۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۴۵

همزمان با روز ۱۴ فروردین ماه رقم خورد؛

ترافیک روان در جاده‌های استان سمنان/ تصادفات نوروزی کاهش یافت

ترافیک روان در جاده‌های استان سمنان/ تصادفات نوروزی کاهش یافت

سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از ترافیک روان در جاده‌های استان خصوصا در محور مشهد - تهران و بالعکس همزمان با روز چهاردهم فروردین ماه خبر داد.

سرهنگ موسی بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه همزمان با موج بازگشت مسافران نوروزی در روز چهاردهم فروردین ماه جاده‌های استان میزبان ترافیک روان و سبک است، تاکید کرد: هم اکنون ترددها در جاده‌های استان و خصوصاً در محور مشهد - تهران و بالعکس به راحتی و سهولت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ترافیک در محدوده‌هایی مانند گرمسار و خروجی استان سمنان به سمت تهران اندکی پرحجم است، افزود: تردد خودروها در این محورها هم روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه شب گذشته به واسطه اصرار رانندگان برای بازگشت به تهران قدری ترافیک در جاده‌ها سنگین بود اما امروز ترافیک روان است، گفت: عدم رعایت زمان بندی درست بازگشت از سفر معمولاً سبب بروز ترافیک در روزها و ساعات پایانی تعطیلات می‌شود.

بزرگی با بیان اینکه طرح ترافیکی نوروزی امروز هم در استان سمنان پا برجا خواهد بود، گفت: در کنار رصد جاده‌ها و وضعیت ترافیکی با دوربین‌های رصد گر و پهپاد، برخورد با رانندگان متخلف و خطرساز نیز در دستور کار پلیس راه قرار دارد.

وی با بیان اینکه در مسیرهای بزرگ راهی استان سمنان در نوروز سال ۱۴۰۳ نسبت به نوروز سال قبل شاهد افزایش چهار درصدی ترددها بودیم، بیان کرد: خوشبختانه علیرغم افزایش تردد در جاده‌های استان تصادفات جاده‌ای کاهش چشم گیر داشته است.

کد خبر 6066706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha