۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰

امام جمعه موقت اصفهان:

دشمن به زیرساخت‌های فکری حمله می‌کند

دشمن به زیرساخت‌های فکری حمله می‌کند

اصفهان- امام جمعه موقت اصفهان گفت: گاهی دشمن به زیرساخت‌های فکری حمله می‌کند، حضور در انتخابات فعالیتی جهادی در برابر این حمله به زیرساخت‌های فکری بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد محمودی در نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه تمدنی و جهادی به شمار می‌رود، مردم در مقابل دشمنان برای فریب و ترغیب به رأی ندادن، ایستادند و بازنده اصلی انتخابات استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: گاهی دشمن به زیرساخت‌های فکری حمله می‌کند، حضور در انتخابات فعالیتی جهادی در برابر این حمله به زیرساخت‌های فکری بود که در ذیل ۴ راهبرد مقام معظم رهبری یعنی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت انجام شد.

امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: اگرچه ما نمی‌توانیم به این میزان مشارکت بسنده کنیم، اما با توجه به هجمه‌های دشمنان این مشارکت مقبول بود و لازم است مسئولان با رفع مشکلات به دنبال جبران کمبودها باشند و همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، نباید کاری کرد که شیرینی انتخابات خراب شود و لازم است اختلافات را کنار گذاشته و با حفظ وحدت مشکلات را برطرف کنند.

وی ادامه داد: ولایت کلید نماز و روزه است و دشمن سعی دارد این کلید را از مؤمنان بگیرد و بر عهده مسئولان نظام است تا رضایت‌مندی مردم را به دست آورند و مشکلات را برطرف کنند و به اساس مسائل بپردازند.

محمودی تاکید کرد: برای رسیدن به کمال معنویت و زدودن رذائل اخلاقی و استفاده از بهترین موقعیت زمانی برای رسیدن به مدارج عالی لازم است به این روایت امام رضا (ع) توجه ویژه‌ای داشته باشیم، حضرت ثامن الحجج (ع) در روزهای پایانی ماه شعبان می‌فرمایند ضرورت دارد اعمال به جا مانده در ماه شعبان را در این روزهای پایانی تا به شروع ماه رمضان جبران کرد، همچنین امام رضا (ع) می‌فرمایند در روزهای پایانی ماه شعبان ضرورت دارد ضمن پاک کردن خود از گناهان توبه کرد تا پاک به ماه رمضان وارد شد.

وی با تاکید بر استفاده از موقعیت زمانی برای رسیدن به مدارج عالی لازم و رسیدن به کمال معنویت و زدودن رذائل اخلاقی بیان داشت: حضرت ثامن الحجج (ع) در روزهای پایانی ماه شعبان می‌فرمایند ضرورت دارد اعمال به جا مانده در ماه شعبان را در این روزهای پایانی تا به شروع ماه رمضان جبران کرد، همچنین امام رضا (ع) می‌فرمایند ضرورت دارد ضمن پاک کردن خود از گناهان توبه کرد تا پاک به ماه رمضان وارد شد.

کد خبر 6049514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha