۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۳۱

رییس مرکز هنری-رسانه‌ای «نهضت» در گفت‌وگو با مهر:

محفل قرآنی امام حسنی ها قله ای برای پویش طرح زندگی با آیه ها بود

محفل قرآنی امام حسنی ها قله ای برای پویش طرح زندگی با آیه ها بود

روشن گفت:ما در پویش زندگی با آیه ها به یک اتفاق قله ای نیاز داشتیم،امری که باعث شود این پویش به چشم مردم بیاید و بهتر دیده شود.

صادق روشن رئیس مرکز هنری-رسانه‌ای «نهضت» سازمان تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه محفل قرآنی امام حسنی‌ها که هفته گذشته با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد گفت: جمعیت خیلی زیادی را ما در روز برپایی محفل قرآنی امام حسنی‌ها در استادیوم صد هزار نفری شاهد بودیم که لازم است از حضور مردم در این عرصه قدردانی کنم.

وی ادامه داد: ما در پویش زندگی با آیه‌ها به یک اتفاق قله‌ای نیاز داشتیم. اتفاقی که باعث شود این پویش به چشم مردم بیاید و بهتر دیده شود. در همین راستا جبهه فرهنگی انقلاب با هم متحد شده و مانند اتفاقات دیگر نظیر سلام فرمانده، جشن ده کیلومتری غدیر و…به همدیگر کمک کردند تا این اتفاق بزرگ در حوزه قرآنی رقم بخورد.

روشن با ابراز امیدواری از اینکه محفل قرآنی امام حسنی‌ها باعث انس بیشتر مردم با قرآن باشد افزود: امیدواریم قدم کوچکی در فضای قرآنی و انس بیشتر مردم با قرآن برداریم.

وی در خصوص اهمیت طرح «زندگی با آیه ها» ادامه داد: رهبر انقلاب در ده سال گذشته بارها تذکر داده اند که حفظ قرآن و حفظ آیات به صورت موضوعی می‌تواند یکی از محل‌های استفاده مستمر مردم از این منبع الهی باشد. وقتی ما در مشکلات و اتفاقات مختلف بتوانیم با موضوع و آیه مرتبط قرآنی متصل شویم و از این کتاب استفاده کنیم قطعاً یکی از همان مسیرهایی است این انس را عمیق‌تر کند.

رئیس مرکز هنری-رسانه‌ای «نهضت» سازمان تبلیغات اسلامی در پایان گفت: این ماجرای حفظ موضوعی که شروعش از امسال است و در چند سال متوالی ادامه دار خواهد بود می‌تواند منشأ انس با قرآن به صورت عمیق‌تر و بهتر مردم باشد.

کد خبر 6066095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha