۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲

رییس پلیس راه استان سمنان: 

۶۰ استراحتگاه در جاده‌های استان سمنان ایجاد شده است

۶۰ استراحتگاه در جاده‌های استان سمنان ایجاد شده است

سمنان- رییس پلیس راه استان سمنان گفت: ۶۰ نقطه استراحتگاهی در سراسر استان ایجاد شده تا مسافران نوروزی بتوانند در آن نقاط استراحت کنند.

سرهنگ موسی بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه خواب آلودگی و خستگی مهمترین عامل تصادفات جاده‌ای در استان سمنان است، بیان کرد: یکی از تأکیدات ویژه طرح نوروزی پلیس راه، ایجاد استراحت گاه‌ها برای استراحت رانندگان و کاهش تصادفات جاده‌ای به خصوص واژگونی است.

وی با بیان اینکه ۶۰ نقطه استراحتگاهی در سراسر استان ایجاد شده تا مسافران نوروزی بتوانند در آن نقاط استراحت کنند، افزود: به رانندگان توصیه می‌شود که به ازای هر ۱۲۰ دقیقه رانندگی ۱۰ الی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه پلیس راه و عوامل انتظامی در ۳۰۰ نقطه جاده‌های استان استقرار دارند، ابراز کرد: پلیس راه با آمادگی کامل در طرح نوروزی، به مردم و مسافران نوروزی خدمت رسانی می‌کند.

بزرگی با بیان اینکه برای نخستین بار در کشور، پایش تصویری محورهای مواصلاتی استان سمنان با تلفیقی از یگان پهپادی فراجا و دوربین‌های نظارتی در جاده‌های استان صورت می‌گیرد، تاکید کرد: این امکانات فضای رصد بسیار خوبی را در اختیار پلیس راه قرار می‌دهد تا بتوانیم گره‌های ترافیکی را شناسایی کنیم.

وی با بیان اینکه محور اصلی کریدور تهران - مشهد امروز هم با ترافیک نیمه سنگین اما روان روبرو است، تاکید کرد: در روزهای ۲۹ اسفند سال قبل و یکم فروردین امسال شاهد ترافیک سنگین در این محورها به سمت مشهد بودیم اما از حجم ترددها قدری کاسته شده است.

کد خبر 6059684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha