلام کرد که اسراییل در تفتیش و بازرسی محموله‌های کمکی به غزه تعلل می‌کند و ورود محموله‌های کمکی به غزه جز با هماهنگی این رژیم ممکن نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس هیئت استعلامات مصر در گفت‌وگو با شبکه الجزیره تاکید کرد که صدها کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه در انتظار ورود به غزه هستند.

ضیا رشوان تصریح کرد که ورود محموله‌های کمکی به غزه جز با هماهنگی رژیم صهیونیستی ممکن نیست، در غیر این صورت این رژیم آن‌ها را بمباران می‌کند.

رشوان افزود: رژیم صهیونیستی در تفتیش و بازرسی محموله‌های کمکی به غزه تعلل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حرف و حدیث‌های اسرائیلی‌ها در مورد هماهنگی با مصر در خصوص حمله زمینی به رفح کذب محض است، تاکید کرد که مصر هرگز اجازه کوچاندن فلسطینیان را نمی‌دهد.

کد خبر 6034445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      0 3
      اگرعربستانوقطرامارات‌در‌تسهیل‌انتقال‌محموله‌به‌اسرائیل.پشتیبانی‌مردم‌غزه‌ازتسهیل.موادغذایی‌اقداگ‌میکردند‌دردنیای‌عرب‌نه‌نیکی.یاد‌میشدند
    • رضا پارسای IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      0 1
      زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی مدد زغیر تو ننگ است یا علی مددی
    • حسین شرافت IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      0 1
      در عوض بن ضایع اماراتی و بن گاوه شیرده سعودی و شاه خبیث اردن در کمک ب بمباران غزه و رساندن تجهیزات ب نظامیان اسراعیلی هیچ تعللی نمی کنند و تمام قد پای کارند!!!؟
      • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
        0 1
        دقیقا همینه ک فرمودی برادر،این عرب های ب ضاهر آدم.حتی ناموس خودشونم دراختیار دشمن غربی و بیگانه گذاشتنه چ برسه ب تسهیلات.گاو شیر ده مال ی شبونه.بی ارزش و خوت فروش و ترسو.فلسطین و بقیه ی مظلومان بجز خدا کسی ب دادشون نرسیده و نخواهد رسید.الی ایران بزرگ و با شرف.و در نهایت جدا درود ب شرف انصارلله یمن