۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۶

امام جمعه اردستان:

توجه به مسائل اقتصادی وجود داشته باشد

توجه به مسائل اقتصادی وجود داشته باشد

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: مقام معظم رهبری شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» را برای سال جدید عنوان کرد و باید توجه به مسائل اقتصادی وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه امروز اردستان، اظهار داشت: سخن کوتاه ممکن است یک دنیا مسائل اخلاقی در خود داشته باشد، بنابر روایات باید با مردم، طوری رفتار شود که دیگران می‌خواهند با آنان رفتار شود و این سخن از امام حسن مجتبی (ع) بسیار نقل شده است.

وی افزود: امام حسن مجتبی (ع) در دوران کودکی پای منبر پیامبر (ص) حضور داشت و از آموزه‌های آن حضرت بهره کافی را می‌برد همچنین این حضرت، خلق زیبا داشت و مبلغ دین اسلام در میان مردم بود.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: همچون دوران گذشته که امام راحل، پیام نوروزی اعلام می‌کرد، این روش را رهبر انقلاب اکنون ادامه می‌دهد و امسال نیز در پیام نوروزی و سخنرانی روز اول سال، مطالبی بیان کردند.

دهشیری تصریح کرد: مقام معظم رهبری شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» را برای سال جدید عنوان کرد و باید توجه به مسائل اقتصادی وجود داشته باشد، اقدامات خوبی در راستای تحقق شعار سال گذشته انجام شد اما کافی نبود که باید بیشتر توجه شود.

وی بیان کرد: هیچ ملتی با تفرقه به جایی نرسیده است، اساساً تفرقه کار دشمن است و هر جا تفرقه است شیطان حضور دارد، مثل انتخابات که می‌تواند نماد وحدت باشد دشمن در آن نفوذ می‌کند و مایه تفرقه را فراهم می‌کند.

امام جمعه اردستان ادامه داد: مؤمنان باید با یکدیگر همدلی داشته باشند، با همدلی جامعه روبه آرامش می‌رود و باید از فرصت ماه رمضان استفاده شود که آغاز آن برکت، میانه‌اش رحمت و پایانش مغفرت است.

دهشیری گفت: از مسؤولان عالی کشور، استان و شهرستان درخواست می‌شود بیانات دلسوزانه رهبر انقلاب را مورد توجه قرار دهند، همه از وضعیت اقتصادی و معیشتی اطلاع داریم و مسؤولان بیشتر به فکر مردم برای تأمین حداقلی‌ها باشند، رهبر انقلاب مسئله اصلی را اقتصاد دانستند.

وی یادآور شد: مسؤولان همت خود را بیشتر کرده و گام‌های خود را استوارتر بردارند تا اقتصاد شکوفا، پویا و مقاوم در کشور داشته باشیم که این موضوع ایجاد شود بسیاری از مسائل برطرف خواهد شد.

کد خبر 6060390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha