۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰

نگاه «مجله مهر» به تکرار سوءاستفاده از کودکان اینستاگرامی؛

دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد

دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد

یک دختر بچه هشت ساله، ویدیویی در اینستاگرام منتشر کرده که در آن ۳۳ میلیون تومان در یک روز برای خریدهای نوروزی خود هزینه می‌کند؛ روزهایی که چنین مبلغی خرج یک خانواده سه یا چهار نفره است.

خبرگزاری مهر، گروه مجله _ فاطمه برزویی: ۳۳ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان ناقابل، خرج یک دختر بچه هشت ساله برای خرید عید نوروز است. شاید برای شما هم سوال باشد یک کودک هشت ساله چه خرجی دارد که نزدیک به ۳۴ میلیون تومان هزینه کرده است. او در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر کرده به مراکز مختلف رفته و جزئیات خریدها یا خدماتی که از آن استفاده می‌کند را به همراه مبلغی که صرف کرده به مخاطبان خود نشان می‌دهد.

نکته قابل توجه این است که این کودک، ویدئوی خود را با جمله «برویم ببینیم یک دختر هشت ساله در یک روز چقدر برای عید خرج دارد؟» شروع می‌کند. بعد از آن به لباس‌فروشی، کفش‌فروشی و طلا فروشی می‌رود و اجناسی را می‌خرد. سپس با تاکید بر اینکه مراقبت از پوست و مو برایش اهمیت ویژه‌ای دارد، لوازم بهداشتی و به اصطلاح اقلام مراقبتی برای «روتین پوستی» را خریداری می‌کند. در نهایت نوبت به این است که سری به آرایشگاه بزند و کارهای زیبایی اعم از پدیکور پا، فیشال صورت و پروتئین تراپی انجام دهد.

پنج دست لباس ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ۳ جفت کفش به قیمت چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و انگشتر طلایی به ارزش ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بخشی از خریدهای این دختر هشت ساله است. او برای خرید وسایل مراقبت از پوست و مو ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان هزینه می‌کند. برای خدمات زیبایی هم به ترتیب برای پدیکور پا، ۳۰۰ هزار تومان، برای فیشال یا پاکسازی صورت ۷۰۰ هزار تومان و مانیکور ۳۸۰ هزار تومان می‌پردازد. در آخر هم پروتئین‌تراپی به قیمت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان انجام می‌دهد.

درست خواندید؛ تمامی این هزینه‌ها برای دختری هشت ساله است. به نظر می‌رسد این فخرفروشی نمی‌تواند ایده ذهن یک کودک باشد. جمله‌ای که او ابتدای ویدئو می‌گوید مشخصاً برای دیده شدن یا به عبارتی «وایرال» شدن انتخاب شده است.

مخاطب با گمان اینکه محتوای این ویدئو برای «هر» دختر بچه هشت ساله‌ای صادق است و هزینه‌های نوروزی او بیان می‌کند، این فیلم را می‌بیند اما با این مواجه می‌شود که یک دختر هشت ساله برای نوروز به غیر از طلا، چند دست کفش و لباس می‌خرد و خدمات پوست و مو دریافت می‌کند. در نهایت، هزینه سی و چند میلیون تومانی این کودک، مخاطب را وادار می‌کند واکنش نشان دهد و این محتوای عجیب را با دیگران به اشتراک بگذارد؛ این هدف کسی است که پشت دوربین ایستاده و از این دختر فیلم می‌گیرد، کسی که احتمال باید مادر او باشد!

روزگاری نه چندان دور، پدر و مادرها دغدغه این را داشتند که فرزندشان اهل درس و کتاب تربیت شود؛ فرزند خود را با آرزوی پزشک یا مهندس شدن تربیت می‌کردند، اما حالا خانواده‌هایی کودک‌شان را برای بلاگر شدن تربیت می‌کنند و آنها را از سنین پایین به کار می‌گیرند تا پول دربیاورند.

برعکس شما، من خوشبختم

آنها کودکانی به جامعه تحویل می‌دهند که در سن هفت سالگی یا هشت سالگی به جای بازی، شیطنت یا یادگیری به فکر رنگ ناخن و نوبت آرایشگاه و پروتئین موهایشان هستند. کودک که اراده و قدرت تصمیم مستقلی ندارد، خواسته والدین را اجابت می‌کند و از همان سن کم با فرهنگ مصرف‌گرایی رشد می‌یابد.

این والدین و خانواده‌های دیگر شبیه به آنها فرزند خود را با این تصور بار می‌آورند که واقعاً نیازمند تمام این بریز و بپاش‌ها است در حالی که کودک روحش خبر ندارد تمامی اینها نمایشی برای بالا رفتن بازدید صفحه، تبلیغات و منبع درآمدی برای والدینش است. حتی ممکن است با انتشار چنین پست و محتواهایی از سوی جامعه و فضای مجازی مورد تمسخر و شماتت قرار بگیرد و بعدها همین مسئله باعث ایجاد چالش برای او در بزرگسالی شود.

کودک، با انتشار محتوای نمایشی در فضای مجازی به واسطه لایک و کامنت‌ها احساسی ارزشمند بودن دریافت می‌کند و همین باعث می‌شود ناخواسته از فضای روحی و ذهنی طبیعی یک کودک دست بکشد و به دنیای بزرگسالان قدم بگذارد؛ دنیایی از حساب و کتاب تعداد فالوور و بازدید، دو دوتا چهارتا درباره میزان درآمد و البته چشم و هم‌چشمی و رقابتی بی‌پایان برای آنکه بگوید: «برعکس شما، من خوشبختم!»

به قیمت ذبح کودکی

سوال‬ مهم دیگر این است که‬ حتی‬ اگر‬ موضوعات اجتماعی چنین ویدیوهایی کنار‬ گذاشته‬ شود‬ ‬آیا کودکی در این سن و سال به خدمات آرایشی و بهداشتی برای پوست و مو نیاز دارد؟ آیا کودکان‬ هم‌سن و سال او هم این کارها را انجام می‌دهند؟

بر اساس یافته‌ها، فیشال یا پاکسازی صورت برای افراد زیر ۱۴ سال پیشنهاد نمی‌شود و بهترین بازه سنی برای آن از ۲۰ سالگی به بعد است؛ مگر به صورت موردی که پزشک این کار به عنوان اقدامی درمانی تجویز کرده باشد.

همچنین بر اساس آنچه متخصصان اعلام کرده‌اند، کسانی که به دلایل مختلف مانند رنگ و دکلره، پروتئین‌های ضروری از ساختار موی آنها حذف می‌شود و موی‌شان حالت نازک و شکننده پیدا می‌کند می‌توانند با پروتئین‌رسانی به بهبود آن کمک کنند. با توجه به این توضیحات آیا کودک هشت ساله احتیاج دارد که موهای خود را پروتئین‌رسانی و بازسازی کند یا همه اینها یک نمایش فخرفروشانه است؛ نمایشی درآمدزا که به قیمت ذبح کودکی تمام می‌شود.

سرخوردگی تدریجی رؤیاها

موضوع دیگر این است که در آستانه عید، خرج و مخارج بالا و شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که شاید جیب شمار قابل توجهی از خانواده‌ها برای خرید ۵ دست لباس و سه جفت کفش کفاف ندهد و به زحمت از عهده خرید همان یک دست لباس نو بر بیایند.

پدر و مادر این کودکان حتی با کمترین میزان درک اجتماعی و برخورداری از حداقلی‌ترین صفات اخلاقی، باید بدانند در چنین شرایطی نباید دل بقیه بچه‌ها را با این نمایش‌ها به درد بیاورند یا والدین آنها را به دلیل ناتوانی از فراهم کردن چنین رفاهی شرمنده کنند.

کاری که این خانواده‌ها می‌کنند، به تدریج و نامحسوس میزان سرخوردگی را در عموم جامعه بالا می‌برد. چنین خودنمایی و فخرفروشی در کمتر جامعه‌ای پذیرفته است و فارغ از آن حداقل سن برای داشتن حساب کاربری در اینستاگرام ۱۴ سال است.

دختران کبریت‌فروش اینستاگرام

البته نمی‌توان این احتمال ضعیف و ناچیز را نادیده گرفت که شاید پدر و مادر این کودکان هم نمی‌دانند چگونه نیاز و طمع مالی خود را به فرزندشان تحمیل می‌کنند و حتی خود شاید به خودشان حق می‌دهند به هر قیمتی در میدان رقابت امروز عقب نمانند.

کسی نمی‌تواند انکار کند این روزها هر چه بازدید صفحه‌ای در پلتفرم‌های اجتماعی بالاتر باشد منبع درآمد هم بالاتر می‌رود و یکی از راه‌های بازدیدهای بالا، معروف شدن و «شو آف» درباره موضوعات غیرعادی و خارج از عادت است؛ محتوایی غیرمنتظره که مخاطب را به خود جذب کند.

ما در عصر شبکه‌های اجتماعی زندگی می‌کنیم، عصری که کودکان کار دیگر فقط بچه‌هایی نیستند که سر چهارراه‌ها گل می‌فروشند و شیشه ماشین تمیز می‌کنند. کودکان کار این روزها با پوشیدن لباس‌های گران و زیبا و بازی کردن نمایشی شبیه به یک فرد بزرگسال باعث می‌شوند مردم دنبالشان کنند و برای آنها هورا بکشند. در این دنیا ارزش بچه‌ها با تعداد لایک‌هایی که دریافت می‌کنند شناخته می‌شود و ارزش و عزت نفس خود را در تعداد فالوورهایشان می‌شناسند.

بسیاری معتقدند خانواده‌هایی که فرزندشان را در فضای مجازی، به منبع درآمد یا ابزار جلب توجه تبدیل می‌کند، هیچ تفاوتی با آنها که فرزندشان را به کوره آجرپزی می‌فرستند ندارند. بنابراین نمی‌توان از آنها که برای درآمدزایی به فرزند خود رحم نمی‌کنند، توقع دلسوزی برای بقیه کودکان و خانواده‌ها را داشت که مبادا دلشان با دیدن این بریز و بپاش‌ها بشکند.

کد خبر 6056140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      خدایا خودت کمک کن
      • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        فخرفروشی خدایا به کجا داریم میریم
      • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        اره واقعا
      • ناشناس IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        اختلاف طبقاتی وحشتناک ناشی از حاکمیت مافیا بر اقتصاد و سیاست کشور
      • سارا AE ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        کارمندم !با عیدی ۲و۵۰۰ به نظر شما چی میتونم‌برای دو دخترم بخرم؟!
      • سعید IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        یعنی وحشت ناک ترین چیزی که از انسان ها دیدی این بوده؟ که اینجوری خدا خدا میکنی؟ قارون هم باشه قدیمیه
      • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        قطعا که به خدا پناه میبریم اما عملکرد بسیاربد مدیران باعث این شکاف عجیب طبقاتی شده وایران راتبدیل به بهشت کرده برای سوداگران وجهنم برای تحصیلکرده ها وقشر متوسط وضعیف جامعه
      • مصطفی AE ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        80 6
        خدابرای کدام یک کمک کنه
      • احمدمورفی IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
        ای لعنت بر اینستا که مردم رو فقط بد بخت کردو هیچی نداشت.همش تبلیغ و فخر فروشی.
    • محسن IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      خدایا برس به فریادمان. مردیم از جهالت
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      خاک توی سرچنین‌پدرومادربی غیرت وبی احساسی که بخاطر پول دست به چنین کاری میزنن دقیقا می‌خوان چی رو ثابت کنن
      • Noor IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        با سلام بعضیها به این بچه توهین کردن واقعن ببینید کی مقصره پول بی ارزش ما تورم بالا واین که در اصل این دختر بیچاره با گرانی که این مملکت به وجود اورده مورد توهین قرار گرفته این پول برای قشر ضعیف خیلی پوله ولی برای خیلیا پول تو جیبیه چون نمیتونن بخرن شرو به فحاشی میکنن
      • I IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        متاسفانه پول کمی هم خرج نشده جناب(Noor).حتی با این تورم ایشون پولی که حقوق بسیاری از خانوارها هست رو یک شبه خرج یک بچه میکنن.مطمعنن پدر یا مادر این بچه بویی از خدا یا انفاق کردن نبردن .به جای اینکه مقداری از این پول رو برای فقرا یا کودکان کار بزارن کنار تا دل یه بچه دیگه رو شاد کنن بجاش ولخرجی میکنن
      • مصطفی AE ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        خیلی باغیرتی هموطن ؟اگرچنین است فسادها غیرتت رابه درد نمیاره احیانا .چون اگر فساد آنها نباشه هرکسی می‌تونه سی میلیون برای بچه اش خرج کنه
      • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        33 8
        خیلی جون بکنیم 40 میلیون کار کنیم
      • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
        شما ندارین حسودين ميكنين عزيزم خرجا الان بافكرا برابري ميكنع
    • نرگس IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      زیاد هستن اگه خودم از نزدیک همچین چیزی ندیده بودم باور نمی‌کردم اما باید بگم هستن اینجور آدما در حالی که خیلیا یه دست لباس هم نمیتونن واسه بچه شون بخرن
      • موسوی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        در سن هشت سالگی این هزینه های پوست و مو و ناخن چه توجیهی دارد ؟این دست بردن در روال طبیعی رشد یک انسان است ‌
    • الی خانم IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      به نظرم سازمان بهداشت باید رده سنی برای خدمات زیبایی مثله ژل و بوتاکس و روتین پوست مشخص کنه و با کارت ملی که در سامانه ای ثبت بشه چون اینجور که داره در ایران پیش میره از زیر ده سالگی کارهای زیبایی شروع شده و نوعی مسابقه و فخر فروشی تبدیل شده و این اصلن خوب نیست
      • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        192 7
        درسته دوست عزیز..... ممنوع کردن ولی کو گوش شنوا....‌ زیر چهارده سال ممنوعه مگر با مجوز پزشکی
      • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        بابا بنظر من اغراق کرده یه نمونه ش اینکه...اصلا فشیال پوست بروی جوانسازی پاک سازی و احیای پوست میکنن....آخه بچه هشت ساله که خودش پوستش در اوج کلاژن سازیه و بافتش در اوج رسیده چه چیزی رو میخاد جوانسازی کنه....الله اعلم....!!!!!
      • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        بابا بنظر من اغراق کرده یه نمونه ش اینکه...اصلا فشیال پوست بروی جوانسازی پاک سازی و احیای پوست میکنن....آخه بچه هشت ساله که خودش پوستش در اوج کلاژن سازیه و بافتش در اوج رسیده چه چیزی رو میخاد جوانسازی کنه....الله اعلم....!!!!!
    • زهرا بانو IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      چیزی خرج نکرد که همه نرمال بود قیمت هاش هم نجومی نبود فقط زیاد خرید
      • Biti IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        88 14
        😐😐😐😐
      • بهزاد IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
        92 5
        الان همه فهمیدین ایشون لاکچری هستن یا بیشتر توضیح بده. یه نگاه به انلایک هات هم بنداز خانم لاکچری
      • IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
        43 4
        👎👎
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      259 9
      وای بحالش که قربانی پز الکی شده
    • دریا IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      149 8
      عالی بود فوق العاده بود. تحلیل و بررسی این فیلم واقعا عالی بود ای کاش این متن رو همه ی مردم اعم از مردم عادی که خام اینجور فیلم ها میشوند و اعم از کسایی که مثل کبک سرشان را زیر برف کردند و فقط به دنبال جلب توجه مصنوعی و خود گول زنی هستند، ببینند.
    • کرمانشاهی IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      یارب مباد که گدا معتبر شود
      • فاطمه IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        22 95
        من برای خرج 34میلیون خرج کردم
      • احسنت IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        16 11
      • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        73 6
        چقدر بی انصاف شدن مردم
    • نسترن BA ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      بیشتر شبیه زنان پولدار ریخت و پاش میکنه،نه یه دختر بچه ۸ساله که الان باید مشغول بازی با عروسکها و نقاشی باشه.کودکی بچه ها رو دارن میدزدن
      • آرین IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        79 14
        ماها برای فوق فوقش ۱۵۰۰۰۰۰۰خرج میکنیم😂💔
    • مباوا IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      تهش اینها بر اثر بیماری میمیرند
    • باران IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      وای دخترک نفهم و چشم سفید ، مثلاً پُز میده ایشه 🤮
      • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        بچه که نمیدونه ....بچه ها ذهنشون خالی خالی هست هر چی بریزیم توش بهمون پر میشه ...اون دختر داره اونجوری تربیت میشه . چه خوب گفت پیامبر اسلام وای به حال فرزندان آخر الزمان از دست والدینشان ...
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      بابا این بچه داره بیشترش دروغ میگه... شنونده باید عاقل باشه این فقط بزرگ‌ترش عقده دیده شدن و فالور داره آخه چطور اینهمه حجم کار بنظرتون تو یک روز میشه انجام داد زمان کم میاره.....اینهمه کارا فقط حداقل یک هفته زمان لازم داره... و اینکه فشیال صورت اصلا بروی بچها انجام نمیدهند و ممنوعیت داره
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      به کجا چنین شتاباااااااان...متاسفانه داریم به همین سرعت به ناکجا آباد میرسیم.... آخه چرا ولخرجی و عقده حقارت دیده شدن؟ بهتر نیست کمی فرهنگ استفاده از شبکه اجتماعی رو داشته باشیم که اینگونه بچه ها رو دستخوش و مورد سواستفاده قرار ندیم بچه ای که اینقدر سنش کمه که هنوز بجای کلمه مراقبت میگه مرابقت.
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      98 13
      با این کار استعدادهای بچه را نادیده می گیرن و کور میکنن
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      161 5
      والدین گرامی اینا اصلا هنر نیس کاش بجای این نامناسبات و فخرفروشیها، محتوایی میذاشتین که متناسب سن فرزندت باشه و نه اینکه از الان ذهن و روان پاک و معصوم بچه رو آلوده زیاده خواهی و فرهنگ نادرست کنین....کاش از ظرفیت ذهنی و استعداد کودکانه‌ش استفاده درست میکردیم برای آموزش علم ، اخلاق و درس زندگی
    • زهرا IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      161 5
      از این ادما که میخوان خودشونو به نمایش بذارن متنفرم
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      112 7
      بزرگتر این بچه فکر نمیکنه که پنج سال دیگه در سن نو جوانی چطور میخاد جوابگوی خواسته های نا به هنگام و غیر معقول ش بشه...هر چند که این بذری هست که خودش در زمین بایر ذهن و روان بچه ش کاشته و قطعا نتیجه ش چیزی جز علف هرز و پشیمونی درو نخواهد کرد....افسوس که خیانت میکنن در حق بچه‌هایی که امامت هستن
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      69 10
      خب به جا ۵دست لباس ۵۰دست میخریدی خرجت بشه ۵۰۰میلیون :)))
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      68 18
      خیلی بچه ی بی‌تربیتی هستی به نظرم .اول اینکه انقد خرج کردی دوم اینکه به اشتراک گزاشتی
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      33تومنو خیلی خانواده ها درنمیارن که بخوان خرجش کن
    • زینب IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      63 18
      آینده این بچه چی میشه؟بچه باید فقط بازی کنه.تا۱۲سال کودکی لوله.تا۱۸سال کودکی دوم یا نوجوانی.۲۰سال دیگه کی میاد اینو بگیره؟
      • US ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        35 42
        هیچی پولدارتر میشه
      • US ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        19 15
        این دختر دیگه ازدواج براچیشه
    • بدون نام IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      38 24
      الکی میگه من حساب کردم شد 29680 بیست و نه میلیون و ششصد و هشتاد
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      127 8
      مامانش عقده بچگی خودش رو روی بچش خالی کرده شاید دختره بعدا عقده بچگیش رو رو بچه های خودش خالی کنه🤣🤣🤣🤣
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      27 56
      این بچه مامانش خیلی درسته بی شک
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      64 21
      ببین ننش چقد بی‌تربیت بوده .خودش حالا هیچ
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      می‌تونست برا عیدش یه دست لباس وکفش ، یه گل سر ،یه عروسک،یه دفترنقاشی ومدادرنگی،یه کتاب داستان بخره.مثل تمام مردم جامعه .می‌دونم اونجوری نمیشه پولتو تو چش مردم کنی و مخاطب حزب کنی ولی..اگ از الان محیط آرایشگاه رو برا بچه عادی کنیم فرداروز خودمون ب مشکل برمی‌خوریم..بلوغ زودرس و دردسرهاش..جامعه شده رقا
    • بی نام US ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      94 19
      اصلا چرا اینارو خبر میکنید که بهش اهمیت بدید از قدیم گفتند بی محلی بهترین راه مبارزه با بدی‌ها ست
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      84 4
      جای تأسف داره برای همچنین خانواده هایی
    • ..... IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      39 5
      یا خدا این دیگه چیه
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      61 10
      خاک تو سرش با این بچه تربیت کردنش
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      83 27
      عزیزان از کجا معلوم ک بالاش یکی از همین اختلاس گرا نباشه با پولای مردم خرید نکرده باشه .یا دختر یکی از مسوللین نباشه .
    • لبخند واقعی خدا زمانیکه مظلوم بحقش برسه IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      29 79
      چرا حسادت کنیم وقتی کشور با این همه ثروت الهی و این همه تورم فجائت آور آیا نباید حق به حقدارش می رسید الان لبخند واقعی خدا کجاست برای مسئولین جز فساد ملت برای ظالم چیزی نمی بینن حتی دیگه به ظهور اعتقادی ندارن هرکس حاضره برای پست و مقامش زیر ظهورم بزنه بچه هم حقایق گفته لباس بخوای بخری چند؟
      • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
        27 1
        چی می گی چرا همه مسائل با هم قاطی می کنی
    • احمد IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      55 5
      سلام. برای بنده سئوال ایجاد کرد که چرا شما این خبر بی ارزش را پخش کردید‌
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      31 5
      بابا چرت میگه دختر هشت ساله را چه به این کارا ما یک دست لباس و یک جفت کفش رو بازور میخریم اونوقت این سرتق چی میگه الکیه بابا
    • احسان IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      42 65
      افرین دارندگی برازندگی من ک همچین پولی ندارم و لباسی نگرفتم برا عید ولی نباید حسودی کنم پول خودشه
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      14 45
      سسسلام عالی بود
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      83 12
      خدا بداد پسرهای بیچاره برسه که بعد ها این جور دخترا میخواد بشه همسرشون، اینها رو پسرای بیچاره میبینن میترسن زن بگیرن،،،😅 من سالهاست ازدواج کردم دل رنگ کردن تو آرایشگاه رو ندارم ،هستن دخترهای نجیب بساز ولی تو هزاران تو این دوران شاید یک درصد😂خدا کور کنه چشم وهم چشمی رو
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      65 21
      اینو باید شوهرش بدن
    • . IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      10 4
    • . IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      5 5
    • . IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      8 2
    • با شرف IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      30 1
      حالا بزار یکم بزرگ بشی خرجت بیشتر میشه
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      30 3
      قناعت وصرفه جویی نباشد حال روز این است
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      7 31
      خوشابحالت ...
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      این دختر خانوم اصلا ولخرج بحساب نمیاد. میتونست بره یک فروشگاه و فقط یک کفش برند به این قیمت بخره بیاد بیرون. ولی پولش رو خوب مدیریت کرد و بنظرم بسیار منطقی خرید کرد. تمام کسانی هم که که کامنت گذاشتن اگر دستشون میرسید شاید بیشتر از این برای بچه شون خرج میکردن الکی دور نگیرند.
      • زینب IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        67 9
        آقا یاخانمی که این حرف ومیزنی تویاننشی یاباباشی،وشایدیکی ازبستگان نزدیکش
    • بی نام IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      37 26
      خداوکیلی اگه 330 میلیون هم خرج میکرد بازم به جایی نمی رسید چون طفلی خدا ببخشه واسه پدر مادر پول دارش اصلا قیافه نداشت قربون خدا برم که میگن عادله پول داده ولی چهره صفر
    • مهدی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      17 7
      دوستان توجه کنید مراقبت نه ها مرابقت از پوست براش مهمه !یعنی چی درست نمیتونه حرف بزنه سیو سه تومن خرج کرد
    • علی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      29 4
      یعنی خاک بر سرت کنن که اسیر پز دادن شدی شاید یکی دلش میخواد برای عید این کارها رو بکنه اما پولشو نداره برو بچه همون عروسک بازیت رو بکن
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      38 5
      به نظری من نباید این خبری بی ارزش رو پخش میکرد
    • پوریا شیرازی IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      29 33
      مبارکش باشه با دل خوش از این بهتر ها
    • . IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      31 7
      مامانش پزات تموم شد
    • ایرانی IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      61 4
      این حقوق ۳ ماه بنده با ۲ فرزند محصل و مستاجر بودن هست. بخیل نیستیم و حسادت به هیچ کس و هیچ چیزی نمی‌کنیم اما در این مملکت چه می‌گذرد، کجاست آن عدالت علی....
    • فقط خدا IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      48 4
      مسیولین باید خجالت بکشند تو کشور ثروتمند یکی اینجوری .... یکی هم حتی نان خشک نداره بخوره.البته کاری به بچه های محترمتون که تو کانادا و آمریکا دارن کیف میکننن ندارم خودتون میدونین و خدا.....من که اون دنیا از حقم نمیگذرم.التماس تفکر
    • US ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      39 6
      کاش شعورم خریدنی بودووالدینش واسه خودشون می خریدن
    • A IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      36 4
      دست آخرم اینجور دخترا میرن خونه شوهر و چون شوهر پس مخارج و جینگول فنگول خانم برنمیاد با یه بچه تشریف میبره پیش مامی و ددی جونش🤪
    • علی IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      24 25
      آخه 30 میلیون پولیه؟
      • امیرم IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
        11 0
        پولی نیست واقعا؟ پس بده من برم برای بچه هام خرید کنم
    • رحمت الله خسروی US ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      83 28
      پدر ایشان قطعا وابسته حکومت است چون تمام افرادی که فرزندانشان اینجوری خرج میکنن وبریز وبپاش دارن به حکومت وابسته هستن
      • ناشناس در جواب ناشناس IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        17 8
        آره به جون تو...
    • ناشناس IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      19 3
      کمتر فخرفروشی کنیدتوی مجازی برای ی عده فقیر دل نشکونید آه حسرت بلند نکنید دودمان به باد ندید که کارماش به خودتون برمیگرده
    • آریا IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      22 13
      یکم خودتم لاغر میکردی چند میشد؟
    • ف IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      20 1
      نمونه اش را تو فامیل دارم علتش فقط و فقط عقده های مادر در زمان کودکی است و کوچکی خود را اینجوری جبران میکنن
      • استوراقیانس IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        8 8
        یه حرکت نادان و ببینید این همه کامنت .
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      21 2
      احمق ترین دختر دنیا کفش ولباس ببش از یک دست برای دختر در حال رشد وسایل آرایشی برای پوست سالم وجوان از همه بدتر هزینه آرایشگاه برای یک دختر در کمال فخر فروشی
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      10 2
      درک شرایط مردم در این وضعیت اقتصادی شعور اجتماعی میخواد اینا هرچه دارند در ظاهر دارند
    • ع IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      13 2
      زیاد هستن از این پدر مادر های بی غیرت وو
    • هیچکس IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      17 2
      شکر به داشته هایم، شکر به نداشته هایم ،شکر شکرشکر شکر که نه خودم درگیر دنیا هستم،نه همسرم،خداوندا نسل من و همسرم را الی یوم القیامه از این دنیای مادی دور و دور دور و دور کن
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      24 1
      به کجا چنین شتابان😱 پشت پرده این فیلم کسایی هستند کاری میکنن که بچه ها بیفتن به جون پدر مادراشون یکی نیست به اینا بگه اگه خیلی ثرروتمند هم هستی هر چی خریدی بخر مبارکت باشه اما به نمایش نزار فخر فروشی تو
    • علیرضا IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      14 8
      میخواد بلاگر بشه این کودک کار هست یه نمونه کسب درآمد از کودکان ، باید این بچه بره بازی کنه نه فکر پول درآوردن از بلاگری ،
    • M AE ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      26 0
      مقصر این بچه و خانوادش نیستن مقصر خود ماییم ویدئوهای افراد بی مصرف و بی استعداد رو می‌بینیم و از اونا حمایت می‌کنیم با حمایت ما پول درمیارن و با بی استعدادی به این پولا میرسن
    • امین IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      8 10
      ایشون بلاگر شدن از بچگی ،درامد بالا داره ،و این کارا تبلیغه،خودشون پول نمیدن که،درامد بالای اینستا،درسته بچگی نمیکنه،ولی در رفاه هست،خودمون که بچگی کردیم و ولخرجی نکردیم چی شد ،اینم یه نوع سبک هست،زیادی در میاره بریز بپاش داره،خیلی هاشون هم به فقرا کمک میکنن بیشتر از خودمون
    • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      16 1
      الهی تمام‌ بچه های سرزمین ایران زندگی کنند... الهی همه ی بچه هاشاد باشند و سلامت...
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      8 1
      پول باداورده دارد .یادتون باشه همین دختر باعث میشه زندگی شون ازهم بپاشه .اگه صحت داشته باشه..
    • رضا IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      9 1
      حق هر ایرانی داشتن رفاه است
    • TR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      31 3
      ۳۳ تومن برای ما زیاد الان من همه دندونام خراب اگه ۳۳ تومن داشتم دندونم درست میکردم
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      27 4
      شما خیلی بی جا میکنی که وقتی مردم توی فقر زندگی میکنن شما چنین خرید میلیونی انجام میدی و خیلی غلط میکنی که فیلم میگیری و به معرض نمایش میزاری..در مجموع سعی کن غلط اضافه نکنی
      • میلاد IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
        5 6
        مردم برای چی دارن توی فقر زندگی میکنن؟ زمین خدا پر از برکت و پوله به اندازه همه هم هست ، این مملکت ما اگه دزد نداشت الان همه مردم ایران میتونستن شاد باشن و ثروتمند قبل از گفتن هر اراجیفی بهش فکر کن مال بالای خودشو خورده نه تو
    • حبیب حیدری IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      23 14
      همش از پول حرومه و دزدیه
    • کاکتوس مو بلند تارزان IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      9 2
      نیاز نبود اینقدر خرج حالا
    • یه بنده خدا IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      8 1
      ایشون پولدار نیستن وگرنه پدر و مادر من هم می تونن بگیرن ولی من لازم ندارم پس من چرا باید خرج بذارم رو دست پدر و مادرموقتی لازم ندارم؟؟؟ و اینم اضافه کنم که ۹۸ درصد از چیز هایی که خریده اصلا لازم نبود....
    • چغندر IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      5 4
      این‌از‌بچهای‌اقازادگان‌مرفع‌بی‌درد‌نیست
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      5 1
      اوصیکم بتقوی الله
    • موس خان IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      11 2
      مادرش درکودکیش درفقر بوده....این بچه همه چیز میخواد امتحان کنه...
    • محمد IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      5 4
      به خاطر خریدهای ایشون مجوز ابطال نصف یارانه بگیران صادر شد
    • ممد IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      4 0
      احتمالاً نه حتماً پول بابات زیادی کرده
    • AE ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      7 1
      چه دلیلی داشت این همه فخر فروشی
    • اکبر AE ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      15 7
      مباکش باشه از جیب پدرش خرج کرده حق کسی رو که نخورده . بعدش پول ما بی ارزشه. چی ارزونه؟
    • علی IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      9 1
      این عروس بشه شوهرش شب اول با این دنیا وداع می‌کنه ماشاالله به این پدر و مادر فهمیده وپرفسور
    • احمد US ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      10 0
      ایشان حتماپدرومادرش جزافرادمرفه هستن این پولهابرای اواصلامهم نیست مثل اینکه رفته یه مرغ خریده
    • الهام IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      7 1
      این پول زحمت کشی نیست.یامفت بدست آمده.خدایاشکرت
    • مهدی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      6 1
      یا رب مباد آنکه گدا معتبر شود. امان از نو کیسگی.
    • ابوالفضل بختیاروند IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      6 4
      انشاالله شما هم به حال بقیه گرفتار بشید الهی‌آمین🙏
    • محمد IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      8 1
      فقط با پول باد آورده میشه از این کارها کرد خخخخخخخخ
    • وحید IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      10 0
      یکی دست بچش رو میگیره میره عوارضی گدایی میکنه یکی هم به این شکل توسط بچش گدایی میکنه . در ضمن این بلاگرها که برای مردم کلاس میزارن قبل از بلاگر شدن نون نداشتن بخورن الان با پول همین مردم براشون فخر می فروشن
    • امین IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      8 0
      فضای مجازی تبدیل شده پاتوق عقده ای ها
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      6 0
      خاک تو سرش.برای پدر ومادرش متاسفم عقده ای هستن..
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      5 0
      متاسفم واقعا
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      5 1
      جای تاسفه
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      4 18
      چقدر جو میدید ولخرجی نبود این همه کار کرد شد ۳۰ ملیون خیلی عالیه و اصلا ولخرجی نکرده
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      13 0
      خریدبرا خودم همسرم فرزندم وعید همه پنج تومن شد... 🫥🫥🫥
    • منتظرظهور IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      9 1
      همه نظرات دوستان مخالف و موافق مورد تقدیر و صحیح است...اما بر بانیان و مسببان و عاملان این وضع که عده ای هرچه میخواهند بکنند و بسیاری دیگر حتی از خرید یک لباس و کفش معمولی و یا خرید یک کیلو گوشت یا یک ماهی یا مرغ در آستانه سال نو عاجز و ناتوان هستند.را باید توبیخ و کرد که چه بر سر این ملت آوردند...
    • سید حبیب IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      4 1
      اینها همه برمیگرده نبود قانون و ولنگاری فضای مجازی
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      4 1
      یاد ایامی که در دل آرزویی داشتیم آبرویی داشتیم خدایا خودت به این مملکت و دین اسلام کمک کن اللهم عجل لولیک الفرج
    • علی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      ساخت چنین کلیپی از اساس اشتباهه نباید کانالهای خبری چنین مطالبی را پخش کنند متاسفانه برای بعضیا به جای پند گرفتن جنبه تبلیغ و تشویق داره یادش بخیر قدیما بجای این کارها عشق و محبت تو تک تک دلها بود عشقی پر از امید و آرزوهای بزرگ ولی متاسفانه جاده را یک طرفه به سمت ناکجا آباد ساختند!!!!!
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      6 0
      کودکان کار در نسل جدید
    • S IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      8 0
      برو بچه مشقامو تو شاد تحویل بده 😂 چون مرابقت از پوست برام مهمه برو اول املاتو بیست بگیر بعد بیا ویدیو بساز
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      13 0
      33 میلیون خرج خانواده ی 4 نفره؟؟ الان خیلیا با 7 تا 8 تومن روزگار میگذرونن کجا زندگی میکنین شما؟؟
    • مسعود IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      8 1
      خدا لعنت کنه باعث و بانی این کار و این حرکت اون اگه صاحب داشت ، اجازه این رفتار رو بهش نمیداد
    • حامد اسدی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      5 0
      ای کاش این همه ول خرجی کردن نصف پول می‌داد برای3تا بچه بی سرپرست لباس می‌خرید اون بچه‌ها خوشحال میشدن
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 1
      این دیگه چع جورشه
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      طمع پول چه کارا که نمی کنه
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      4 1
      حالل درسته تورم هست در امد کم هست ولی ما کل در امدمون به ۲۰ ملیون هم نمیرسه یه خانواده ۴ نفره هستیم این دختر خانم که تو سن ۸سالگی ۵دست لباس و۴ جفت کفش وطلا واسه عید خریده وحتی کارهای ارایشی وزیبایی هم انجام داده خدا بداد زمانی برسه که سنش برسه ب بیست سال مطمئنن از لحاظ پوستی داغون میشه
    • آشنا IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      7 6
      خیلی هم خوب تونسته با این مقدار پول این همه خرید کنه قیمتها خیلی بالاتر از ایناست
    • سارا IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      ۳۳میلیووننن
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 1
      چه خبره
    • صابر AE ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 1
      کلک نخورید. دارن مردم رو تحریک میکنن برای خرید تو بی پولی. اینها همه سیاست پشتشونه. یاحق
      • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
        0 2
        دمت گرم بابا آینده نگر
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      4 0
      بچه که نمی فهمه ننه بابا هم نمی فهمن؟
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      همه چیز شده اختلاف طبقاتی
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      تقصیر والدینه
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      مسخره است
    • بی نام IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 0
      خاک عالم تو سرشون
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 0
      واقعا که تاسف داره
    • بی نام IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      4 0
      آرایشگاهش که خیلی مسخرست ولی مثلا چرا باید ۵ دست لباس ۳ جفت کفش بخرن براش بزارن مردم ببینن من خودم واسه بچه ام یک دست خریدم اینو دیده میگه وای خوش به حالش خاک عالم توسرتون حالا ما داشتیم یع دست خریدیم براشون خیلی ها هستن این یک دستم ندارن بخرن بخدا
    • بی نام IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      6 0
      خیلی ها در خرید یک دست لباس هم موندن این فخرفروشی برای چیه
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      5 0
      خاک تو سرش کنن😑 من الان دوتا بچه پسرو دختر دوقلو دارم و تا الان که میرن دانشگاه هیچ کدوم از این بازی هارو انجام ندادن
    • ناشناس IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      اول پدر ومادر اشتباه بسیار سنگینی میکنند اینکاررامیکنند ؟ من دخترندارم و دختر راهم خیلی خیلی خیلی واقعا ودست دارم ولی اگر چنین دختری داشتم بخدا بخدا بخدا از او راضی نبودم دوتا پسر دارم شب عید برای دوتا پسرم باهم ۵ملیون لباس وکفش نگرفتم خدا بهم دختر نداد باز میگم شکرت
    • باقر IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 0
      متاسفانه دستگاه قضایی ما فاسد است چطور باید توقع داشته باشیم که جلوی مادر آشغال این بچه را بگیرند. این زن فقط میخواد با این بچه کاسبی کنه. حتی حاضر هستند برای دیده شدن و پول بیشتر هر بلایی سر بچه بیارن.
    • هدیه IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      4 1
      خاک عالم برسرهمچین پدرومادرکه هیچکدوم ازاونادرک وفهم وشعورندارن.امیدوارم که به خودشون بیان واین همه نظرات روبخونن مایدونه کفش روهم بزورمیخریم چ برسه به مانیکورپدیکورکوفت زهرمار متاسفم😔
    • علیرضا ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 0
      متاسف باید شد که همچین حرکاتی می بینیم.درحالی که در کشور من این همه بچه هایی هستند که حسرت لباس نو به دل دارند .به نظر من دوره شده دوره ی جنگل .اختلاف طبقاتی تا کی .
    • امیر. RO ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      فخر فروشی. تا کی
    • محمد رضا IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      18 9
      یارو باغ 1000 میلیاردی رو خورده براتون مهم نیست گیر دادین به یه دختر بچه که از پول خودش سی میلیون خرج کرده.
    • علی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      6 2
      خدا رو شکر پول داره خریده مبارکش باشه
    • رضا RO ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      22 2
      اولا که دارندگی و برازندگی حتما والدینش دارن که خرج میکنن..به کسی ربطی نداره اما.....!!!اینکه این ویدیو رو می زارن برا نمایش اونم وقتی که خیلی از افراد معیشت سختی دارن اصلا قابل قبول نیست .فخر فروشی ؟!! همون قدر که والدین این کودک ۸ ساله پول دارن به همون اندازه شعور ندارن ....
    • احمد IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      5 0
      پول بادآورده باید یه جوری خرج شود.
    • نسیم IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      7 1
      همه که ندارن این فیلم رو میزاری خدایا کمی شعور کمی احساس
    • HBP IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      4 4
      بدبخت شوهرش 🤣
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      7 1
      به نظر صحنه سازیه ساختگی برا جذب فالور عجب دنیایی شده ی جای دنیا دارن از گرسنگی علف میخورن دنیا ب آخر رسیده تمام
    • ادیب IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 1
      دختری که تو این سن و سال به تنهای بدون حضور پدر و مادر رفته برای خرید تکلیفش کاملا روشنه نیازی،به نقد و بررسی نداره
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 0
      اینستاگرام همه ش شده ریا
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      خدا وکیلی همش دروغ رنگ وریا هست دیگه کی میخاد با این نسل جدید با این افکار زندگی کنه طفلی مردای بیچاره داریم به کجا می‌رسیم دیگه خبری از نجابت و اصالت و انسانیت نیست آدم اصیل اگه چیزیه داره طوری برخورد میکنه که طرف مقابل غصه نخوره حالا این تازه به دوران رسیده ها با دروغ میخان اطرافیانشون عذاب بدن
    • ناشناس IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 1
      این گزارش گر که باز مردم رو مقصر قرارمیده وبه این بچه میتازه واینها یک خریدوخرج روتین برای یک شخص هست چرابه اصل مطلب نمیپردازه که با تورم به کجا رسیدیم که بایدهمچین مبلغی برای مایحتاج عادی زندگیمون بپردازیم که حق مسلما ماست چراازگرانی نمیگیدلباس خریدن هم شده فقر بدترین کفش شده ۷۰۰ هزارتون
    • ناشناس IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 3
      شک نکنید یا دختر مسولان است یا وابستگان انها
      • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        1 1
        انسانیت مرده
      • مینا IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        4 1
        ما دونفر حقوق بگیریم هیچی برا عید نخریدیم بعد این بچه...
    • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 1
      توچه دخترچشم سفیدی هستی حالافکرکردی ثروتمند هستی می خوای به فقیران پزبدی... یااگردخترفقیری میدیدی که نه لباس یا کفش خوب ندارداونومسخره می کردی پدرومادراین بچه چه میفهن
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 1
      بچه چرا باید بره فیشال آخه
    • میم عین IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      6 0
      حالا لباس و طلا ایرادی نداره اینم بچه پولدار بوده مارک گرفته ولی روتین پوست و مو و آرایشگاه واقعا مسخره بود اصلا بچه نیازی به این چیزها نداره واقعا بیسوادی پدر و مادرش رو میرسونه .
    • زهره RO ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      واقعا جای تاسف داره،دلم برای آینده ی اون بچه میسوزه...
    • ناشناس IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 2
      دست پدرت درد نکنه،لابد از مردم بدبخت بیچاره دزدیده زده به جیب تو دختر فسقلی تا واسه خودت خرج کنی،خدا بهت رحم کنه دختر جان،،به فنا نری صلوات😂
    • Sam irani IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      الان اگه برای پدرو مادرش توضیح بدیم این کارتون اشتباه میگن دارندگی وبرازندگی ولی مخشون اندازه یه فندق هم نیست چون هستن کودکان کار که سرچهارراه دست فروشی میکنن بخدا من دختربچه۸ساله ای میشناسم که داره تو خیابون پاکت جای پول میفروش چقدر مگه سود داره پاکت جای پول لعنت به این عدالت دنیا
    • ناشناس IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 1
      هر کس افزون است مال و زرش. یا خودش دزد بوده یا پدرش
    • بهمن IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      11 0
      اگه دولت به جای اینکه از کارگر زحمتکش مالیات می گیره از پدر این دختر مالیات سنگین بگیره این دختر غلط میکنه اینجور پز بده مسئولین ما تجمل گرایند
    • M IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      21 0
      باور کن دو ماهه یه کرم میخوام بخرم ۲۵۰ زورم میاد 🤣🤣🥲😂
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 1
      اگر زندگی اینه ما چیکار میکنیم
    • TR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      8 2
      خوبه لباس وکفش جای خود دارد مبارکش باشه اما ی کودک ۸ ساله خودش زیباست و نیازی به ارایشگاه وغیره ندارد پس میخواهد فالور جمع کند
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      11 0
      سلام ۴۶سال دارم با روزی ۱۲ساعت کار هنوز نتونستم جوراب برای خانواده بخرم خدا سر شاهد است تواجاره خونه موندم هرچی درمیارم خرج دکتر همسرم که ام اس داره میکنم اینا زندگی میکنند ما زنده ایم
    • حسین IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      6 1
      باشه هیچ، اشکالی، نداره درکشورجمهوری اسلامی چنین موردهایی چیزی نیست اگر علی می‌دانست چنین مسلمانانی به دنیا خواهند امد.....
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      فاصله طبقاتی توی چند سال اخیر به حدی رسیده که امکان جبران نیست و فقرا دارن به شدت محو می شن و پولدار ها به شدت غنی و پردرامد
    • AE ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 1
      خریدهاش‌هیچ‌‌اوج‌بی‌حیایی‌وبی‌شرفی‌او‌وخانواده‌اش‌در‌رفتن‌به‌ارایشگاه‌وخریدهای‌لوازم‌زیبایی‌وپوستی‌‌برای‌یک‌کودک‌۸ساله‌خیلی‌نمایان‌است
    • علی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 1
      خیلی زیادبعضیها امیلیون هم ندارن مال بچه هاشون بخرن
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      وضعشون خوبه خب ولی چرا فیلم میگیرن
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 1
      فشار خوردن این شکلیه دوستان
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      برای بلاگرها 30 میلیون پولی نیس
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      چه خبره این همه خرید
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 7
      خب وضعشون خوبه مبارکش باشه
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      بعضی ها واقعا بی توجهن که چه بلایی سر بقیه میارند با این کارا
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      عجب روزگاری شده
    • علی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      بعضی ها۳۴ میلیون براشون مثل۳۴هزار تومن هست به خودمون نگاه نگنیم نداریم هنوزهم کسانی هستن تویی کشوزملیارد پول خوردشونه
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      6 0
      مگه مجبوری ۵دست لباس بخری؟!
      • ناشناس IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        0 0
        اینجورخانواده ها نازه به دوران رسيده هستند
      • ناشناس IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        0 0
        اینجورخانواده ها نازه به دوران رسيده هستند
      • ناشناس IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        0 0
        اینجورخانواده ها نازه به دوران رسيده هستند
    • Sohail IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      4 0
      والا ما که امسال اسم لباس آوردیم گقتن همون پارسالیا خوبه
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      خوش به حالش
    • Morteza IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      تضاد طبقاتی بیداد می‌کند
    • محمود IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      یکی میمرد ز درد بینوایی یکی می‌گفت زردک میخواهی با ۲۸ سال سابقه کار و مدرک کارشناسی اسفند با عیدی ۱۵ م گرفتم نمی‌دونم چجوری شب عید و فروردین رو بگذرونم اونوقت یه دختر ه‍شت ساله ۳۳ میلیون فقط شب عید خرجشه خدایا کجایی؟
    • ع غلامی IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      در جامعه ای که به همچین مطالبی تره خورد مکنند باید فقط وفقط تاسف خورد والسلام حیف نون
    • RO ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      چند سال دیگه . شوهر ک حاضر نیست خرج کنه . سال تا سال یه دست لباس هزار جور منت بخره.
    • الی IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      بعضیا مهتاج نون شبشونند خدایا تو کجایی نمی بینی ادما رو با پز دادن چی بهتون میرسه شاید نفرین خیلیا هم دنبالتون باشع هعی
    • AE ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      لعنت بهتون ک میزارین مردم ببینندشاید کسی نداشته باشه خاک عالم ب چنین پدر مادری
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      عجب
    • داود IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      محصول جامعه امروز ، دقیقا بیان نزدیکی به قله ها ، تابلویی نمایان از مسیر ی که به زودی فتح قله های افتخار !!! منتج میشود !! این در اروپا یا آمریکای در حال فروپاشی !! نیست ها !!!! این در مملکت ام القری ای کشورهای اسلامی است !! مسولین خوب نگاه کنید شاید از خواب بیدار شوید !! ویژه دولت مردان !!!
    • M IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      عدالت خدا
    • AE ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      خو تو بیجا کردی 3 جفت کفش خریدی و 4 دست لباس خریدی
      • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        1 0
        این دختر باباش چیکارست مگه اینهمه ول خرجی میکنه
    • سحر IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      4 1
      من با پسر 10 ساله ام با یارانه زندگی می‌کنیم خیلی خیلی سخت برای عید هیچ پولی نداریم پسرم لباس‌هایش کهنه هست کفش نداره خجالت میکشه از الان میگه بعد 13برم مدرسه بچه ها لباس تازه پوشیدن من با کفش‌های پاره وکیف پاره برم من دیگه نمیرم مدرسه خجالت میکشم
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 1
      این دیگه خرج زیادی کرده درسته گرونی هست پنج دست لباس وسه جفت کفش وآرایش مگه میخواد بره حجله. لابد باباش سرمایه داره
    • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      بچه به مراقبت میگه مرابقت تاسف به حال خانواده هایی چنین فرهنگی رو تبلیغ میکنن
    • م ف IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 0
      واقعا جای تاسف دارد اینهمه اختلاف طبقاتیو باید مالیاتهای انچنانی وسنگین را از چنین خانواده هایی دریافت کرد نه کاسبان خرد ومعمولی
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      از اینها مالیات بگیرید نه از ما
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 1
      بعد منی که آرزو تو دلم مونده مامانم برای عید برام لباس بگیره
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      مسخره
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 1
      فاصله طبقاتی اینه
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      چه حالب منم این قدر قررض و قسط داشتم نتونستم چیزی بگیرم
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 1
      تقصیر خودشونهع
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      4 0
      ما برای یه دست لباس هم موندیم
    • ضیایی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 0
      راننده تاکسی هستم ماشینم اسقاط شده ب علت گران شدن تاکسی موفق ب دریافت ان نشدم نوه دختری یازده ساله یتیم دارم با مادرش پیش من زندگی میکنند نوه ام این پستو دیده خیلی ناراحت شدت نعلت خدا بر مسعولین بی مسعول و انشالله پدر این خانواده با یه تب موقعیت نوه منو داشته باشه در کل ۷ میلون دارم همسر سه تا دختر
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      چه وضعی شده
    • مهدی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      عجب عزتی به مردم دادید فاصله طبقاتی فقر و تورم بیداد می‌کنه بیچاره کارگر و کارمند و بازنشسته که شرمنده خانواده هاشون هستند اوف بر شما با این سیاست های غلط و بازدارندتون
    • نالان IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 4
      والا ماهم بودیم.پول داشتیم.ازاون بیشتر میخریدیم.لطفایواش یواش قضاوت کنید......
    • زهرا IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      4 0
      غلط کرده که اینجوری تبلیغ مبکنه وبه رخ فرزندان ما میکشه وغلط کرده که این فیلم درمعرض دیدمردم قرارداده بی فرهنگ عقده ای
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      بی فرهنگن
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      چه مادری
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      غلط اضافی میکنه تو این بحران اقتصادی کشور
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      بلاگر بشه پول دربیاره بهعتره که
    • ناشناس IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      پدر مادرای ما که با چنین اعتقاداتی ما رو بزرگ کردن به کجا رسیدیم دکترا هم گرفتیم و بیکاریم بلاگر بشه بهتر از اینه که مثل ما بدبخت بشه هر چند که درست هم نباشه این کار
    • حمید IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      اون وقت ما عیدی ۲۵۰۰ میگیریم
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 1
      از این شرایط جامعه انتظاری بیش از این نیست
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      تا کی این قدر فخر فروشی ،خدا شاهده آه یه بچه یتیم که با یک جفت کفش سیصد هزارتومنی خوشحال میشه،چنان آهش زمینگیرتون بکنه که نمیتونه یه جفت کفش بگیره ،حالا هی فخر فروشی بکنید و دل بچه یتمها رو بشکنید
    • حسین IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      منم یه کفش شش تومنی چشموگرفت خریدم امافقط همونوخریدم دیگم پول ندارم
    • حسین IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      منم یه کفش شش تومنی چشموگرفت خریدم امافقط همونوخریدم دیگم پول ندارم
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 5
      دخترم۲۱ساله دوستت دارم،چون هیچگاه عکس وعروسک نگاه دیگران نیست.دخترم ملیکاجان دوستت دارم از اینکه به فروش نگذاشتی چهره خودت را.ملیکاجان دوستت دارم که تمام دغدغه درس وعلم است.زیباترین موجود برایم هستی درزندگی ملیکا جان زیباییت همین بس که باکل دنیا فرق داری دوستت دارم ملیکا جان
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 3
      چه روزگاری شده
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      ما دقیقا یک ماه واسه 15ملیون دعوا داریم 5نفریم دعوا سر اینه چرا خریدیم اگه پول بود واسه وانت مون لاستیک میخریدیم نمیخوابید این ایام و یه دعوا هم با فروشنده که آقا لباسا رو پس بگیر خوش بحال این خانواده خوشبخت که بچه شون اینجوری داره رو هوا خرج میکنه
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      ما دقیقا یک ماه واسه 15ملیون دعوا داریم 5نفریم دعوا سر اینه چرا خریدیم اگه پول بود واسه وانت مون لاستیک میخریدیم نمیخوابید این ایام و یه دعوا هم با فروشنده که آقا لباسا رو پس بگیر خوش بحال این خانواده خوشبخت که بچه شون اینجوری داره رو هوا خرج میکنه
    • سروش IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 10
      خوبه عزیزم خرج کن حالش ببر
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 0
      بیشتر اختلاف درآمدی رو نشون میده
    • AE ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 0
      خاک بر سر نفهم ها
    • عیسی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      سلام عزیزان تمامی این پست دروغی بیش نیست من این دختر را می شناسم حتی یک جفت کفش مرتب و مانتو مرتب برای رفتن به مدرسه ندارد و متاسفانه این فیلم ابزاری برای درآمدزایی خانواده اش هست لطفاً اطلاع رسانی کنید که فرزندان و خانواده ها گول نخورند این دختر در مسکن مهر صفادشت ملارد زندگی میکند
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      از کجا معلوم خریده باشه شاید نمایشی باشه خریدهاش
    • جیز GB ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 14
      واقعا ۴۰ میلیون پوله الان براتون!؟ تنگ نظر نباشید تا پیشرفت کنید...
      • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        0 0
        وااا
      • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        0 0
        آفرین
      • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        15 0
        توکه داری چرا کمک نیازمند نمیکنی
    • ناشناس IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 0
      خدایا از خودم خجالت می کشم به یاد روز هایی می افتم که با جان و دل انقلاب کردیم و هدفمان ایجاد یک جامعه بی طبقه اسلامی بود
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      حالا. فکر. کنید. حقوق. کمیته. امداد. که ماهیانه. فقط. ۸۰۰. هزار تومان. است. به. کجا. میرسه. مسئولان. حداقل. مستمری. کمیته. امداد. افزایش. بدند. ۸۰۰. هزار. هم. شد. حقوق
    • مهاجر IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      این داره وارد شدن به فاحشگی رو پز میده وگرنه دختر ۸ ساله ناخن پدیکور مانیکور نمیکنه
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      بهترنبود این فیلم وپخش نمیکردن. درسته گرونی هست ولی اینم زیادی خریدکرده پنج دست لباس سه جفت کفش وآرایشگاه باشه مادیدیم که بابای تو یا مامانت خیلی پول دارند خدا بیشتر بهشون بده ولی این کارشون اشتباه وگناه هست شاید پدری که الان نداره یک جفت دمپایی برای دخترش بخره ببینه وغصه بخوره دلش بشکنه.
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      خک‌توسر همچین‌مادری که جلوی چشم هزاران بچه بی چیز فخرفروشی می کنه اونم درایام‌ماه رمضان سوزوندن دل بچه ها براش اون دنیا آتیش جهنمه به جای این‌کارها فهم وشعوروکار به بچه ات یادشده فردا که نبودی از عهده ی زندگیش بربیاد و وقتی ازدواج کرد یه ماه بعد ازدواجش طلاق نگیره زندگی کردن یادش بده
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 2
      خک‌توسر همچین‌مادری که جلوی چشم هزاران بچه بی چیز فخرفروشی می کنه اونم درایام‌ماه رمضان سوزوندن دل بچه ها براش اون دنیا آتیش جهنمه به جای این‌کارها فهم وشعوروکار به بچه ات یادشده فردا که نبودی از عهده ی زندگیش بربیاد و وقتی ازدواج کرد یه ماه بعد ازدواجش طلاق نگیره زندگی کردن یادش بده
    • فاطمه IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      قربون خدا با این همه تبعیض.ما نتونستیم کفش دویست هزار تومنی برا بچمکن بخریم.
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      کاراین دختر اصلان خوب نیست بااین کارش موردحسرت خیلی ازدختران هم سن وسالش شد میتونست با۱۰میلیون یاکم ترخریدکنه باقی پولشم میتونست بده به این مستعف که تواین روزها حسرت یک جفت کفش رومیخورن
    • M IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      مرگ‌برمستکبر..های‌دزد
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      4 0
      بچه تقصیر نداره والدینش باعث می شن دیگران توهین‌کنن
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 1
      بچه تقصیر نداره والدینش باعث می شن دیگران توهین‌کنن
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      بچه تقصیر نداره والدینش باعث می شن دیگران توهین‌کنن
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      این نتیجه تفکری هست که معتقد بود اقتصاد مال خر هست
    • آرتا IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      حیف این پسرا نیست خدا وکیلی بیشتر از 100 تومن خرج نمی کنن ولی بقول خودمون یعنی مردا یک دنیارو با 100 تومن میخرم
    • چی چی IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      بی خیال حتما این دختر 8 ساله دختر یا نوه یکی از مستضعفین است که پدرشان مثل ما بازنشسته کارگری هستند که عیدی و حقوق اسفندشان را روی هم بریزیم 8 میلیون تومان هم نمی شود وای خدای من
    • ناشناس IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      پدر محترم این دختر خانم ایا میدونی حق دختران وفرزندان که ناتوان حستنتو خرید یک جفت جوراب مدیون هستی پدر محترم نخواه فرزندت آینده ش با تکبر وغرور وارد جامعه بشه اول خود فرزندت لطمه میخوره شما حق داره فرزندت رو تامین کنی ولی تجمل گرایی نه یه کم وجدان خودت رو یک صدم ارزش آه کودکان نیازمند رو داره
    • ناشناس IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      پدر محترم این دختر خانم ایا میدونی حق دختران وفرزندان که ناتوان حستنتو خرید یک جفت جوراب مدیون هستی پدر محترم نخواه فرزندت آینده ش با تکبر وغرور وارد جامعه بشه اول خود فرزندت لطمه میخوره شما حق داره فرزندت رو تامین کنی ولی تجمل گرایی نه یه کم وجدان خودت رو یک صدم ارزش آه کودکان نیازمند رو داره
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      چرااین کارهارارواج میدیدکارگربا۱۰۰ساعت اضافه‌کاریحقوقش شد۱۰ تومانبادوبچه...دیرزودتاوان وکارماکارتان رابایدبدید...حالا میخواید باورکنیدمیخوایدباورنکنید....کارگرا یکروزی به اخرخط میرسندوشعارمرگ برکارگرراسرمیدهند
    • ک IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      پول باد آورده است
    • ک IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      پول باد آورده است
    • ک IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      پول باد آورده است
    • ک IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      پول باد آورده است
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      داشته خریده
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      ما واسه بچه هامون عید لباس نخریدم ک نداریم بعضی ها چطور خرج میکنن
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      ما واسه بچه هامون عید لباس نخریدم ک نداریم بعضی ها چطور خرج میکنن
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 1
      داشته خریده
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      خواهشن ازاین ویدیوهانزاریدخیلی فقیرداریم،خیلی یتیم داریم،ایناهمش گناهه،کفره،این میشه خرجی دوماه زندگی من بدبخت،این هنرنیست،یااقای شاهرخ استخری اب هم که میخوره به نمایش میزاره منم بچه دارم اه میکشم
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      به چه روزی افتادیم
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      مسولین خجالت بکشند عیدی دومیلیون پونصد میدن حقوق ده میلیونی برای ما میشه سی میلیون یعنی سه ماه حقوق واقعیتش ۵۰۰ دلار ه حداقل حقوق توخیلی از کشورها ۳۰۰۰ دلاره میشه کمتر از ۲۰ درصد حقوق یک ماه
    • ریحانه IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      این نشون میده که پدر و مادر بریز و بپاشی داری و از بچگی بی ادب بارت آوردند
    • ریحانه IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      4 1
      این نشون میده که پدر و مادر بریز و بپاشی داری و از بچگی بی ادب بارت آوردند
    • یاس IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      اگه این چیزایی که تو ویدئو گفته شد واقعی باشه و صرفا نمایش نباشه . فقط میتونم تصور کنم که این بچه واقعی این خونواده نیست و فقط در ازای مبلغی پول ایشون رو اجیر کردن که فیلمی رو بازی کنه وگرنه پدر و مادر عاقل و فهیم همچین جنایتی رو با بچه های این سرزمین نمی کنن
    • M IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 0
      مسئولین درحال چپاول کشورهستند ومردم بادنیای مجازی عقده هاشونو نشون میدند خلاصه هیچ قانونی نیست جلوی اینها رابگیره ومردمو سرگرم کردند تاخودشون سرمایه های ملی بچاپند
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 4
      آقا داره خرج کرده به من شما چه ربطی داره شما منتقدان هم اگر داشتید خرج می‌کردید شاید دختره یه بیماری خاصی چیزی داره خواستن تو دلش نمونه به ما چه!!!
    • پدرام IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      احتمالا ایشون خانم زاده یکی از مسوولین محترم کشور هستند
    • Amir AE ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 1
      خاک تو سر بعضیا که از این فخر فروشی حمایت میکنم واقعا متاسفم
    • امیرعلی IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      ازین‌سیاه‌ترم‌ممکنه‌باز‌تیره‌ترم‌میشه :)🖤
    • ارتمیس IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      خدا بیشتر بهشون بده خدایا به آدمایی که ندارن هم کمک کن
    • حسین ارومیه IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      منزاینونمیگم ولی یواش یواش یروزمیبینی پای همین دخترفخرفروش بجاهای بازمیشه که باخرج کردن میلیونهاپول نمیتواندعابرویش رابخردبله امروزبلاگرفردافلان گرپس فردامخفیکاری به همین راحتی عابرورفت پدرمادرکجامیرویدمواظب باشیدعقل دزدیدنی است دریک ان
    • محمد IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      شما ویدیو میسازی میگی بریم ببینم چقدر خرج داره. ما با این تورم و کارگری،میگیم بریم بر.ی.ن.ی.م به این زندگی و حقوق
    • نوشین IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      ما هم دوست داریم برای خودمون وبچه هامون خریدکنیم ولی با چندرغاز حقوق کارمندی حسرت همه چی به دلمون مونده تورم کمر حقوق بگیر رو بریده
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      بله زمین ۱۰۰۰ میلیاردی ام به اندازه خونه های ی منطقه از تهران که هزاران نفر درش زندگی میکنن
    • حمید IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      خدایا انشاالله که هیچ مردی رو شرمنده خانوادش نکنه. وهمه سال جدید خوشحال باشند. من خودم به شخصه با حقوق 11میلیون وعیدی 2/500کارمندی نتونستم چیزهایی که بچه هام دوست دارند روبخرم.
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      به لطف دولت آقای رئیسی بخش کوچکی از جامعه بر اثر گرانی افسارگسیخته املاک و دلار و طلا و خودرو و سایر کالاها ، ناگهان چند برابر ثروتمند تر شدند . باید هم این ثروت مفت رسیده را اینجوری خرج کنند . مبارک دولت عدالت ورز آقای رئیسی باشد .
    • الی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      من هنوز نتونستم برا بچه ی جفت جوراب بخرم انقدر که بدهی داشتیم موجودی کارتمون ۱۰۰ هزار تومنه
    • الی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      من هنوز نتونستم برا بچه ی جفت جوراب بخرم انقدر که بدهی داشتیم موجودی کارتمون ۱۰۰ هزار تومنه
    • . IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      لطفاً پشت بعدش هم ی نگاه بندازید خودش گفته کلیپ فانه
    • سحر IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 1
      یک خودنمایی مضحک و سراسر پر از عقده که والدین این دختر آن را به تصویر کشیده تند. واقعا براشون متاسفم
    • احمد IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      کاری خوبی نیست حالا ادم وضع مالیش خوبه نباید بیاد اونو به اشتراک بذاره شاید کودکی ببینه حسرت بکشه ..بعد یکی از عادتهای بد خیلی از ما ایرانی ها اینه که عادت به فخر فروشی داریم مثلا میخوایم بگیم من مرسدس بنز دارم فلان ویلا را دارم فلان موقعیت رو دارم ...اصلا کار خوبی نیست
    • یگانه دیانتی FR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      کاش بچه هامون توی دهه هشتاد میموندن :))
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      عجب😳😳
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      عجب😳😳
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      عجب😳😳
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      عجب😳😳
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      عجب😳😳
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      عجب😳😳
    • حامد IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      منم دزد بودم برای دخترم ۵۰ ملیون خرج میکردم
    • نوری IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      خوب‌میشد‌اگرکه‌‌حدود‌بیست‌میلیونش‌‌رو‌خرج‌بچه‌های‌‌مستحق‌میکرد‌یکممدل‌انها‌روشاد‌میکرد‌نه‌اینکه‌شب‌عیدی‌دل‌انها‌رو‌میسوزاند
    • نوری IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      خوب‌ میشد‌ اگرکه‌‌ حدود‌ بیست‌ میلیونش‌‌ رو‌خرج‌ بچه‌های‌‌ مستحق‌ میکرد‌ یکممدل‌ انها‌روشاد‌ میکرد‌نه‌اینکه‌ شب‌ عیدی‌دل‌ انها‌رو‌ میسوزاند
    • اصغر IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      این دختر فرقش با بچه های مسئولین که تو کانادا و آمریکا و اروپا این همه هر روزخرج میکنن چیه خرید یکسالشو تو یکروز کرده بدبخت
    • رسول از مشهد IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      واقعا متاسفم با این کارا،آخه بی وجدان الهی فقط خدا جوابتون رو بده،دختر خوب بعضی ها ندارن ،در ضمن این ها فقط پول مفت در اوردن ی کارگر با ۶میلیون عیدی وای لعنت خدا بر شما،دوست دارم فقط برم از این مملکت.
    • رسول از مشهد IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 1
      واقعا متاسفم با این کارا،آخه بی وجدان الهی فقط خدا جوابتون رو بده،دختر خوب بعضی ها ندارن ،در ضمن این ها فقط پول مفت در اوردن ی کارگر با ۶میلیون عیدی وای لعنت خدا بر شما،دوست دارم فقط برم از این مملکت.
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      کودکان کار را هم دریابید ضمنا بگویید پدر این دختر ۸ ساله چکارست ؟ مصرف گرایی و اینستایی بودن شده بلای جان خانواده ها
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      کودکان کار را هم دریابید ضمنا بگویید پدر این دختر ۸ ساله چکارست ؟ مصرف گرایی و اینستایی بودن شده بلای جان خانواده ها
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      امان از بلاگربازی
    • هلنا IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      بله باید این پیجها به صورت رسمی بسته بشه والا فایده ای نداره نمیدونم چرا اجازه این کارا به همچین آدم هایی داده میشه
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      با اعصاب مردم بازی میکنن
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      دختر ۸ ساله چچراا اینهمه خرج داره
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      تف به ذات اون پدر و مادری که برای فخرفروشی خودشون ، کودک خودشون. رو هم قربونی میکنند. مسلما آه خیلی‌ها گریبان اینها و زندگیشون رو خواهد گرفت
    • سعید IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      شماییی که میگی فخر فروشی‌ نامرد تو خودت دختر داری؟برو خیابون خرید کن ببین چقدر میشه بعد بگو فخر فروشی‌ بجای اینکه بگی خرج ها بالاست میگی فخر فروشی خدا این نماینده دولت که فکر می‌کنه کارگر با ۲۰درصد افزایش حقوق می‌تونه زندگی کنه لعنت کنه دلم پره میخام فهش بدم ولی می‌دونم فهش بدم نظرم پخش نمیشه
    • علی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      خدایا این ولخرجی کردن به رخ کشیدن داره کی میخان آدم بشن
    • ناشناس IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      واقعا متاسفم بچه ۸ ساله مانیکور؟ پدیکور؟ پروتئین تراپی؟ ۳ جفت کفش؟ چند دست لباس؟ لابد مامان و باباشم اختلاسگری چیزی هستن مگه چه خبره اگه اونا فهم داشتم تشخیص میدادن مانیکور اونم از اون سن شروع بشه در نهایت منجر به سرطان ناخن میشه اصن بچه ای که هنوز فرق مراقبت با مرابقت رو نمیدونه چه به این کارا!
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      زن ها و دخترها را از راه بدر کردن حالا نوبت دختربچه هاست وقتی پای بلوغ و تکلیف شرعی میاد هیاهو میکنند ک بچه ست هنوز زوده نمیتونه مثلا روزه بگیره براش ضرر داره و ازین حرفا اما یه دختر بچه باید بره عروسک بازی و درس و مشق تا بفهمد تو دنیای واقی چی در انتظارشه نه اینکه عین زن ۴۰ ساله بلاگری بکنه
    • امیر IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      بر پدر مادرتون ل ع ن ت بیاد که چنین کلیپ و فیلمایی رو منتشر میکنن ببین خرج اونجاش ماهی چقدر. بیشرفا
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      اینکه پول داشته باشی بتونی راحت زندگی خیلی خوب،ولی به نظرم هر چیزی زمان خودشو داره برا ی دختر بچه خیلی زود
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      اینکه پول داشته باشی بتونی راحت زندگی خیلی خوب،ولی به نظرم هر چیزی زمان خودشو داره برا ی دختر بچه خیلی زود
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      پدرم را در شش سالگی از دست دادم من ماندم دو خواهرم هم سن وسال خودم با مامانم دو خواهرم ازدواج کردند برادرسیزده ساله ام به تهران رفت برای شاگردی پیش دایی خدا بیامرزم کلاس پنجم بودم مرا فرستاد نزد شوهر خواهرم سیم پیچی موتور یاد بگیرم روزی یک تومان رفیق هایم قالی بافی روزی چهار تومان میگرفتند
    • باران IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      خریدهای مامانش ی خاله اش رو تو ی ویدیو ی دختر بچه انجام میده آدم عاقل دختر هشت ساله فیشیال انجام میده
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      واقعاچطورتواین شرایط میتونین اینقدروقیح باشین خیلیاپول یک دست لباسوبزورجورمیکنند شمابعد اینطوربریزوبپاش میکنید خدایا خودت فقط....
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      خدایا خودت ببین
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      روزهای جمعه قهوه خانه دو ریال میدادیم چاپارل نگاه میکردیم سال بعد شد همان روزی یک تومان سال بعد همان یک تومان مزد رفیقهایم شده بود روزی هشت تومان هر چه به مادرم گفتم بروم قالی بافی کمک خرج قبول نکرد رفیق هایم سیگاری معتاد شدند من درس خواندم دنبال موتور پیچی را گرفتم الان کارخانه دارم
    • نرگس IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      واقعاً متاسفم چقدر که تو بدبختی که چنین مادر وبزرگتری داری مثلاً میخوای چی بفهمونی،،باید برای چنین افکاری مون گریه کرد
    • محمدی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      چه اشکال داره تمامی دختران ایرانی باید این سرمایه ها را داشته باشند ونوروز خرید کنند چون هیچی از تمامی کودکان دنیا کم ندارند کشور ثروتمندی دارند منابع بسیارزیاد دارند چرا توهین به مادرش میکنی چه اشکال داره شادی خودش را با دیگران تقسیم کنه این مال وسرمایه را برای همه دختران ایران ارزو دارم
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      بازنشسته ها و ارتشیها و کارمندان بدبخت با عیدی دو میلیون و پونصد چی بخرن بدنش گوشت یا مرغ یا لباس خدایا این فاصله طبقاتی تا کجا میخواد بره
    • Smy IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      بچه تو این سن بهترین جنس مو و بهترین جنس پوست رو داره دیگه پروتئین ترابی و جوانسازی مو چیه بدتر گند میزنن به جوانی پیش پاشون موندم پدر و مادرشون عقل ندارن این چه وضعشه بد آموزی هم داره برای هم سن و سالاش شعور و فهمم خوب چیزیه به خدا
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      منم دخترم همین جوری 10 ساله شه. 10 دست لباس بیرونی می‌خره 5 دست لباس خونگی می‌خره 2 تا کفش می‌خره و.........
    • نرگس IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      چقدر تو بدبختی که چنین بزرگترین داری با افکار احمقانه. باید برای چنین بچه ها و طرز فکر خون گریه کرد مثلاً میخوای چی بفهمونی،،،
    • زهرا IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      الهی بمیرم که براعید برادخترم یه بلوز گرفتم دویست هزار تومان چقدرذوق کرد خدا جواب باعث بانی گرونفروشی گرونی نگذره
    • بی نام IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 2
      اونایی که میگن شما هام داشتین میخریدین ، حسودی نکنید و فلان....اونی که با اصالت و پولداره نمیاد اینجوری فخر فروشی کنه و به اشتراک بذاره .صد درصد سیاستی پشتش هست کاری به لباس و طلا ندارم ولی بچه هشت ساله مراقبت پوست و مو نمی‌خواد ، میتونن خرج بچه کنند واسه بیشتر شدن مهارت هاش ‌و دانشش و انسانیت
    • مادر IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      بچه ای که از این سن به فکر ناخن و پروتئین مو و حال کردن با 5دست لباسشه.... فردا نمیشه از خیابون جمعش کرد.
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      از این سن چرااا به فکر این کاراس این بچه
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      به خداماپول نداریم برای عید وسایل خونه بخریم منظورم مواد غذایه چه برسه لباس بخریم
    • ش پوراحمدی US ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      بالاخره پولی که پدرازحق دیگران میددد رافرزندبایدیکجوری ازبین ببرد.
    • محسن IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      خدا مرگ زود برسون این زندگی نیست ما میکنیم بخدا من سالی ده میلیون نمیتونم پس انداز کنم
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      دلم گرفت شب عیدی اینو دیدم
    • ناشناس IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 2
      خدا به داد خانواده ش برسه . شکی نیست که خانواده هم تشنه توجه هستن . این یه کمبوده . کودک کار به روش مدرن 😶
    • جانان صاحب.. IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      پدر ومادر این بچه در دادگاه واقعی حکم زندانی می‌گیرند حتمی رد خور ندارد. شناسایی شوند.. اینقدر طفل فقیر دارد کشور
    • رجعبعلی RO ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      واقعان خجالت آور و حال بهم زنه
    • چارلتون IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 1
      در عین حال که فهوای مطلبو تأیید میکنم ولی خیلی طولانی و خسته کننده بود. مخاطب اینجا برای کتاب خوندن نیومده. یک خبرنگار قوی و باتجربه بخوبی میدونه که مخاطب همیشه کم حوصله اس
      • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
        2 0
        این اسمش گزارشه :)
    • محمد IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      من ۳۰ سالمه،مجرد،۲ سال خدمت رفتم،۴ سال دانشگاه خوندم ،۲ سال طرح اجباری رفتم،کلی پول خرج کردمو جوونیم و گذاشتم الان کار میکنم برا ماهی ۱۵ تومن ،کی جواب منو میده؟
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      لمس فاصله طبقاتی
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      بی عدالتی همینه
    • Shahrsm IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 1
      عدالت محض که میگن همینه ما با چند سر عائله درآمدمان به ده میلیون نمی رسد بعد یه دختر بچه ... خوشبحال حکومت کنندگان
    • ستاره IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      مردم ندارن نون شب بخورن شام نمیخورن به پای رژیم گذاشتن تمومش میکنن بعد دختر بچه هشت ساله اندازه دوتا حقوق مستمری بگیر خرج میکنن الله اکبر ازاین همه فخر فروشی
    • بی خانمان IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      آفرین به تودختر عاقبت درخشانی داری ولعنت به این طبقاتی جامعه یکی نمیدونه چطوری خرج کنه یکی هم نمی‌دونه شکم خالی خانواده سیر کنه
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      شاهنامه آخرش خوشه
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      دخترای این مدلی آینده ای ندارن
    • بنده IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 1
      یعنی خیلی مسخره هست .ک این چنین داره خودشو نشون میده..عمرا این قدر خرج کنه .فقط تبلغ نشون داداشه.
    • علی IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      این نشون مسئولین بدین که ببین چیکار بامردم کردن که۳۳ میلیون به دهن بچه پول خورد نمی دونه باحقوق یک کارگر در اداره کار ۸ماه باید زحمت بکشه
    • رضا IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      این جور آدمها توزندگی هاشون یه سری کاستی دارن میخوان به روش دیگه ای جبران کنن
    • بی نام IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      بابا من برای عیدم هیچی نگرفتم بعد این رفته انقدر خرید کرده من تهش برای عید ۲میلیون خرج کنم🤐😐
    • صادق IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      اگر این کودک برجی یک میلیارد تومان اجاره هتل در مشهد به حساب پدر یا پدر بزرگش برود این مبلغی نیست سی و سه میلیون نه صد و سی و سه میلیون !! باباش یا بابا بزرگش زحمت کشیده عرق جبین ریخته چرا نکنه !!
    • جمال IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      7 0
      اخه لامصبا ماداریم ب ریال درمیاریم ب دلارخرج میکنیم این دختربچه ۵۰۰دلارهزینه خودش کرده چیری نیست ما بدبختیم‌ک ایرانی هستیم
    • کایینی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      کاش ی مبلغی هم هزینه خرید کتاب می داد تا کم کم براش عادت می شد .... شاید بعد ها متوجه ظلمی که بهش وارد شده رو می فهمید.
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      بیست ساله بشه چی کار میکنه
    • ناشناس IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      مرفهه بی درد. بابات چیکارس؟نکنه ازمسئولینه ک پول مارو میخورن میدن ب بچهاشون لباس بگیرن
    • کارگر ساده IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      خدا را شکر . این یه تلنگره تا ببینی بعد از دیدن این کلیپ وای میسی به گله گی از خدا ، یا همون موقع شکرشا به جا میاری . خداوکیلی جزوه کدوم دسته بودی . الکی نگی . خخخ
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      یا علی چه خبرهه
    • حمید IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      خدا به داد شوهر آینده برسه
    • سعید RO ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      رفتار بچه ها آینه رفتار پدر و مادرهاشون پدر و مادر می‌خوان عقده ها و خلأ و کمبود هاشون را با فخر فروشی جبران کنن مسلما بچه ها رفتار اونارو تکرار میکنن
    • مامان IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      معلم یه دبستان خصوصی در بندرکنگان هستم با حقوق ۴ و نیم میلیون که چون دبستان تازه تاسیس هست از حقوق خودمون ۲میلیون و سیصد برداشت میکنه واسه بیمه تهش ۲ میلیون و دویست واریز میشه واسه من شش ماه از مدارس گذشته چهارماه حقوق دریافت کردم اونم با تاخیرهای پی در پی و التماس بدون هیچ عيدي . الان خدا کجایی؟
    • H AE ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      من خودم شخصاً یک میلیون فقط خرید کردم این رو باش 😐😂
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      تازه کفش خوب نخریده وگرنه یه کفش بدردبخور این رو ها بالای پنج شش میلیون آب میخوره
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 1
      شرمنده زن و بچه ام هستم
    • رضا IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 1
      مبلغی که این دختر خانم خرج خرید نوروزی کرده خرج یکسال زندگی ماست. ببینید اختلاف طبقاتی تا کجاست. شرمنده روی زن و بچه ام هستم. نه اینکه نخواهم خرج کنم. بیشتر از این در توانم نیست.
    • ناشماس IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      4 0
      حالا فکر کنید این بچه با این افکار بزرگ بشه به هیچ انسانی رحم نمیکنه
    • کامبیز IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      4 0
      باید پدر و مادر این بچه رو گردن شون وزد با این بچه بزرگ کردن شون
    • مموتی IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 0
      تن آدمی شریف است به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان ادمیت
    • ناشناس IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 1
      من فقط یک دختر 4 ساله دارم ولی حتی یک جفت دمپایی هم نتونستم براش بخرم 😭😭😭😭😭😭😭😭
    • ناشناس IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 2
      من فقط یک دختر 4 ساله دارم ولی حتی یک جفت دمپایی هم نتونستم براش بخرم 😭😭😭😭😭😭😭😭
    • ناشناس IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 2
      من فقط یک دختر 4 ساله دارم ولی حتی یک جفت دمپایی هم نتونستم براش بخرم 😭😭😭😭😭😭😭😭
    • RO ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      17 0
      دخترم لباس خریدرفیقش اومد خونه رفت قایمشون کرد بعدش که رفتن گفت شاید رفیقم هنوزنخریدیه وقت ناراحت میشد اون وقت بودکه به خودم افتخارکردم دخترم شش سالشه ماهی نه تومن حقوق میگیرم
    • RO ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      13 0
      دخترم لباس خریدرفیقش اومد خونه رفت قایمشون کرد بعدش که رفتن گفت شاید رفیقم هنوزنخریدیه وقت ناراحت میشد اون وقت بودکه به خودم افتخارکردم دخترم شش سالشه ماهی نه تومن حقوق میگیرم
    • آرشام IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      8 5
      نسل های قبلی رو دولت سرکار گذاشت و الکی زحمت کشیدیم و مهندس شدیم و بیکار هستیم. کار درست رو همین بچه ها انجام میدن.
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      4 0
      مادران آینده!!!
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 1
      مادران آینده!!!
    • farid IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 1
      این یارومه همچین کاری کرده اصلاخریدنکرده فقط الکی یه فیلمی گرفته برای خودنمایی ازکجامعلوم که واقعا خرید کرده فقط لباسایی راپوشیده وفیلم گرفته برای خودنمایی وبعدم همه اجناسوسرجاش گذاشته ورفته
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 1
      و مایی ک ۳۳میلیون حقوق دوما همونه😀
      • ستار IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
        0 1
        خوبه باز حقوق دو ماهته ما حقوق ۴ ماهمونه😅😅
      • بیژن IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
        1 0
        خوش به حال تو من باسه سال جنگ حقوق شش ماه منه
      • فرهنگی بازنشسته IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
        0 0
        برای بازنشستگان ۳ ماه! الهی به مال ما برکت ؛به ماو فرزندان ما سلامت؛الهی آن ده که آن به،🙏
      • فرهنگی بازنشسته IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
        0 0
        برای بازنشستگان ۳ ماه! الهی به مال ما برکت ؛به ماو فرزندان ما سلامت؛الهی آن ده که آن به،🙏
    • تورج IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      5 1
      در کشور ما هیچ چیز بعید نيست
    • سهیل IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      4 0
      نمونه بارز والدین تازه به دوران رسیده.
    • تورج IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      5 2
      پسر دایی مادرم کارمند دارایی بود برای نوه تازه متولد شده ش یه جشن گرفت فک کنم ۲ میلیارد هزینه کرد اما من پنجاه ساله نمیتوانم یه جوراب نو بخرم اما جز اقشار مرفه هستم یعنی دهک دهم این یعنی عدالت
    • یونجی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 1
      خیلیا هستن که نمیتونن یه تیکه نون بخورن این تازه به دوران رسیده هارو که هنوز بوی شیر از دهنشون میاد نگا نگا من هیت نمیدم فقط یکم باید واقعیتش رعایت کنین واقعا پولدارین به ما چه؟
    • AE ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      5 3
      کاش۱۷تومنش میداد بمن قرضام بدم
    • فرهاد IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      4 24
      چقدر بی کلاس اخه ۵ دست لباس ۱۱ تومن؟ این لباسا را فکر کنم از فروشگاه تاناکورا خزیده یا آف زدن یا از میدون کهنه خریده تازه فکر میکنه خیلی با کلاسه. یه لباس ساده توی یه فروشگاه دم دستی برای یه بچه از ۲ تومن بیشتره. چقدر عقب مونده اید به خدا. ولی فکر میکنید خیلی با کلاسید.
      • ایرانی IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
        0 0
        اصلا لباسهای خوشگلی نخریده اینا برای عید خیلی بده
      • IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
        0 0
        به حستب شما ادم باکلاس هم 5 تا 2 تومن میشه 10 تومن این گفته 11 حله؟
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      حالا اگه همین دختر روزه گرفتن و اسلام و تبلیغ میکرد نوای به به چه چه شماها بلند شده بود ، اینکه یک دختربچه ۹ ساله رو مجبور کنید نماز بخواند و روزه بگیرد تحمیل خواسته بر اون و جدا کردنش از دنیای کودکی نیست؟ شماها خدای تناقض و استانداردهای دوگانه و چند گانه هستید ، اینها نتیجه جمهوری اسلامی است و بس
    • فرهاد IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      قابل توجه تبلیغ برای کودک همسری
    • مهدی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      عقده ای بدبخت
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      عقده ای
    • سعید IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      چیزی نیس به خدا من نزدیک ۴۵ میلیون خرج م شد گرونی ه خدا عاقبتش و به خیر کنه البته پدر مادرشم سالم نیستن
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      خدا عاقبتش رو به خیر کنه
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      چیزی نیس این مبلغ
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      پدر مادرش مقصرن
    • ارشیا جبلی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      سلام من ارشیا جبلی زاده محله نیاوران تهران من در سن ۱۴ سالگی هستم چرا این دختر ۷ سال از من کوچک تره ولی این‌قدر پول داره من کار کنم مادرم کار کنه خیلی خیلی جون بکنیم که پول من و مادرم خیلی خیلی کار کنیم ۱۰ میلیون تومان درآمد داریم این دختر ۷ سال کوچک تر از کجا این همه پول داره یا خدا بزرگ
    • بی نشان IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      به سلامتی پول حروم پدر صلوات
    • لیلا IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      فقط یک آدم مریض می تونه ، اینجوری فخر فروشی کنه.
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      بابا همش الکی کی دید قیمت چند یا واقعا خریدی شده یا خدمات پوست و مو انجام شده همش ساختگی بود برای بلاگرشدن و دیده شدن.🧐
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 1
      حکومت چنین اختلاف طبقاتی وجود آورده اگر یک دختر خانمی چند دست می‌خره، بقیه دختران باید بتونن دست کم یک دست لباس آبرومند بخرن. بمیرم برای بچه های دست گلم که مانند ماه می درخشند از زیبایی و ادب ولی یک جفت کفش هم نتونستم براشون بخرم، هیچی هیچی 😭😭😭😭 خدا ازتون نگذره دزدها
    • آلا IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      اگر مردم حمایت نکنند این بلاگر ها فالو نکنند خیلی بهتر میشه جواب این فخر فروشی داد برا چی فالو کنید که در آمد بشه براشون
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      چه اشکالی داره
    • الهه IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      حالا چه اشکالی داره که این دختر این مبلغ رو خرج میکنهداز حیب باباشه نه ملت!! مهم اینه دزدی نکنی دست تو جیب ملت نکنی..
    • ش IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      کدوم بد بخت میخواد با این ازدواج کنه،الان که اینجوریه
    • محمد IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      این دختر بچه به جای مراقبت میگه مرابقت بعد میاد پز میده!!!!بعداینجاش سواله که این پولا ازکجا میاد؟؟؟؟!!!!مطمئن باشید کسی که حلال بخوره اینجوری بار نمیاد
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      👏
    • علی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      👏👏👏
    • سیا جوانمردی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      مقصر اون کودک 8ساله نیست مقصر،پدر و مادر و اجتماع هستند،واینجاست که دولت باید با اینجور رفتارهای هنجار شکن مقابله کنه تا برای بقیه درس عبرت بشه
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      پدر این بچه هم زندانی میدم شصت سال... پیداش کنند اگر راسته... اگر دوروغ هست نه.... اگر هم دروغ باشد هم زندانیش میدم....
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      پدر این بچه رو باید پیدا ککنن
    • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      خداوند همه مارو به راه راست هدایت کنه
    • حمید IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      بعد منه تکنیسین برق قطار با مدرک لیسانس برجی 10تومن حقوقمه مافیا پیش کش مسعولین و مدیران کشور از مافیا بدترن
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      با سلام من یک دختر ۲۱ ساله دارم که با رتبه دورقمی در دانشگاه دولتی در رشته حقوق درس می خونه حتی یک ریال هم برای عیدش هزینه نکردم وشرمنده شدم فقط ۳ م هر ماه کلاس زبان داره که این ماه هم نرسید چون قسطا ی بانکم انقدر زیاد بود که یکسره پیام میومد تازه کرایه خونمون هم ۱۰ م موند که چند روز مهلت خواستم .۸۴
    • ناشناس IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      بنظر من هیچی خرید نکرده فقط برای دیده شدن این فیلم کذایی رو گرفتن،شک ندارم
    • ندا IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      من خیلی وقته برای خودم وبچه هام هیچ چیزی نتونستم بخرم گلم چرا اینارو منتشر می کنی.نمی دونی مردم ندارن
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      چرا اینارو منتشر می کنن
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      بقیه حرفم موند این در حالی هست که خودم حقوق مستمری دارم وهمسرم نظامی بوده و۱۲۰ ماه منطقه جنگی داره ولی شرمنده دخترم شدم ویک دختر تو عقد دارم که بازم شرمنده دختر ودامادم شدم هیچی نتونستم عیدی بخرم ۱۰ م حقوق همسرم کرایه خونه وحقوق خودم قسط واسنپ کار می کنم بعد از ۳۰ سال کار خدایا شکرت
    • شیما IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      آرایش و فیشیال و پدیکور و انگشتر واسه چیه ی دختر ۸ ساله هست؟ ۳ جفت کفش،برای عید..اصلا خریداش معنی خرید رو نمیدن
    • HO3IN IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      این چیز هارو باور نکنید یارو پدر و مادرش عقده دارن و همینطور یه چند تا فالوور فیک دارن . واقعا این همه کار شاید کم کمش سه روز زمان بخواد
    • محسن US ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      دو تا بچه دارم ، امسال نتونستم چیزی واسشون بخرم، شرمندشون شدم اما بعضی های ....
    • محسن US ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      دو تا بچه دارم ، امسال نتونستم چیزی واسشون بخرم، شرمندشون شدم اما بعضی های ....
    • عاطفه معصومی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      این بچه تو اندیشه فاز یک زندگی میکنه مغازه هایی که میره همگی تو فاز ۱ اندیشه هستن احتمالا پدر ایشون از دزدان املاکی هستن که تو اندیشه مثل قارچ سبز شدن
    • حسن IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      ما که عمرمان را برای مملکت دادیم ولی خداییش امثال حتی یک جفت جوراب هم برای خودم نتونستم بخرم.
    • مهر آب *. IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      من وخانواده ۶نفرهستیم..خرید عیدی ما شده ۱۲ملیون ۷۳۰هزار تومن شده..حالا این دختر خانم ..لا بد دکتر ویا.......هستن....منم ۳دختر دارم..دیگه چه بگویم که ناگفتنش بهتر از گفتن هست،
    • کریم IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      کاش بابات یکم بفکر فقیرا بود یکم. به من کمک میکرد که یک شب گوشت بگیرم
    • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      کم مونده که ما کارمندای دولت. اتیکت همون بزنیم و بریم گدایی. آخه از دولت که چیزی بهمون نمی رسه
    • سمیه IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      خطاب به سارا شما به دو تا دختران عشق و هدیه میدی.مهربانی رو... چیزهایی که خیلی ها ندارن
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      من استوریای اینو میبینم شک ندارم که در جهت اینتر نشرال هرکت میکنه واین ویدوهاشونم برا نا امید کردن مردمه بیشک اون بزگترش از جای پول میگره پولیسم ک خوابه
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      مرگ وننگ برجهالت وجاهلیت مدرن
    • حدیث IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      1 0
      والا ما یک لباس ۲۰۰ تومنی میخریم مامانمون میزنه تو سرمون ولی یه دختر بچه ۱۱ میلیون لباس خریدا خدایا خودت کمکمون کن
    • یه مادر IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      اون وقت ما باید شرمنده..بچه مون بشیم
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      انقلاب نکردیم تا فاصله طبقاتی ازبین برود فقط قیافه ها عوض شده وگرنه تا دلت بخواد فاصله طبقاتی داریم حیف از این همه خون شهیدان که به ناحق ریخته شد
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      این هم یه نمونه کودک آزاری حساب می شه. بچه ی هشت ساله که الان باید خوش باشه و فکر بازی و تفریح با هم سالانش باشه، شده ابزار دست پدر و مادر بی فکر که اصلاً به فکر آینده و عاقبت این بچه نیستند. پدر و مادر این بچه باید سریعا به یک روانشناس مراجعه و خودشون رو درمان کنند.
    • علی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      سپس ویترین او خالی از چیز های خوب ، نماد شعر آن خواننده هرزه، برای رقصیدن میشود واز لذت عشق واقعی، مادر شدن محروم میشود
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      اقایان مسول تحویل بگیرید.....
    • حمید IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      من اگه این پول رو میداشتم میرفتم به جای اینکه آتا اشغال بخرم یک یا دوتا زندانی رو آزاد میکردم ک شب عید کنار خانواده شون باشن
    • رابین هود IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      در دوران آپارتاید بین فقیر و غنی هستیم فقط در مورد فرزند آوری نه گزینشی میشود نه آموزشی متاسفانه فرزندان پاک سیرت گرفتار خوی حیوانی بزرگسالان ناآگاه میشن
    • من مقصر مادر خانواده میدانم IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      من مادر خانواده را مقصر میدانم
    • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      خوش بحالت بزرگ بشی چقدر خرج داری منکه حتی یه کفش نتونستم برای خودم و بچه م بخرم
    • یک ایرانی IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      1 0
      لعنت بر پدرومادر آن‌ بیشرفهایی که این دروغهای بزرگ را روی سایت میگذارندبچه 8ساله بایدعروسک بازی کند هدف افرادیکه اینجور فیلم‌ها میگذارندفقط دنبال کننده درفضای مجازی هست ایادورانی که شایدخیلی ازبچه هانتوانندلباس بخرندگذاشتن این فیلم‌ها درست است
    • سپید IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      ای دختربچه هشت ساله ای که به مراقبت میگی مرابقت،،،، آیا ولخرجی کار درستی ست؟؟؟؟
    • مهدی US ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      اگه باباش داره که باید خرج کنه چرا نکنه؟ی سری ملت هم پول ندارن حسودی میکنن و توهین میکنن به دختر مردم....... انتظار داری باباش بیاد خرج تو بکنه؟وقتی پول هست باید خرج کرد
    • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      تمام استوریهاش یا از تتو میگه یا ارایش هالام که این ویدیوش برا ناامید کردن مردم اینا نونشونو از تبلیغ درمیارن شک نکنید که برا اینجور پستها از جای پول میگرن با حمایت های مردم فالور جم میکنن واز دشمن پول میگیرن برا ناامید کردن وبی بندو بارکردن همون فالور
    • یک کرمانی IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      اولا زیادباورنکنیداین نوع فیلم‌ها فقط برای دنبال کننده هستش بعدشم حتی اگردرست باشدبگور پدرومادر خرش ریدن که فخر فروشی میکنند اینپول 6ماه حقوق یک بازنشسته بعداز 30سال کارکردنه ودر آخر هم سایت ها نباید هرچیزی را بذارند
    • سونیا صبوری متخصص چشم با هوش مصنوعی IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      خیلی این خبر مسخره بود خرج کردن اصلا سخت نیست من میتونم با هشت هزار میلیارد توی نصف روز کلی خرید کنم . پول درآوردن سخته .اون دختر خانم هم کار خیلی عجیب نکرده فقط باباش پولدار بوده خرج کرد کار خیلیییی جالبی نکرده .مسخره ترین خبر عمرمو شنیدم 😡😡
    • سیده طیبه موسوی RO ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      مبارکش باشه هر کی داره میتونن خرج می‌کنه هر چند من اگه همین مبلغ عید دستم بود کل آشپزخونه تو حیاط تو خونمون رو درست میکردم اما. آدم اگه پول داشته باشه و خرج نکنه اشتباه کرده. سال خوبی برای همه آرزو میکنم ، من یه موقعی پولامو جمع کردم تو به روز 7500 هزار تومن برای خودم لباس و چیزای دیگه دم دستی خریدم
    • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      خاک بر سر پدرومادرش . حتی اگه پولدار هم باشدفخرفروشی در ملاءعام و خرج های غیر منطقی آرایشی همه اش حس حقارت و عقده را نشان می دهد
    • رعنا AE ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      این برنامه ها رو باید اون پدر و مادر بی فکرش نذارند که بچه ها هم نبینن شاید یکی نداره برای بچه ش لباس عید بگیره چرا بعضی از آدم های ابلح پولشون و به رخ اونایی که ندارن میکش یه لحظه فکر نمیکنن که شاید بچه ای این فیلم و ببینه دلش بشکنه و اشک بریزه از اشک اون بچه باید خجالت بکشن
    • رضا IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      این تحقیرمردم است این دهن کجی به کسانی است که به زورشکم خانواده راسیرمیکنندبخداروزی این توهین هاشمشیری درشکم دزدان و غارتگران واقعی ملت خواهدشدآیارجلی یامردی واقعی نیست که نگذار داین لجنهادل فقراوبچه یتیم‌ها انلرزاننداینهاکسانی راتحقیرمیکنندکه موقع جنگ وبدبختیهاسینه سپرکردند
    • مرتضی زارع IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      درود لباس ۱۱میلیون و۸۰۰ نماد این عدد ۱۱عدد مستر و ۸۰۰ عدد دروازه ورود به دوره بعدی که دبگر ابن طبقات برداشته میشود طلا تغییراتی بود که دیگر وجه خودش را از دست میدهد وخیلی نماد های دیگر پیچ تاریخ را میگذرانید772 ایمان داشته باش به این مسیر بسیار قوی و درست و انجام شدنی در نظم نوین جهانی سپاس ۳۶۹
    • مراد IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      خدایی چیزی هزینه نکرده فقط به اندازه چهار خانواده ۴ نفره کارمند بازنشسته که یکیش هم خودمم که بعد ۳۰ سال کار ۱۱ تومن حقوق میگیرم بدبخت منو و امثال من
    • مراد IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      خدایی چیزی هزینه نکرده فقط به اندازه چهار خانواده ۴ نفره کارمند بازنشسته که یکیش هم خودمم که بعد ۳۰ سال کار ۱۱ تومن حقوق میگیرم بدبخت منو و امثال من
    • اسماعیل IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      ببین دوست من خرج یک بچه سیتومنه خرج من بیست دو سالمه چقدره تو کشوری که گنده هاش میخورن اونایی هم که گنده نیستن تماشا میکنن فخر فروشی چیه داره‌ زندگی با کیفیتی می‌کنه در آینده فقط آدمایی اون بچرو مسخره میکنن که دستشون از همچین نعمت های دور بود چون تقصیر خودشون هم نیست همه مردم زیر خط فقرن توکشورمون..
    • علی IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      ایرانیها آنقدر ثروت دارند که اینها پول خورد به حساب میاد اما این پولها به دستشان نمی‌رسه اگه ثروت کشورمون درست تقسیم بشه منهم دوست دارم از اینها بیشتر خرج کنم
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 1
      این یه فرهنگ عجیب و غریبه که تو بعضی خونواده ها وجود داره اصلا کاری به تورم و گرونی و خیلی چیزا نداره عشقشون اینه که بچه هاشون حال کنن پز بدن و فخر فروشی کنن حالا این پولای باد آورده رو مطمئنا یه روزی باد میبره حالا یا با فساد اخلاقی یا با خودکشی و اعتیاد و هزار تا مفسده دیگه
    • دوست IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      همه سر کاریم .اینا همش فیلمه که جزعیاتش مشخص نیست .خودتون را اذیت نکنید
    • مریم IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      دوستانی که تحقیر یا ناراحت یا در مورد حقوق کم حرف میزنید پول ما بی ارزش می‌باشد اقتصاد مملکت فلجه وگرنه این پول تو کشور همون عربی پول یک لباس برند می‌باشد وقتی با عشق میری رای میدی سرت مثل کبک تو برفه این میشه و اینکه در رابطه با این خوشگل خانم کاش خانواده زودتر اقدام کنن چون از پایه راه اشتباهه 🙏
    • کاربر IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      1 0
      اولا " این نوعی تبلیغ و در آمد زایی است و برای معروف شدن باید خودش را به هر دری بزند برای مدل شدن برای اینکه باز دید کننده زیاد داشته باشد و در حقیقت این کار نوعی سرمایه گذاری است ثانیا " از لحاظ روحی و روانی هر چه قدر بچه ها رفاه کمتری داشته باشند می توانند خودشون رو برای روزهای سخت آماده کنند‌
    • پول در آوردن IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      پول در آوردن از سنین کم کار بدی نیست الان اینقدر همه چیز گران شده که باید بری تو کار اینستاگرام بلاگر بشی تا هزینه های بالای زندگیتو برطرف کنی یا یوتیوبر بشی
    • Saeed IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      الان مردم برا خرج کردن پولشون هم باید بیان از شما اجازه بگیرن؟؟؟ شما بهتره بری یقه مسوولان رو بگیری که مردمو به نان شب محتاج کردن و فقط حصرت میخورن.
    • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      تهیج دادن به حرفهای یاوه سرا،فقط کار یک احمق میباشد که منتظر تشویق نابجای دیگران است،وگرنه یک دختربچه۸ساله بیشتراز۴ یا۵میلیون خرج ندارد،تازه اعیونیش
    • میلاد IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      1 0
      چرا همه مردم نتونن چنین رفاهی رو داشته باشن ؟ سرپوش نمیزارم روی این مشکل که والدین این کودک بسیار کار اشتباهی میکنن که بچه رو از این سن وارد فضای مجازی و چنین بحث هایی میکنن باهاش مخالفم اما بحثم سر رفاهه اکثر مردم الان حتی پول خرید یک دست لباس هم به زور دارن ، چرا ؟ واقعا چرا ؟
    • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      1 0
      هعی منو بگو که پدرم برام چند دست لباس میخره دستشو میبوسم میگم زحمت نکش دیگه نخر لباس دارم🥲
    • 😑 CA ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      2 0
      بچه ی ۸ ساله باید دنبال درسو مشقش باشه بشینه درسشو بخونه تو این سن دنبال این چیزا نباید باشه مقصر خانواده ی این دختر بچه هستن
    • 😑 CA ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      2 0
      بچه ی ۸ ساله باید دنبال درسو مشقش باشه بشینه درسشو بخونه تو این سن دنبال این چیزا نباید باشه مقصر خانواده ی این دختر بچه هستن
    • محمدرضا IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      گداپروری تو مملکت بایارا نه شما هم بکنیدمگر برای خدا فرقی می‌کند 1و1000000000000000
    • مقدم IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      امیدوارم این دختر زیبا سه دست لباس ویک جفت کفش به چن دخترکوچلو سال نوراتبریک میگوید
    • مینا IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 1
      اسم‌ فاطمه‌ اصلا‌ بهش‌ نمیاد چرا اول‌ از همه‌ اسمشو‌ عوض‌ن کردن‌‌ چرا واقعا
    • فرهنگی بازنشسته IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      مرفهین بی درد! والدین با این روش تربیتی فرزندان خود را به قهقرا می برن!😔 مصرف گرایی در حد اعلا!😨 حل مسائل روز مره خود در حد صفر،🤔😵
    • هلا IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      1 0
      واقعا متاسفم واسه همچین پدر و مادری که تو این وضعیت و اقتصاد بد جامعه از داشته هاشون و لباس خریدن بچشون رو نمایی میکنن دیگه خز بازی تا چه حد
    • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      2 0
      (گرگ گلّه) روزی گذشت پادشهی از گذرگهی فریاد شوق بر سر هر کوی و بام خاست پرسید زآن میانه یکی کودک یتیم کاین تابناک چیست که بر تاج پادشاست؟ آن یک جواب داد چه دانیم ما که چیست پیداست آنقدر که متاعی گرانبهاست نزدیک رفت پیرزنی کوژپشت و گفت : این اشک دیدهٔ من و خون دل شماست ما را به رخت و چوب شبانی ف
    • مسعود ابارشی IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      1 0
      خاک بر سر پدر و مادر این بچه و درود بر نویسنده دانا و خردمند که این متن زیبا رو نوشته
    • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 1
      انسان افریده شده برای امتحان شدن.کسی نمی تواند به این دختر خانم بگوید چرا نشستی سر جلسه امتحان؟
    • Mehdi IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 1
      چرا به طرف فحش و ناسزا میگید پولشو داره خرج میکنه قرار نیست هرکی که پول داره بره به دیگران کمک کنه شاید هم کمکش رو کرده منو تو از کجا میدونیم
    • IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      1 0
      به نظرم اگه دوتا داداشی آبجی داشت اینطور لوس پر رو بار نمییومد باهمونا بازی میکرد تازشم به درد آینده شم میخورد کلی مسوولیت پذیر بار میومد،🙁
    • AE ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      واقعا وصع مالی خوبی داره چرا بچه را اینجوری به بار میارن زیاد از حد توب نیست ولا ما شوهرمان ببکار بچه هامون یک دست لباس نخریدن خدا کمکنان کنه با این اوثاع شرایط خوشبحالش
    • AE ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 1
      واقعا وصع مالی خوبی داره چرا بچه را اینجوری به بار میارن زیاد از حد توب نیست ولا ما شوهرمان ببکار بچه هامون یک دست لباس نخریدن خدا کمکنان کنه با این اوثاع شرایط خوشبحالش
    • IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      میتونیست مدیریت کنه برلی بک نفر هم یک دست لباس کفش بخره که اوضاع خوبی ندارن پناه بر خدا خدا بیشتر بده
    • IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      2 2
      داشته خرج کرده به کسی چه ربطی داره شاید برانمایش گذاشتن
    • IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      6 0
      خخخ اصلا قشنگ نبود هیچیش از اداهاش تا خریداش و ادای زنارو درآوردن لعنت ب پشت صحنه فیلمش
    • IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      8 1
      به خدا من دوساعت میرم کار تا فقط برا خرجی نان در بیارم خدا کمکمون کنه فقط از خدا کمک یاری میخاهیم