۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵

امام جمعه ساوه:

۱۲ فروردین ماه روز مردمی سازی ساختار حکومت است

 ۱۲ فروردین ماه روز مردمی سازی ساختار حکومت است

ساوه - امام جمعه ساوه گفت: ۱۲ فروردین ماه روز مردمی سازی ساختار حکومت و استقرار نظام دینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه ضمن توصیه به مردم به شرکت در راهپیمایی بزرگ روز قدس، گفت: روز قدس، لیله القدرتاریخ و خنثی سازی توطئه استکبار، صهیونیسم و طرفداران آنها است.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: ائتلاف‌ها و کمپین‌های حامی صهیونیسم در هم شکسته است و هیچکس حتی آمریکا علاقه‌ای به کمک به رژیم جعلی را ندارد و ما وظیفه داریم در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه ۱۲ فروردین روز بزرگ، اما مظلوم و ناشناخته در میان مناسبت‌های انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری سلاله پاک پیامبر دارای وجه سلبی و نفی طاغوت که تجلی آن ۲۲ بهمن ۵۷ همچنین وجه ایجابی و استقرار نظام دینی که تجلی آن ۱۲ فروردین ۵۸ است، می‌باشد و باید اذعان داشت که ۱۲ فروردین ماه روز مردمی سازی ساختار حکومت و استقرار نظام دینی است.

امام جمعه ساوه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با شاعران گفت: امروز دنیا در گیر چالشهای رسانه‌ای است و تأثیرگذاری رسانه‌ها از موشک، پهپاد، هواپیما و ابزارهای جنگی بیشتر است.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه اکنون جنگ رسانه‌ای در همه ابعاد زندگی انسان مشهود است، گفت: گام نخست برای حضور در میدان جنگ رسانه‌ای، شناخت میدان نبرد، آرایش جنگی دشمن و تکنیک‌های آن است چرا که در جنگ رسانه‌ای بدون شناسایی دشمن، نقاط قوت، ضعف، امکانات و شگردها نمی‌توان موفق بود.

وی در ادامه با اشاره به اهداف راهبردی جبهه استکبار در مقابل جبهه مقاومت گفت: ارائه تصویری مخدوش و منفور، تلقین یأس، ناامیدی از حل مشکلات، سرگرم‌سازی به مشکلات داخلی و غفلت از میدان اصلی مبارزه، تحریف و لکه‌دارکردن چهره‌های انقلابی و انحصار رسانه‌ای از جمله اهداف دشمن است.

حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد: هدف نخست و بنیادین هر نوع فعالیت رسانه‌ای اعم از خبر، تحلیل، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی، موسیقی، نقاشی، کاریکاتور باید در راستای تصویرسازی مثبت و انسانی، گفتمان انقلاب و مقاومت باشد.

کد خبر 6064808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha