۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۸

طی سال جاری؛

مأموریت‌های شهری اورژانس استان بوشهر ۱۵ درصد افزایش یافت

مأموریت‌های شهری اورژانس استان بوشهر ۱۵ درصد افزایش یافت

بوشهر- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر نسبت به سال گذشته در شهر ۱۵ درصد افزایش یافت.

سید حسین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا امروز ۲ هزار و ۱۴۶ مأموریت داشته است.

وی تصریح کرد: در این مدت هزار و ۱۲۴ مأموریت در شهر و هزار و ۲۲ مأموریت در جاده توسط اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر به ثبت رسیده است.

دکتر موسوی اضافه کرد: کل مأموریت ترافیکی در این مدت ۶۸۷، مأموریت ترافیکی در شهر ۳۳۴، مأموریت ترافیکی در جاده ۳۵۳ بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در این مدت پنج نفر فوت ترافیکی و ۳۶ فوت غیر ترافیکی در استان بوشهر به ثبت رسیده است.

موسوی اضافه کرد: نرخ رشد مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر نسبت به سال گذشته در شهر ۱۵ درصد اما در جاده‌ها نرخ رشد منفی ۱۳/۳۸ درصدی ثبت شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت تاکنون خدمات اضطراری کمپ نوروزی گناوه، کنگان، دیلم و دلوار ۳۸۵ مورد به ثبت رسیده است.

موسوی افزود: توصیه می‌شود در صورت بروز حادثه تماس با اورژانس ۱۱۵، عدم تجمع افراد در محل حادثه و شلوغ کردن محل امداد رسانی، حفظ ایمنی صحنه، اجازه به تردد آمبولانس و باز کردن مسیر برای تردد تیم آمبولانس که باید به سرعت بر بالین مصدوم حاضر شوند توسط مردم فراموش نشود.

کد خبر 6064752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha