۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰

۳۰ شهید در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان شفا

۳۰ شهید در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان شفا

همزمان با حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه‌ای مسکونی در اطراف بیمارستان شفا در غزه و شهادت ۳۰ فلسطینی، مرکز تجمع نظامیان اشغالگر هدف حملات موشکی و خمپاره‌ای رزمندگان مقاومت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در اطراف بیمارستان شفا در غزه دست‌کم ۳۰ فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک بودند، به شهادت رسیدند.

یک منبع نزدیک به مقاومت فلسطین به المیادین گفت که درگیری شدیدی بین مقاومت و ارتش اشغالگر در مجاورت مجتمع پزشکی شفا جریان دارد.

به گفته این منبع، درگیری ها در جنوب و جنوب شرقی بیمارستان شفا شدت بیشتری دارد و هر شیء متحرکی هدف تیراندازی بالگردها و آتش توپخانه رژیم صهیونیستی قرار می ‌گیرد.

رزمندگان مقاومت نیز مرکز تجمع نظامیان صهیونیست و تجهیزات آنها را در اطراف بیمارستان شفا هدف حمله خمپاره‌ای و موشک ‌های هدایت شونده قرار دادند.

اشغالگران همچنان به منفجر کردن مجتمع‌های مسکونی در مجاورت مجتمع پزشکی شفا ادامه می‌دهند و در آنجا مرتکب اعدام‌ها و بازداشت‌های میدانی می‌شوند.

این تحولات در حالی است که جبالیا، بیت حانون و بیت لاهیا در شمال نوار غزه هم حملات توپخانه‌ای و هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

کد خبر 6062819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد امین سید رضی از قزوین IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
      0 0
      رژیم جعلی صهیونیستی بیجا و غلط کرد والسلام نامه تمام