۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸

در آستانه ماه رمضان و عید نوروز؛

۲۵۰۰ بسته معیشتی در رزمایش خادمیاران رضوی استان سمنان توزیع شد

۲۵۰۰ بسته معیشتی در رزمایش خادمیاران رضوی استان سمنان توزیع شد

سمنان- مدیر کانون خدمت رضوی استان سمنان از آغاز رزمایش توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان استان همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان و عید نوروز خبر داد.

حسن سعدالدین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از آغاز رزمایش بسته‌های معیشتی از سوی خادمیاران رضوی در سراسر استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: دو هزار و ۵۰ بسته معیشتی در مجموع بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش کمک مومنانه به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان و عید نوروز برگزار می‌شود، افزود: آغاز این رزمایش از شهرستان سمنان و پایگاه بسیج حضرت سکینه (س) سمنان بود که ۵۰۰ بسته تهیه و تقدیم نیازمندان شد.

مدیر کانون خدمت رضوی استان سمنان با بیان اینکه در شهرستان‌های شاهرود، دامغان و مهدیشهر نیز بسته‌های معیشتی مورد نیاز نیازمندان در حال تهیه است، ابراز کرد: این بسته‌های معیشتی تا بیست و ششم اسفند ماه در استان توزیع می‌شود.

سعدالدین با بیان اینکه مخاطبان کانون‌های خدمت رضوی که محوریت آنها نیازمندان هستند، مخاطب این بسته‌های معیشتی خواهند بود، افزود: ارزش هر بسته معیشتی حدود ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

وی ارزش کل بسته‌های قابل توزیع در رزمایش خادمیاران رضوی در سراسر استان سمنان را یک میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: خیران، خادمان آستان قدس و … در تأمین این بسته‌ها کمک کرده‌اند.

مدیر کانون خدمت رضوی استان سمنان بیان کرد: برنج، روغن، ماکارونی، رب، تخم مرغ، تن ماهی و … در این بسته‌های معیشتی وجود دارد.

کد خبر 6049322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha