۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۱۲

امام جمعه خلیل آباد:

دولت باید مسیرهای تولید را آسان کند

دولت باید مسیرهای تولید را آسان کند

خلیل آباد- امام جمعه خلیل آباد حمایت از تولید کننده و سرمایه گذار را مهم دانست و گفت: دولت باید مسیرهای تولید را سهل و آسان کند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام محمد علی دستجردی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز این هفته ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولا علی (ع) به حرمت روزهای پیش رو اشاره و اظهار کرد: مردم در شب‌های قدر توشه خود را بردارند و از فیوضات این شب و روزها بیشترین استفاده را ببرند.

امام جمعه خلیل آباد کمک به فقرا و مستمندان را یک موهبت الهی ذکر کرد و از خیرین خواست در این مسیر به محرومین و نیازمندان کمک کنند.

وی به شعار امسال رهبری اشاره کرد و با بیان اینکه متأسفانه بانک‌ها دارای یک حکومت دیگری هستند، افزود: با این بانک‌ها راه جهش تولید و مشارکت مردم را به جایی نخواهند برد مگر اینکه این وضعیت بانک‌ها درست شود.

دستجردی حمایت از تولید کننده و سرمایه گذار را مهم دانست و افزود: اگر می‌خواهیم مشارکت مردم صورت گیرد دولت باید مسیرهای تولید را سهل و آسان کند و لذا فرد سرمایه گذار اگر روند تولید و کارآفرینی و مسیر سرمایه گذاری برایش آسان باشد هیچ وقت سرمایه خود را در دلار و طلا هزینه نخواهد کرد.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه همه افراد باید در سال جهش تولید همراه باشند افزود: افراد متخصص در رشته‌های تخصصی خود و دیگر افراد در بحث معاملات و صادرات باید تلاش کنند.

وی ایجاد همکاری با ۲۰۰ کشوری که با آنها ارتباط داریم را مهم برشمرد و گفت: زمینه صادرات و تولید اگر سهل و آسان باشد منجر به مشارکت بیشتر مردم خواهد شد.

دستجردی حمایت از مردم مظلوم غزه و نیز فرارسیدن ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی، رعایت و حرمت روزهای باقی مانده از ماه مبارک رمضان و شرکت در برنامه‌های عزاداری مولا علی (ع) در شهرستان مطالبی را عنوان کرد.

کد خبر 6064964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha