۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۱۳

امام جمعه سنندج:

وظیفه کارکنان دولت تلاش برای رونق تولید و ایجاد اشتغال است

وظیفه کارکنان دولت تلاش برای رونق تولید و ایجاد اشتغال است

سنندج_امام جمعه سنندج گفت: مهم‌ترین وظیفه کارکنان دولت تلاش و کوشش در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مهم‌ترین وظیفه کارکنان دولت را تلاش و کوشش در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: جا دارد تمامی مسئولین در راستای ایجاد اشتغال و معیشت مردم و توجه به قشر محروم جامعه و رفع تبعیض تلاش و برنامه‌ریزی کند.

وی جنگ جدید استکبار جهانی با کشورمان را جنگ اقتصادی برشمرد و افزود: در دین مبین اسلام به جهاد در راه خدا و میهن سفارش شده است و اکنون جهاد اقتصادی در برابر توطئه دشمنان اجر الهی را به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در این جلسه ضمن تاکید بر حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: تجمع اولیه راهپیمایی در سنندج از ساعت ۹ و نیم در میدان آزادی خواهد بود و راهپیمایی روز جهانی قدس در پیاده راه فردوسی تا میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات گفت: در میدان آزادی سنندج میز خدمت ادارات و نیز غرفه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی برپا خواهد شد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج نیز در گزارشی از خدمات سفر در ایام تعطیلات نوروز گفت: بیش از ۴۰ هزار نفر در مراکز اقامتی رسمی شهرستان اقامت داشته اند و تا ۱۴ فروردین‌ماه ۱۹۲ هزار مورد از مراکز گردشگری بازدید کرده‌اند.

کد خبر 6067716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha