۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۲۳:۵۸

استاندار خوزستان:

آبگرفتگی‌ها در اهواز به حداقل ممکن برسد

آبگرفتگی‌ها در اهواز به حداقل ممکن برسد

اهواز- استاندار خوزستان گفت: با توجه به حجم عظیم عملیاتی که برای فاضلاب اهواز در ۲ سال اخیر صورت گرفت باید تلاش کنیم با اجرای سریع‌تر پروژه‌ها آبگرفتگی‌ها در اهواز به حداقل ممکن برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست بررسی پروژه‌های آب و فاضلاب اهواز بیان کرد: با توجه به حجم عظیم عملیاتی که برای فاضلاب اهواز در ۲ سال اخیر صورت گرفت و کار حفاری، ترمیم و آسفالت در بسیاری از نقاط اهواز انجام شد مردم دیگر بروز آب‌گرفتگی ها را نمی‌پذیرند و باید تلاش کنیم با اجرای سریع‌تر پروژه‌ها آبگرفتگی‌ها در اهواز به حداقل ممکن برسد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: همه مدیران باید برای تخصیص اعتبارات آبفا تلاش کنند چون حل مشکلات آبفا جزو یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم اهواز است.

حسینی محراب اضافه کرد: انتظار می‌رود با تشدید نظارت بر پروژه‌ها با پیمانکاران کم‌کار و متخلف برخورد شود و در صورت امکان نیز پیمانکاران جدید جایگزین پیمانکاران ناکارآمد یا ناتوان شوند.

استاندار خوزستان ادامه داد: اولویت مسؤولان آبفا باید بر تکمیل پروژه‌هایی باشد که پیشرفت بالایی داشته‌اند و تا زمان تکمیل آنها از شروع پروژه‌های غیرضروری خودداری کنند.

وی با یادآوری اینکه ساماندهی ساختار لازم در مناطق هشت گانه اهواز در زمان بارش‌ها در دستور کار متولیان امر باشد، گفت: لازم است گزارش‌های مستمری از آخرین وضعیت پروژه‌های آبفا تهیه و در اختیار مسؤولان استانی و کشوری قرار داده شود.

کد خبر 6067783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایرانی IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      0 0
      استاندار امر فرمودند، چشم، اطاعت امر. آب گرفتگی ها به حداقل رسید. منتظر بودیم تا امر بفرمایند تا انجام شود. واقعا وقاحت و ... در سطح مقامات تصمیم گیرنده و اجرایی خوزستان حد ندارد. الحمدالله هیچکس هم سوال نمی کند و هیچکس هم پاسخ نمی دهد چند سال است این خیمه شب بازی فاضلاب اهواز در حال اجراست.