۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۲۵

جنایت صهیونیست‌ها در رفح و دیرالبلح با ۵۴ شهید و ده‌ها زخمی+ عکس

جنایت صهیونیست‌ها در رفح و دیرالبلح با ۵۴ شهید و ده‌ها زخمی+ عکس

در حملات رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه دست‌کم ۳۲ فلسطینی از جمله ۱۲ زن و ۱۱ کودک به شهادت رسیدند و جنایت اشغالگران در دیرالبلح هم ۲۲ شهید و ده‌ها زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به خانه‌های مسکونی در شهر رفح در جنوب نوار غزه طی چند ساعت اخیر، ۳۲ فلسطینی شهید شدند که ۱۲ نفر آنها زن و ۱۱ نفر کودک هستند.

در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه هم دست‌کم ۲۲ فلسطینی شهید شدند که شمار زیادی از آنها زن و کودک هستند.

نظامیان اشغالگر همچنین منطقه «کارنی» در محله «الشجاعیه» غزه را هدف تیراندازی و حملات راکتی قرار دادند که بر اثر آن شمار زیادی شهید یا زخمی شدند.

بیمارستان‌های نوار غزه از جمله بیمارستان شفا در غزه و امل در خان‌یونس همچنان هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد و جنایت‌های این رژیم علیه بیماران و کادر درمان ادامه دارد.

کد خبر 6062220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مجتبی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      1 0
      مرگ بر دولت تروریست آمریکا و اسرائیلی های کودک کش حرومزاده..لعنت و ننگ ابدی بر کشورهای عربی که اطراف فلسطین هستند و هیچ عکس العملی نسب به جنایات و وحشی گری های تروریست های زنازاده صهیونیست ها نشان نمی‌دهند..کشورهایی که ادعای مسلمان بودن می‌کنند و در راه نجات ملت مظلوم فلسطین کاری نمی‌کنند به مسلمان