۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۵۱

فرماندار نمین:

راهپیمایی روز قدس امسال متمایز از سال های قبل خواهد بود

راهپیمایی روز قدس امسال متمایز از سال های قبل خواهد بود

فرماندار شهرستان نمین گفت: با توجه به وضعیت پیش آمده برای غزه در چندماه گذشته راهپیمایی امسال کوبنده‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طیب امینی بعدازظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس، شهادت شهدای سفارت ایران در دمشق به دست اسرائیل جنایتکار را تسلیت گفت و اظهار کرد: مردم شهرستان سعه‌صدر داشته باشند چرا که به زودی مقامات نظامی کشور با دستور فرمانده کل قوا به وقت خود انتقام خواهند گرفت.

وی به حضور پرشور مردم نسبت به سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس امسال تاکید و افزود: مسیر راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ساعت ۱۱ از مزار شهدای گمنام تا مسجد جامع شهر نمین خواهد بود.

طیب امینی با اشاره به آمادگی صددرصدی ستاد برگزاری راهپیمایی شهرستان نمین تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های مختلف برای اطلاع رسانی راهپیمایی روز قدس سال ۱۴۰۳ استفاده شود.

وی پروژه‌های نیمه تمام شهرستان نمین را یادآور شدو بیان کرد: در نیمه اول سال جاری باید کلیه پروژه‌های نیمه تمام به پایان برسد و روسای ادارات در صورت بروز هرگونه مشکل سریعاً با هماهنگی معاونین فرماندار جلسه‌ای برای بررسی و رفع مشکل تشکیل دهند.

فرماندار شهرستان نمین با اشاره به اینکه تعدادی از پروژه‌های شهرستان نیاز به اعتبار ملی دارند، گفت: دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات ملی با منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی تعامل لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ۲۲۰ واحد مسکن ملی در شهرستان در حال احداث است، ادامه داد: متولیان پیگیری جدی داشته باشند تا شهرستان نمین نیز همزمان با استان نسبت به واگذاری مسکن ملی جوانان اقدام کند.

امینی با بیان اینکه مسئولان تا حصول نتیجه پیگیر امورات باشند، اظهار کرد: با توجه به اینکه فصل کاری است به حضور حداکثری مسئولان در شهرستان طی ۲۴ ساعت روز تاکید می‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۷ مورد احیای واحدهای راکد اقتصادی ۱۰ مورد آن در محدوده شهرستان نمین است، تصریح کرد: با توجه به آمار پنجره رصد اشتغال، شهرستان نمین با اشتغال‌زایی صددرصدی رتبه اول استان را دارد.

کد خبر 6068576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha