۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۴۱

حجت الاسلام آقاتهرانی در گفت و گو با مهر:

طرح زندگی با آیه ها به خوبی توانسته مخاطب را درگیر کند

طرح زندگی با آیه ها به خوبی توانسته مخاطب را درگیر کند

حجت الاسلام آقاتهرانی با اشاره به اینکه طرح آیه های زندگی تاکنون بسیار عالی اجرا شده است، اظهار داشت: این طرح به جهت اینکه فراگیری دارد بسیار خوب توانسته مخاطب خود را درگیر کند.

حجت الاسلام آقا تهرانی نماینده مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید خود از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: همانطور که قرآن کریم به همه مکاتب و افکار و سیره‌ها برتری دارد هر نوع کاری که در خصوص قرآن انجام می‌شود باید بهترین باشد. ما خوشحالیم که این نوع فعالیت‌ها در خصوص نمایشگاه قرآن در حال انجام است. نمایشگاه قرآن بسیار مهم است به این جهت که قرآن موضوع مهمی است و هر چیزی که منتسب به این کتاب الهی باشد اهمیت دارد.

وی ادامه داد: اما پیرامون آن اموری مانند رسانه بسیار حائز اهمیت است. ما رسانه قرآنی قوی در کشور نداریم. ما باید بالاترین بازدیدها و بیشترین مخاطبانمان در امور قرآنی باشد.

حجت الاسلام آقا تهرانی افزود: به برنامه محفل تبریک می‌گویم که توانسته جذب مخاطب داشته باشد و دیده شده است. ما ده میلیون نفر شهروند در تهران داریم که باید ببینیم چقدر در جریان نمایشگاه قرآن قرار می‌گیرند. باید وسعت کار بسیار گسترده‌تر از اکنون شود. چرا که قرآن چنین ارزشی دارد. این به عنوان شروع خوب است اما باید افراد گسترده‌تری را جذب کند.

آقاتهرانی با اشاره به اجرای طرح زندگی با آیه‌ها افزود: طرح زندگی با آیه‌ها که به صورت ملی در حال انجام است بسیار خوب است و در حرم مطهر حضرت معصومه (ع) خودمان در حال برگزاری آن هستیم. همه اینها شروع خوبی است اما ایدئال نیست باید کار کنیم و شبانه روز فعالیت کنیم تا به مقصود خود برسیم.

حجت الاسلام آقاتهرانی با اشاره به اینکه طرح زندگی با آیه‌ها تاکنون بسیار عالی اجرا شده است، اظهار داشت: این طرح به جهت اینکه فراگیری دارد و سازمان تبلیغات، رسانه و حرم‌ها و شبکه‌های مختلف در حال کار بر روی آن هستند بسیار خوب توانسته مخاطب خود را درگیر کند. اما اگر می‌خواهیم نتیجه اش را ببینیم باید در کف خیابان نتایج آن را احصا کنیم و ما نباید به واسطه اجرای چنین طرح‌هایی که اتفاقاً خوب است سر خودمان را کلاه بگذاریم. باید نتیجه را در دانشگاه، مدارس، کف خیابان ببینیم. باید طوری کار شود که با توانمندی بالا و قدرتمند بتوانیم قشر وسیعی از جامعه را درگیر فعالیت‌های قرآنی کنیم.

وی در پایان با اشاره به برنامه محفل قرآنی امام حسنی‌ها که در استادیوم صد هزار نفری آزادی برگزار شد، گفت: کار بسیار عالی و خوبی بود و شروع خوبی است و باید کاری کنیم مخاطبان بیشتری را در کشور درگیر کنیم. باید فیلم قرآنی، تله فیلم قرآنی، سریال قرآنی داشته باشیم. مجلس ، دولت و رسانه دست در دست هم بدهیم تا بتوانیم کار بزرگی انجام دهیم.

کد خبر 6065959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha