سه شهید حزب الله لبنان در حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی+ تصاویر

سه شهید حزب الله لبنان در حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی+ تصاویر

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از شهادت سه رزمنده مقاومت لبنان در حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، ارتش رژیم صهیونیستی امروز در یک حمله پهپادی یک خودرو را در شهرک الناقوره در جنوب لبنان هدف قرار داد. در پی این رخداد مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از شهادت سه نیروی خود در این حمله خبر داد.

سه شهید حزب الله لبنان در حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی+ تصاویر

در بیانیه مقاومت اسلامی حزب الله لبنان درباره شهادت این رزمنده آمده است:

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ
{مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً} - صَدَقَ الله العَلیّ العَظِیم

مقاومت اسلامی با افتخار و سربلندی از شهادت محمدعلی غبریس (کربلایی) متولد سال ۱۹۹۴ از اهالی شهرک طیرضبه در جنوب لبنان، مصطفی حسین سلمان (حر) متولد سال ۱۹۹۸ از اهالی شهرک مجدل زون در جنوب لبنان و علی عبدالنبی قاسم (سراج) متولد سال ۱۹۹۳ از اهالی شهرک محرونه در جنوب لبنان که در راه قدس شهید شدند، خبر می دهد.

کد خبر 6043832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محسن IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      0 0
      ال سعود مصر مردم اردن ترکیه ...واقعا شما مسلمان هستین اگر ملت ایران و حزب الله لبنان مجاهدان عراق و مردان مرد که شماها با صهیونیسم و آمریکا بهش حمله کردین (یمن )دلاور نبودن که الان مسجد الاقصی رو هم به کروات و عکس با محافظ بایدم تقدیم کرده بودین مزدورها صهیونیسم بن سلمان شیرده پادو نوکر و برده کوچک