۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۹

انعقاد تفاهم نامه ساخت دومین مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز در محمدشهر

انعقاد تفاهم نامه ساخت دومین مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز در محمدشهر

کرج- دومین مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز در محمدشهر کرج به همت خیر نیک اندیش «حاج محمد علی حریریان» احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تفاهم نامه ساخت دومین مدرسه ۱۲ کلاسه خیری در محمدشهر کرج ظهر دوشنبه با حضور سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان البرز، حاج محمد علی حریریان خیر مدرسه ساز، امیر حریریان نماینده خیر، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان و معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس البرز، منعقد شد.

حمید مسعودی، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز در حاشیه این مراسم گفت: این مدرسه دومین مدرسه خیرساز است که با دستان پر سخاوت خیر نیک اندیش در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع با زیربنای آموزشی بیش از یک هزار و ۸۴۰ مترمربع در سه طبقه احداث می‌شود.

وی افزود: این مدرسه دارای ۱۲ کلاس درس، فضاهای جانبی، آزمایشگاه، کارگاه، فضاهای تجمعی و نمازخانه‌ای به متراژ ۱۶۰ مترمربع و سایر فضاهای مورد نیاز اداری و خدماتی است که به همت خانواده خیر نیک اندیش مدرسه ساز حاج محمد علی حریریان در منطقه محمدشهر ناحیه سه کرج احداث خواهد شد.

گفتنی است بنا به خواسته خیر و به نیت پنج تن آل عبا کلنگ عملیات اجرایی این پروژه که دومین پروژه ۱۲ کلاسه خیر مدرسه ساز در همین منطقه پر تراکم دانش آموزی است در پایان هفته جاری بر زمین زده خواهد شد.

کد خبر 6046215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha