۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۵۳

امام جمعه ساوه:

آزادی قدس شریف آرمان بلند جهان اسلام است

آزادی قدس شریف آرمان بلند جهان اسلام است

ساوه- امام جمعه ساوه گفت: آزادی قدس شریف و تلاش برای محو غده سرطانی اسراییل، آرمان بلند جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: تاریخ یهود به ویژه صهیونیسم از عجیب‌ترین و در عین حال پرحادثه ترین تواریخ جامعه بشری بوده به گونه‌ای که تاریخ این جمعیت کوچک، مملو از حوادث توأم با نیرنگ و جنایت است.

امام جمعه ساوه افزود: یهودیت افراطی همواره خود را ملت برگزیده خداوند قلمداد کرده و سایر مردم را حیوانات انسان‌ها بر می‌شمارند.

وی تاکید کرد: تظاهرات و راهپیمایی عظیم مردمی امروز در محکومیت اسرائیل یک بیان بسیار نورانی قرآن کریم مبنی بر طرد استکبار جهانی دارد.

حجت الاسلام رحیمی افزود: با گذشت چهل و پنج سال از ابتکار معجزه گونه امام راحل عظیم الشان، همچنان آزادی قدس شریف با رهایی ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست و تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل، آرمان بلند جهان اسلام است.

وی با تاکید بر حفظ وحدت و وفاق ملی حول محور ولایت فقیه گفت: از قوای سه گانه، نیروهای مسلح و آحاد مسؤولان و نهادهای نظام و شخصیت‌ها و جریان‌های مرجع جامع حوزه و دانشگاهی انتظار می‌رود منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و رهبری به عنوان نقشه راه انقلاب اسلامی و راهبرد پیشرفت و موفقیت کشور و ضامن برون رفت از چالش‌ها و مشکلات امروز جامعه در حوزه اقتصاد و معیشت را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: به پشتوانه نصرت الهی و حمایت همه جانبه ملت در این مسیر، از هرگونه غفلت و کوتاهی پرهیز و شناسایی و برخورد قاطع با اشخاص حقیقی و حقوقی که به نوعی در صدد ایجاد مانع و کوتاهی در تحقق تدابیر و راهبردهای معظم له هستند را وظیفه قانونی و انقلابی خود بدانند.

کد خبر 6070480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha