۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳

امام جمعه شهر سگزآباد:

نمایندگان مراقب اطرافیان و مسوولین دفاتر و مشاورین خود باشند

نمایندگان مراقب اطرافیان و مسوولین دفاتر و مشاورین خود باشند

قزوین- امام جمعه سگزآباد گفت: نمایندگان مراقب اطرافیان و مسئولین دفاتر و مشاورین خود باشند که خدای ناکرده رفتارهای نادرست برخی از آنها به حساب نمایندگان نوشته نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسن آذرتاش در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به قانون تصویب قانون کاپیتولاسیون از سوی رژیم پهلوی اظهار کرد: وقتی علما و حوزه علمیه به قانون ننگین کاپیتولاسیون اعتراض کردند نیروی‌های شاه به حوزه علمیه قم که یک مرکز مذهبی و مورد احترام مردم بود حمله کردند و طلاب را به خاک و خون کشیدند و جوی خون به راه انداختند.

وی افزود: رژیم شاه جز رسیدن به اهداف پلید خود و استکبار هدف دیگری نداشت.

امام جمعه شهر سگزآباد با تاکید بر اینکه نباید شیرینی و حلاوت برگزاری انتخابات یازده اسفند با سخنان نسنجیده به کام ملت تلخ شود خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب یک سال بر طبل عدم شرکت مردم در انتخابات کوبیدند اما با هدایت و راهنمایی مقام معظم رهبری مردم حضور خوبی در انتخابات پیدا کردند و از این آزمون الهی با پیروزی بیرون آمدند.

حجت اسلام آذرتاش گفت: ضرورت دارد که مجلس دوازدهم با کار کارشناسی دقیق عملکرد مجالس ادوار گذشته را آسیب شناسی کند تا دچار آزمون و خطا و روزمرگی در مدیریت مجلس نشوند.

وی تاکید کرد: مجلس دوازدهم باید مسائل جدید و موضوعات و منافع مردم را در الویت برنامه‌های خود قرار دهد.

این مقام خاطرنشان کرد: منتخبین و راه یافتگان به مجلس شورای اسلامی منتخب همه مردم هستند حتی افرادی که به هر دلیل در انتخابات حضور پیدا نکردند.

امام جمعه شهر سگزآباد با بیان اینکه منتخبان باید با افزایش مراقبت، توجه کنند که در تله دشمنان گرفتار نشوند گفت: مبادا منتخبان مردم اختلافات را برجسته کنند، چرا که دشمنان حتی نیروهای مذهبی را بااستفاده از دست‌های پنهان درگیر می‌کنند.

وی با اشاره به وظایف نمایندگان در حوزه قانون گذاری و نظارت تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید به جای اینکه توان خود را در امور محلی صرف کنند باید بیشتر توان و ظرفیت خود را بر روی منافع ملی و کلان کشور از جمله بحث اشتغال، اقتصاد، تقویت بنیه امنیتی و سیاسی متمرکز کنند

امام جمعه شهر سگزآباد خواستار توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نخبگان محلی شد و گفت: اگر نخبگان محلی شناسی و مورد حمایت قرار بگیرند می‌توانند برای برون رفت از مشکلات راهکارهای دقیق و علمی پیشنهاد دهند.

حجت اسلام آذرتاش خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند باید نمایندگان مواظب اطرافیان و مسئولین دفاتر و مشاورین خود باشند که خدای ناکرده رفتارهای نادرست برخی از آنها به حساب نمایندگان نوشته نشود.

امام جمعه شهر سگزآباد در خصوص اهدا نشان فتح از سوی فرماندهی کل قوا به فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اهدا این نشان‌ها معمولاً در زمان جنگ و پیروزی در میدان نبرد داده می‌شود اما اهدا این نشان‌ها نشان دهند رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد ارتش قهرمان و سپاه مقتدر است که توانسته‌اند عمق استراتژیک دفاعی جمهوری اسلامی را تا هزاران کلیومتر گسترش دهند می‌باشد.

کد خبر 6055679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha