۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۴۶

استاندار کرمانشاه:

رونق گردشگری در کرمانشاه نباید به ایام نوروز محدود شود

رونق گردشگری در کرمانشاه نباید به ایام نوروز محدود شود

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه تعطیلات نوروزی را پایان برنامه‌های حوزه گردشگری ندانست و گفت: در طول ایام بهار و تابستان سال آینده فرصت‌ها و مناسبت‌های فراوانی برای استفاده وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه که با حضور معاون عمرانی استانداری و مدیران عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: امسال شاهد همزمانی بهار قرآن و بهار طبیعت هستیم و لازم است برای بهره مندی بهتر و بیشتر از زیبایی‌های این ایام فرخنده و مبارک آماده باشیم.

وی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان پیام‌های قرآنی متناسب با نیازهای فرهنگی و اجتماعی جامعه از طریق تابلوهای شهری، ظرفیت صدا و سیما، فضای مجازی، ادارات و … در معرض دید مردم قرار داده می‌شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: ظرفیت‌های گردشگری استان همانند یک چاه نفت است که باید از آن‌ها برای ثروت آفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی استفاده کنیم.

وی بر ارزیابی عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: در سال آینده با جدیت و تمرکز بیشتری برنامه‌های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری را دنبال خواهیم کرد و برای برنامه ریزی بهتر نیازمند ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها هستیم.

صحرایی تعطیلات نوروزی را پایان برنامه‌های حوزه گردشگری ندانست و گفت: در طول ایام بهار و تابستان سال آینده فرصت‌ها و مناسبت‌های فراوانی از جمله عید سعید فطر، ایام مبارک اربعین، روز ملی کرمانشاه و … در این زمینه وجود دارد که باید به خوبی از آنها استفاده کنیم‌.

وی بر ضرورت پاسداشت زبان فارسی در تابلوهای راهنمای گردشگری و حوزه اصناف تاکید کرد و گفت: ایران اسلامی خود به تنهایی یک اقلیم بزرگ فرهنگی و تمدنی در دنیا محسوب می‌شود و باید در تابلوهای راهنمای گردشگری و حوزه اصناف، زبان فارسی دارای برجستگی ویژه ای نسبت به انگلیسی به عنوان یک زبان بیگانه باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: در ایام نوروز مردم باید به خدمات پزشکی و دارویی دسترسی آسان داشته باشند و مجموعه علوم پزشکی با برنامه‌ریزی مناسب و متناسب با نیاز هر شهرستان در زمینه فعالیت داروخانه‌های شبانه روزی پیش بینی‌های لازم را انجام دهد.

وی تاکید کرد: در ورودی‌های شهرها هم تیم‌های پزشکی با تجهیزات مناسب مستقر شوند.

کد خبر 6048588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha