۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۰۳

مهر گزارش می‌دهد؛

حضور رای اولی‌ها در کنار پیشگامان انقلاب در میدان تاریخی امام(ره)

حضور رای اولی‌ها در کنار پیشگامان انقلاب در میدان تاریخی امام(ره)

اصفهان-رویارویی پیشگامان انقلاب و سالخوردگان با رای اولی‌ها و آینده‌سازان این مرز و بوم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان داد که سرنوشت و امیدآفرینی با شایسته‌گزینی از اهداف مشارکت است.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها- روز وحدت ملی و انسجام مردم بار دیگر برای تقویت ریشه‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی در حال برگزاری است که نقطه عطف این دوره از انتخابات، مشارکت توأمان پیشگامان انقلاب و سالخوردگان با رأی اولی‌ها و آینده‌سازان است.

در ساعات اولیه رأی‌گیری و طبق مشاهدات در بیشتر شهرستان‌ها مردم با حضور خود شگفت آفرینی کردند که نشان دهند دشمن حتی با پمپاژ شائبه و تفرقه‌افکنی راه به جایی نمی‌برند و مردم آگاهی لازم برای تفکیک موضوعات را دارند. در واقع مردم با وجود دانستن شرایط اقتصادی و به پاس خون شهیدانی که به پای انقلاب ریخته شده است، به پای صندوق‌های رأی می‌روند.

نوجوانان با شور و علاقه برای رأی دادن با دوستان خود فوج فوج به سمت جایگاه اخذ رأی می‌آمدند و پس از آن عکس‌های سلفی و انگشت‌های جوهری شده نشان از غیرت و اراده به آینده و سرنوشت خود در این مملکت داشت. آنها با پس زمینه نگرانی از آینده و شرایط اما امید به تغییر داشتند که از این تغییرات پا پس نکشند و معتقدند که تغییرات باید با نگاه افراد همراه شود و اینگونه از نمایندگان و مسئولان مطالبه کنند. در غیر این صورت با عمل منفعلانه و بی‌تفاوت امکان و انتظار بهبود شرایط را ندارند و باید این آگاهی را به سمع و نظر مردم برسانند.

حضور رای اولی‌ها در کنار پیشگامان انقلاب در میدان تاریخی امام(ره)

در این میان پیشگامان انقلاب و سالخوردگان نیز با اعتقاد به انقلاب و استحکام پایه‌های انقلاب شناسنامه‌های خود را که مملو از مهر انتخاباتی بود با افتخار به خبرنگاران و تصویربرداران نشان می‌دادند و اینگونه مصاحبه می‌کردند که باز هم برای انقلاب و این نظام هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهند و همیشه پشتیبان رهبری و ولایت فقیه خواهند بود.

در هر گوشه‌ای از این شهر و در کنار جایگاه‌های اخذ رأی رویدادهای ورزشی و طنین سرود ملی به گوش می‌رسید و برنامه‌های شاخص آن در میدان امام به همراه اجرای ورزشکاران و رزمی‌کاران و گروه سرود نوجوانان و حتی برنامه‌های فرهنگی و بازی برگزار شد.

آنچه که برای برگزاری امسال و این دوره از انتخابات لحاظ شده بود، آگاهی و آموزش کامل عوامل اجرایی نسبت به فرآیند بود و در البته در کنار آن رویدادهای ورزشی و سرود است و این امر موجب شده که خانواده‌ها علاوه بر ادای دین و انجام تکلیف سیاسی خود برای نشاط و شادی اعضای خانواده و کودکان نیز در این مراسم شرکت کنند.

حضور رای اولی‌ها در کنار پیشگامان انقلاب در میدان تاریخی امام(ره)

صبوری مردم در صف‌های اخذ رأی و انتخاب آنها در میان نامزدها جلوه دیگری از این وحدت را مخابره می‌کرد که برای تعیین سرنوشت و انتخاب افرادی صالح و شایسته برای مجلس شورای اسلامی که به تعبیری در رأس امور است وقت می‌گذارند و اهمیت می‌دهند. والدین در کنار فرزندان خود پا به عرصه تصمیم‌گیری می‌گذارند تا به فرزندان خود یاد دهند در این تکلیف سیاسی و برای سرنوشت آینده کشور به پای صندوق رأی می‌روند.

«امروز چشم دوستان و بدخواهان به ملت است و می‌خواهند ببینید نتیجه چه می‌شود. دوستان را خوشحال کنید و بدخواهان را ناامید.» این کلامی از رهبر معظم انقلاب است که حسن ختام پایان این گزارش است و این دوره از انتخابات نیز با شروع مطلوبی که داشته با پایانی خوش همراه خواهد بود.

کد خبر 6041630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha