۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶

تحلیلگر صهیونیست: ارتش ما آماده جنگ در رفح نیست

تحلیلگر صهیونیست: ارتش ما آماده جنگ در رفح نیست

محافل صهیونیست به آماده نبودن ارتش این رژیم برای حمله به رفح در جنوب غزه اذعان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، در حالی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و مقامات نظامی رژیم صهیونیستی از آمادگی برای حمله به رفح دم می زنند اما شرایط ارتش این رژیم به اذعان محافل صهیونیست به گونه ای دیگر است.

یوسی میلمن تحلیلگر امور نظامی رسانه صهیونیستی هاآرتص در این باره گفت: نتانیاهو تهدید به عملیات نظامی در رفح در جنوب غزه می کند اما ارتش آماده حمله نیست.

این درحالی است که عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر درباره حمله رژیم صهیونیستی به رفح هشدار داد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده حمله به رفح کلید پیروزی است. همه می دانند رژیم صهیونیستی شکست خورده، ارکان تئوری امنیتی اش فرو ریخته و به دنبال دستاوردی است که بتواند آن را پیروزی در جنگ به حساب آورد. رژیم صهیونیستی در جنگی که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ میلادی آغاز شد، هدف دشواری در نظر گرفت و آن حذف حماس است.

رژیم صهیونیستی مدعی است که می خواهد اعضای حماس را تعقیب و ساختار آنها را در رفح نابود کند، زیرا این بخش باقی مانده از عملیات گسترده نیروهای صهیونیستی در سراسر باریکه غزه است.

برای این هدف رژیم صهیونیستی درخواست های بین المللی و منطقه ای برای توقف عملیات نظامی احتمالی خود را در شهر رفح در مرز مصر نادیده می گیرد.

کد خبر 6055598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      3 1
      کوچ اجباری صهیونیستهای کودک کش باید اجرا شود . دیگر جای در منطقه برای صهیونیست نیست. مقاومت برای ادامه حملات از شمال واز جنوب واز شرق واز غرب واز دریا واز هوا .موشکهای مقاومت آماده شلیک.