قسام: ۴ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساندیم

قسام: ۴ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساندیم

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که یک گروه متشکل از ۴ نظامی صهیونیست را هدف قرار داده و این نظامیان را به هلاکت رسانده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با وجود گذشت ۱۶۱ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی، عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که در شهر «الزهرا» واقع در شمال غرب استان مرکزی نوار غزه، عملیات جدیدی را علیه یک گروه متشکل از ۴ نظامی صهیونیست به انجام رسانده است.

قسام تصریح کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند این ۴ نظامی صهیونیست را که در حال انتقال بسته‌های انفجاری به داخل یک خانه بوده‌اند، با گلوله «تی بی جی» هدف قرار بدهند و این نظامیان صهیونیست را به هلاکت برسانند.

همچنین ۴ تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی در شهر الزهرا از سوی مبارزان گردان‌های قسام با گلوله‌های «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده شد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز از حمله توپخانه‌ای مبارزان این گردان‌ها به تجمعات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شرق منطقه مرکزی نوار غزه خبر داد.

کد خبر 6055699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha