۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۱۴

فرماندار گناباد خبرداد؛

پرداخت بیش از ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در گناباد

پرداخت بیش از ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در گناباد

گناباد- فرماندار گناباد گفت: بیش از هشت هزار و ۶۰۲ میلیارد ریال تسهیلات در بخشهای مختلف داخلی، تبصره‌های ۱۶ و ۱۸ مخصوص نهادهای حمایتی، مشاغل خانگی طی سال ۱۴۰۲ در گناباد پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نصیری عصر دوشنبه در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان گناباد با بیان اینکه بیش از هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال ۱۴۰۲ در شهرستان گناباد پرداخت شده است، اظهار کرد: میزان تعهد اشتغال این شهرستان در سامانه رصد یک هزار و ۷۱۴ نفر در سال ۱۴۰۲ بود، در حالی که تعهد اشتغال برای این شهرستان ۲ هزار و ۱۰۵ نفر است که تحقق ۱۲۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی در این شهرستان را نشان می‌دهد.

رئیس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان با بیان اینکه این حوزه با مشارکت ۶۷ درصدی مردم در انتخابات جزو پنج شهرستان برتر در بین ۳۲ شهرستان استان خراسان رضوی برتر قرار گرفتند، تصریح کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با سلامت و امنیت کامل در ۹۲ شعبه گناباد و ۳۸ شعبه بجستان برگزار شد.

وی واگذاری شش هزار واحد به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در گناباد را از اقدامات شاخص دولت سیزدهم در این شهرستان عنوان و اظهار کرد: از این تعداد، یک هزار واحد مسکونی در ماه‌های ابتدایی سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

نصیری با تاکید بر اینکه باید مدیران ادارات در راستای رویکردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی سیزدهم برنامه‌ریزی، اولویت بندی و نقشه راه داشته باشند از همه مسؤولان خواست تا در سال جدید با روحیه جهادی در راستای ارائه خدمات صادقانه به مردم مناطق شهری و روستایی تلاش کنند.

کد خبر 6058232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha